Als het waar is dat deze jongen een werkvergunning krijgt voor de PL, dan was hij waarschijnlijk van meet af aan onhaalbaar.

Moderator: mods
Watford heeft verbondjes met Udinese en Granada. Dus via die route zou het wel kunnen.Peter schreef:Krijgt toch nooit een werkvergunning in Engeland?
Watford dus. De club die 2 jaar geleden een smak met geld voor Berghuis betaalde. Misschien dat ze er nu meer kijk op hebben.
Ik vermoed dat de investeerders meteen uitstappen nu Watford hem koopt. Als Richarlison naar Ajax was gegaan hadden ze, denk ik, hun aandeel gehouden en gewacht op een klapper. Dus de keuze is niet echt symmetrisch. Nu hebben de investeerders gegarandeerd poen, in het geval van een tussenstap bij Ajax zouden ze hebben gewacht en zou er een risico op mislukking zijn geweest.DelToro schreef:Watford heeft één speler boven de 10 miljoen euro weten te verkopen, speelt standaard in de kelder van de Premier League, Richarlison zal nauwelijks de bal krijgen, zijn positie bestaat niet in het elftal en hij krijgt niet de kans zich Europees in de kijker te spelen.
Ajax verkoopt jaarlijks spelers voor veel geld, Richarlison krijgt de kans op z'n favoriete positie, Ajax speelt Europees en het is makkelijker uitblinken tegen de Nederlandse verdedigers.
Ik vind de keuze voor Watford lang niet zo logisch voor de investeerders als dat jij 'm vindt. Volgens mij is de kans op een toekomstige klapper veel groter bij Ajax dan bij Watford.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goed idee. Dijks heeft altijd al graag langs de lijn mogen stormen. Hij kan zowel op linksback als linksbuiten in de behoefte voorzien.WP_Legend schreef:Hebben we dat dan? Dijks was ook een plan b...
Plan B zal wel zijn dat Sinkgraven het weer voorin mag proberen.WP_Legend schreef:Hebben we dat dan? Dijks was ook een plan b...
Precies.Jöhnk schreef: Ik vermoed dat de investeerders meteen uitstappen nu Watford hem koopt. Als Richarlison naar Ajax was gegaan hadden ze, denk ik, hun aandeel gehouden en gewacht op een klapper. Dus de keuze is niet echt symmetrisch. Nu hebben de investeerders gegarandeerd poen, in het geval van een tussenstap bij Ajax zouden ze hebben gewacht en zou er een risico op mislukking zijn geweest.
Ik vermoed Sam Larsson (brrr) of een huur van een topclub.brigade zuid schreef:Plan B zal wel zijn dat Sinkgraven het weer voorin mag proberen.WP_Legend schreef:Hebben we dat dan? Dijks was ook een plan b...
Die jongens gokken toch altijd maar wat?brigade zuid schreef:@AFCAHeadlines
Transfer #Richarlison zal 'gewoon' plaatsvinden. Berichtgeving dat een transfer is afgeketst is dan ook onjuist.
Hij krijgt sowieso niet automatische een werkvergunning, die krijg je als je International bent en dan ook nog afhankelijk van het aantal wedstrijden en hoe goed je land is hoe beter des te minder wedstrijden hij gespeeld moet hebben als international.Peter schreef:Krijgt toch nooit een werkvergunning in Engeland?
Watford dus. De club die 2 jaar geleden een smak met geld voor Berghuis betaalde. Misschien dat ze er nu meer kijk op hebben.