Of hij verwacht een degradatiestrijd.

Moderator: mods
Voor Juventus werkt dat anders prima, zie afgelopen seizoen.GangstaRiB schreef: Tevens kan Bayern ook het slachtoffer worden van het feit dat ze op eenzame hoogte staan in de BuLi. Voor geen enkele club is dat goed.
Ja hoor, daarom winnen de Engelse clubs ook altijd alle prijzen.Als je zo'n wedstrijd ziet, besef je echt hoever het Engelse clubvoetbal boven de rest staat.
Ik weet dat jullie twee ervan balenYopii schreef:Coutinho dus naar Barcelona. Vind maar eens een vervanger.
De voorspelling van Weekend Cees is wat mij betreft geen gewaagde.
Beide is toch ook het verhaal?Gaizka1985 schreef:Beide zou mij ook niet verbazen, ze hebben ruim 200 miljoen ontvangen en hebben dringend vers bloed nodig. Misschien is Eriksen nog een optie?
Maar als Barcelona komt is Coutinho gewoon weg hoor, dat blijft het walhalla voor alle voetballers.
En weer probeer je voor mij te denken, terwijl je al problemen zat hebt om dat behoorlijk voor jezelf te doenYopii schreef:IH is supporter, hij heeft niet door op welke hoogte van de voetbalpiramide Liverpool zich bevindt.
Echt, er zijn grotere clubs dan Liverpool. En meer dan een paar ook. Zelfs in eigen land, laat staan daarbuiten.
Stel je kan naar Barcelona. Blijf je dan in Liverpool in de regen zitten? Kom op, zeg.