Ik ook. Die man is Jupiler League niveau gewend, als je dan opeens Ajax mag trainen is het alsof je in een snoepwinkel terechtkomt waarin iedereen veel beter is dan wat je altijd gewend was. Voor Overmars is dit super relaxed natuurlijk.wimpey schreef:Vraag me ernstig af of Keizer wel oog heeft voor kwaliteit.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Waarom kan je Riedewald geen perspectief bieden en Dijks dumpen? Geef Riedewald aan dat hij vol voor de backpositie moet gaan.
En houdt hem desnoods aan zijn contract tot je een vervanger hebt. Westermann en Tete waren immers al weg. Nu heb je Dijks nog, Riedewald niet, wil je Dijks houden maar is hij niet ingeschreven. Ongelooflijk dit.
En houdt hem desnoods aan zijn contract tot je een vervanger hebt. Westermann en Tete waren immers al weg. Nu heb je Dijks nog, Riedewald niet, wil je Dijks houden maar is hij niet ingeschreven. Ongelooflijk dit.
IK GELOOF!!!!!!
Was Haps dan zo'n slecht alternatief?
Haps en Dijks vind ik ongeveer even lomp en slecht.
Dijks is verdedigend een wereldspeler in vergelijking met Haps...Jöhnk schreef:Haps en Dijks vind ik ongeveer even lomp en slecht.
Op korte termijn misschien, maar als Keizer faalt is Overmars natuurlijk ook niet meer houdbaar. Als je de beslissing neemt om een trainer uit de marge in een keer op de toppositie te zetten dan steek je flink je nek uit.brigade zuid schreef:Voor Overmars is dit super relaxed natuurlijk.
Precies, het lijkt mij persoonlijk voor Overmars alles behalve relaxed op het moment. Die wil ook gewoon dat Ajax goed presteert en dit seizoen weer een prijs pakt hoor.
Nil volentibus arduum
-
Poeh. Volgend jaar wordt zo echt een uitdaging.Peter schreef:Oh zeker. Ik vind dat je als club altijd in staat moet zijn om je backs uit je eigen opleiding te halen. Het is natuurlijk een gotspe dat we daar Sinkgraven hebben lopen voor 7 miljoen met als kaartje 'in opleiding tot linksback'.Yopii schreef:Probleem zit ook bij de jeugd. Drie aanvallende middenvelders halen maar geen backs.
Ik vind het overigens wel echt onbegrijpelijk dat er wereldwijd niemand te vinden is die beter (en haalbaar) is dan Championship-failure Dijks. We hebben met Viergever één volwaardige linksbenige verdediger. Een jonge talentvolle back-up voor linksachter/linksback voor Viergever/De Ligt is toch geen overbodige luxe? Met het budget van Ajax moet daar toch iets voor te vinden zijn.
Volgend jaar (al dan niet eerder...) zullen Sanchez en Veltman ook nog eens vertrekken. Ook aan die kant zit er gewoon niks achter nu. Jeugdexponenten als Bakboord en Dankerlui hebben mij immers nog nooit overtuigd.
Onana
Sanchez
Viergever
Veltman
Schone
Ziyech
Dolberg
Vertrekken met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Kluivert misschien ook alweer, gezien Raiola.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- InnerHarbour
Volgend jaar? De transfer markt is nog vijf en een halve week open
YNWA
Daarom had het ook afgelopen jaar moeten gebeuren. Dat was een unieke kans die we voorlopig niet meer gaan krijgen.
Het is wel één en al kommer en kwel hier de laatste tijd he?(deels door omstandigheden natuurlijk). Zijn er nog positief gestemden hier? Kan wat positief geluid mbt Ajax ook wel gebruiken 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
We zijn van de basis van vorig jaar alleen Klaassen en Traore kwijt. Vd Beek is een uitstekende vervanger, Neres noch Kluivert is veel minder dan Traore. En iedereen is een jaartje verder. Ik verwacht grootse prestaties!
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Shhhhhh, de bal is rond, in het voetbal weet je het nooit, als het balletje goed valt, een uitdoelpunt telt dubbel.
Beter zo?
Beter zo?
YNWA
Dat bedoel je in zn geheel niet cynisch? Het is vaak een beetje oppassen met die posts van jou.LucaS schreef:We zijn van de basis van vorig jaar alleen Klaassen en Traore kwijt. Vd Beek is een uitstekende vervanger, Neres noch Kluivert is veel minder dan Traore. En iedereen is een jaartje verder. Ik verwacht grootse prestaties!
Nee hoor. We zijn in de breedte zwakker geworden, maar Ajax kan zich nou eenmaal geen selectie van 21 gelijjwaardige spelers veroorloven. Het eerste is niet zwakker geworden
I think I lost my fucking headache
Ik snap het idee achter Dijks ook echt niet. Wat kan je hier nu mee winnen?
Hij staat nu redelijk in de markt door een aantal keer een veld op en neer te rennen in de Championship. Je kan er nu een mooi bedrag aan overhouden, volgend jaar na een jaar banken is hij nog maar maximaal de helft waard. Nu is geld niet alles, maar 4 miljoen voor Dijks is bijna hetzelfde als 17 miljoen voor Babel. Voor 4 miljoen zou je toch een leuke tweede linksback moeten kunnen kopen?
Of.... het is een geniaal plan van Overmars. Je drieigt Dijks aan zijn contract te houden zodat hij zijn eigen eisen wat naar beneden bijstelt, zodat Ajax hem wel kan verkopen.
Hij staat nu redelijk in de markt door een aantal keer een veld op en neer te rennen in de Championship. Je kan er nu een mooi bedrag aan overhouden, volgend jaar na een jaar banken is hij nog maar maximaal de helft waard. Nu is geld niet alles, maar 4 miljoen voor Dijks is bijna hetzelfde als 17 miljoen voor Babel. Voor 4 miljoen zou je toch een leuke tweede linksback moeten kunnen kopen?
Of.... het is een geniaal plan van Overmars. Je drieigt Dijks aan zijn contract te houden zodat hij zijn eigen eisen wat naar beneden bijstelt, zodat Ajax hem wel kan verkopen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik ergens ook wel. Nu moet je wel gewoon ook wat geluk hebben tegen Nice. Daar win je niet zomaar van.LucaS schreef:We zijn van de basis van vorig jaar alleen Klaassen en Traore kwijt. Vd Beek is een uitstekende vervanger, Neres noch Kluivert is veel minder dan Traore. En iedereen is een jaartje verder. Ik verwacht grootse prestaties!
IK GELOOF!!!!!!
-
Door het vertrek van Klaassen natuurlijk. Want wie gaat in zijn plaats onze belangrijke goals dit komende seizoen maken?LucaS schreef:Nee hoor. We zijn in de breedte zwakker geworden, maar Ajax kan zich nou eenmaal geen selectie van 21 gelijjwaardige spelers veroorloven. Het eerste is niet zwakker geworden
-
By the way; wie kan uit zijn hoofd, behoudens Balotelli, nog 5 spelers van het geweldige Nice opsommen? Niet googelen he!
- Giacomo Puccini
Ik heb de selectie net even bekeken, maar Balotelli is de enige die ik ken.
Ajax!
-
VP: Ajax is van plan om na Klaas-Jan Huntelaar een tweede oud-Ajacied terug te halen naar Amsterdam. Gregory van der Wiel (links op de foto) zit bij Fenerbahçe op een dood spoor en Ajax heeft al contact gezocht met de rechtsback. Het is echter nog maar de vraag of de Amsterdammers kunnen voldoen aan de financiële wensen van Van der Wiel. (Ajansspor / Takvim)
Wil hij 2e rechtsback spelen of denkt hij dat ie goed genoeg is om basis te zijn?
Hij zou makkelijk goed genoeg zijn als hij zijn best deed.
Maar hoe realistisch is het om te verwachten dat hij na al die jaren ineens een andere mentaliteit krijgt? De vraag stellen is hem beantwoorden wat mij betreft.
Nil volentibus arduum
Hij is recent nog voor 4,5 miljoen opgelicht (echt snugger is hij ook niet he), dus die financiële wensen zullen wel hoog zijn.Historicus schreef:VP: Ajax is van plan om na Klaas-Jan Huntelaar een tweede oud-Ajacied terug te halen naar Amsterdam. Gregory van der Wiel (links op de foto) zit bij Fenerbahçe op een dood spoor en Ajax heeft al contact gezocht met de rechtsback. Het is echter nog maar de vraag of de Amsterdammers kunnen voldoen aan de financiële wensen van Van der Wiel. (Ajansspor / Takvim)