Veltman speelt gewoon basis, want die is aanvoerder. Vierge er kan eventueel als optie voor centraal gezien worden als er een linksback komt. Of we halen Denswil, kan hij dit jaar rouleren met De Ligt en komend seizoen zijn ze samen een ijzersterk centraal duo.wimpey schreef:Centraal zitten we idd prima. Ajax heeft geen echte backs. Die zou ik halen. Plus een rechtshalf. Plus een linksbuiten.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Geintje toch?De Dominee schreef:Of we halen Denswil, kan hij dit jaar rouleren met De Ligt en komend seizoen zijn ze samen een ijzersterk centraal duo.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik ook.Mr. Ajax schreef:Bergsma vind ik niks. Twijfel of het uberhaupt eredivisie materiaal is/wordt.De Dominee schreef:Centraal zitten we prima met Sanchez (kan ieder moment vertrekken), De Ligt (net uit de luiers) en Bergsma (geen exceptioneel talent)?
Veltman en Viergever tellen niet mee, want die spelen op de flanken.
Is Denswil wat dan? Lang niet gezien.
IK GELOOF!!!!!!
met viergever en veldman heb je centrale opties over.
het gaat om de back posities, Daar hebben we echt een kwaliteitsimpuls nodig. (2x)
het gaat om de back posities, Daar hebben we echt een kwaliteitsimpuls nodig. (2x)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Nope. Heeft zich enorm goed ontwikkeld in België.Mr. Ajax schreef:Geintje toch?De Dominee schreef:Of we halen Denswil, kan hij dit jaar rouleren met De Ligt en komend seizoen zijn ze samen een ijzersterk centraal duo.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zou er ook nog een middenvelder bijhalen.elliquido schreef:met viergever en veldman heb je centrale opties over.
Gewoon een heel nieuw elftal kopen, overigens denk niet dat Overmars naar jullie gaat luisteren ... 

Blij met de punten ...
-
Dat sowieso.brigade zuid schreef:Ik zou er ook nog een middenvelder bijhalen.elliquido schreef:met viergever en veldman heb je centrale opties over.
Volgens soccernews keert vd Wiel terug. Hun bron is een Turkse krant
I think I lost my fucking headache
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Mits fit en gemotiveerd een hele goede back.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Voetbalt die nog, ik hoorde dat hij een rap-en tatoo shop begonnen was.LucaS schreef:Volgens soccernews keert vd Wiel terug. Hun bron is een Turkse krant
YNWA
nog 1 maand..
vage geruchten,, hoop en vrees.. uiteindelijk kopen we nog wat over-the-hill spelers voor de breedte en dan komt de gouden jaarlijkse uitspraak : "met dit team gaan we het doen"
vage geruchten,, hoop en vrees.. uiteindelijk kopen we nog wat over-the-hill spelers voor de breedte en dan komt de gouden jaarlijkse uitspraak : "met dit team gaan we het doen"
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Geloof ik niets van.LucaS schreef:Volgens soccernews keert vd Wiel terug. Hun bron is een Turkse krant
-
Precies dit. Vrees alleen dat hij niet fit en gemotiveerd is.Lionel schreef:Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Mits fit en gemotiveerd een hele goede back.
Blind paard..
Flauwekul, lijkt me. Raiola brengt geen spelers naar Ajax.
-
Op ANN zijn er wat mensen die 'gehoord hebben' dat Perr Schuurs (verdediger, 17, Fortuna) en/of Obispo (verdediger, Jong PSV meen ik) naar Ajax zouden transfereren.
Ken de spelers niet. Iemand hier die ze kent, voor het geval het een keer waar blijkt te zijn
?
Ken de spelers niet. Iemand hier die ze kent, voor het geval het een keer waar blijkt te zijn

Obispo heeft nog een contract bij PSV, dus dat verhaal lijkt me onzin.
Jonk wilde hem naar Ajax halen. CV, uitblinker in de nationale jeugdteams. Staat de laatste tijd een beetje stil, ook door blessureleed. Maar is nog jong (18).
Schuurs ken ik niet, maar dat schijnt een goeie te zijn.
Jonk wilde hem naar Ajax halen. CV, uitblinker in de nationale jeugdteams. Staat de laatste tijd een beetje stil, ook door blessureleed. Maar is nog jong (18).
Schuurs ken ik niet, maar dat schijnt een goeie te zijn.
vd Wiel
als je maar een greintje voetbalverstand heb, weet je dat je die nooit moet halen.
voetbal is zijn randzaak geworden.

als je maar een greintje voetbalverstand heb, weet je dat je die nooit moet halen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Alleen vraag ik me af of er ieder greintje gezond verstand zit. Ajax was Europacup-finalist, een flinke portemonnee en wist welke plekken vervangen en verbeterd moesten worden. Voorlopig doen we het met 2 keepers waar ik mixed feelings bij heb en een stand-in spits.
Dat is altijd het probleem geweest met Van der Wiel. Talent zat, maar qua instelling een dweil.Mano schreef:vd Wiel![]()
Ajax schijnt een serieus bod uitgebracht te hebben op Carlos Cuesta, opnieuw een Colombiaanse (centrale) verdediger, 18 jaar.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat een gaaf shirt.