Spanje
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Spanje
Mijn vrienden Ronaldo en Pepe kampioen, Liverpool bij de eerste vier, het was een mooie zondag. 

YNWA
Gefeliciteerd dan maar!
Terecht. Ze hebben niet het beste team, wel de beste selectie.
Terecht. Ze hebben niet het beste team, wel de beste selectie.
IK GELOOF!!!!!!
Wat heb je te zeggen over de schwalbe van Alba? Die was niet een klein beetje opzichtig, mijn hemel.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Beide penalties waren belachelijk. Die van Alba was schandalig en die van Neymar was ook erg treurig. En het aansmeren van de rode kaart was ook erg collegiaal.
Van Neymar vond ik een pingel. Rood zwaar. Maar daar kiest de scheidsrechter zelf voor.
IK GELOOF!!!!!!
Is toch gewoon een overduidelijke schwalbe? https://my.mixtape.moe/pboyle.mp4
- InnerHarbour
Volgens mij is de overtreding al ervoor.. Dacht ik.
Haha jij bent toch geen echte supporter van Madrid. Met Liverpool heb ik je oprecht gefeliciteerd. Krijg jij nou van mij een biertje?
Haha jij bent toch geen echte supporter van Madrid. Met Liverpool heb ik je oprecht gefeliciteerd. Krijg jij nou van mij een biertje?
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ach w.b. graaien doen ze sowieso niet voor elkaar onder.Ronaldo aangeklaagd voor 14,7 miljoen euro aan belastingfraude
Foto: ANP
Gepubliceerd: 13 juni 2017 12:29
Laatste update: 13 juni 2017 12:31
Cristiano Ronaldo wordt verdacht van belastingfraude. De officier van jusitie in Madrid heeft dinsdag een aanklacht ingediend bij de rechtbank tegen de aanvaller van Real Madrid.
De viervoudig winnaar van de Gouden Bal zou de Spaanse fiscus tussen 2011 en 2014 bewust voor een totaal van 14,7 miljoen euro hebben opgelicht.
De aanklager meldt in een verklaring dat Ronaldo in 2010 een zakelijke structuur ontwikkelde waarin hij zijn Spaanse inkomsten uit portretrechten verborg.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Wat is er IH, gaat het niet goed met je ?.Krijg je niet genoeg aandacht op het forum, menneke ?.
Blij met de punten ...
www.vi.nlPortugese media: 'Vertrekwens Ronaldo onomkeerbaar'
Consternatie alom rond Cristiano Ronaldo. De toonaangevende Portugese krant A Bola meldt dat de superster Real Madrid heeft laten weten dat hij deze zomer wil vertrekken.
De oorzaak zijn de aantijgingen rond belastingfraude. De Spaanse fiscus beschuldigt Ronaldo ervan dat hij 14,7 miljoen euro te weinig belasting heeft betaald, met behulp van een lege bv op de Britse Maagdeneilanden.
Het kamp-Ronaldo ontkent de beschuldigingen, maar verbindt er volgens A Bola dus wel grote conclusies aan. De aanvaller zou namelijk hebben besloten dat hij als gevolg van de beschuldiging niet langer in Spanje wil leven. Hij zou zijn 'onomkeerbare' besluit al hebben medegedeeld aan Real Madrid.
Ronaldo (32) heeft in Spanje nog een contract tot 2021. Hij kwam in 2009 voor 94 miljoen euro over van Manchester United, dat door diverse media genoemd wordt als mogelijke bestemming van de Portugese vedette. Ook AS Monaco en Paris Saint-Germain zouden al belangstelling hebben getoond.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Pff..dat hebben wij weer. Net Huntelaar binnen gehaald als backup van Dolberg en nu komt Ronaldo vrij.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
180m... Leuk bedragje voor een 18 jarig ventje... Dan is onze spits ook minimaal 100 waard!
-
Bizar bedrag!
Maar wat je zegt, 50 a 60 miljoen voor Dolberg vragen is dan ook helemaal niet gek meer in deze markt.
Maar wat je zegt, 50 a 60 miljoen voor Dolberg vragen is dan ook helemaal niet gek meer in deze markt.
Kan maar zo. Als Mbappé voor al dat geld naar Madrid gaat, ontstaat er een sneeuwbaleffect. Dan gaat het grote herverdelen van de middelen echt beginnen. En dan staan ze snel bij Ajax op de stoep voor Sanchez, Ziyech, Dolberg.Lionel schreef:We worden geroofd. Let maar op. Ziyech en Dolberg.
Nou lijken me dat wel jongens met een loopbaanplan. Persoonlijk zou ik na het drama rond Abdelhak ook iets hebben van: dit is meer dan 'ik', 'we' hebben elkaar niet alleen binnen het veld nodig nu. Aan de andere kant: een voetballer moet ook zakenman zijn en z'n gevoelens niet de overhand laten krijgen...
- Jinne
- Site Admin
Real Madrid kan dit grotendeels gewoon financieren vanwege de verkoop van zijn bankzitters.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Is zeker zo. 135 miljoen opgehaald las ik ergens. Nou denk ik dat Benzema ook nog weggaat. Of Bale. Zidane speelt steeds vaker 4-4-2.Jinne schreef:Real Madrid kan dit grotendeels gewoon financieren vanwege de verkoop van zijn bankzitters.
Maar ik zie een Monaco bij Ajax aankloppen.
IK GELOOF!!!!!!