Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » ma jul 24, 2017 8:00 am

Lionel schreef:Hopen voor Overmars dat de Braziliaan wel komt anders mag hij ook oprotten.
Wat is dit nu weer voor rare praat, Ajax is gewoon kansloos als Chelsea mee gaat bieden en die jongen komt alleen als hij zelf denkt Ajax is voor mijn carrière beter om in Europa te beginnen.

Overigens doet Ajax er beter aan om een adequate vervanger voor Klaassen aan te trekken in plaats van nog een halve buitenspeler.
YNWA

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jul 24, 2017 9:06 am

Wat een grap zeg met Dijks. Gelukkig is de familie Gudelj verkocht. Dus voor het middenveld kunnen ze niet in de grofvuil bak graaien naar wat bruikbaars.Waarom nu wel 10M willen verbranden aan een linksbuiten en niet aan een linkback?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thom

Bericht door Thom » ma jul 24, 2017 9:17 am

Misschien omdat er geen fatsoenlijke te vindeis op dit koment? Spelers die al een beetje gearriveerd zijn gaan niet naar de Nederlandse competitie, hoogstens als CL garantie is, maar niet voor de ED. en E.L. . Dat is het probleem van Nederlandse topclubs, PSV en Ajax.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » ma jul 24, 2017 9:36 am

Je.verwacht.het.niet.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 24, 2017 9:37 am

Dijks mocht vorig jaar verkassen omdat we betere opties achter de hand hadden. Nu hebben we die opties verkocht en heeft Dijks geen indruk kunnen maken in de Championship. Er is namelijk tot op heden geen club die hem wil hebben. Voor Ajax een bittere pil zou je zeggen, maar gelukkig zijn we heel inventief en gooien we Dijks in de rebound. En zo gaan we er kwalitatief op achteruit. Je zou verwachten dat je na twee gemiste kampioenschappen een extra injectie wil doen, maar het tegendeel is waar. Typisch.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 24, 2017 9:41 am

Het vakwerk van Bosz wordt wel erg snel teruggedraaid. We shoppen meteen weer in de categorie Sanogo/Zimling.

En dan hoor je dat het TH Bosz aanwreef dat hij niet gemakkelijk genoeg de finale van de Europa League haalde. Met Dijks gaat dat zeker en vast wel lukken. :biggrin.gif:

999

Bericht door 999 » ma jul 24, 2017 9:46 am

Echt een kwaliteits-injectie ... :excited.gif: :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 24, 2017 9:48 am

Hoe vaak is Dijks bij Ajax wel niet gewogen en te licht bevonden? Succes Keizer :smallgrin.gif:
Ajax!

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 24, 2017 9:54 am

Giacomo Puccini schreef:Hoe vaak is Dijks bij Ajax wel niet gewogen en te licht bevonden? Succes Keizer :smallgrin.gif:
Keizer staat het toe. Hij is makkelijk voor het TH.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma jul 24, 2017 10:10 am

G...V....D. Ongelooflijk. En dan zeggen dat ze PSV hiermee aftroeven, omdat die interesse hadden in hem als opvolger van Willems. Ik had dat gezien als 2 vliegen in 1 klap. Voor ons, that is.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Alexander

Bericht door Alexander » ma jul 24, 2017 10:20 am

Haha, wat een grap. Vorig jaar was de linksback onze zwakst bezette positie en verloor Dijks de concurrentiestrijd al met 2 nep linksbacks. En een jaar later doen we het weer exact hetzelfde. Man man man, wat een gepruts.

Yopii

Bericht door Yopii » ma jul 24, 2017 10:54 am

Probleem zit ook bij de jeugd. Drie aanvallende middenvelders halen maar geen backs.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 24, 2017 11:43 am

wimpey schreef:
Giacomo Puccini schreef:Hoe vaak is Dijks bij Ajax wel niet gewogen en te licht bevonden? Succes Keizer :smallgrin.gif:
Keizer staat het toe. Hij is makkelijk voor het TH.
TH had geen zin in iemand met een afwijkende mening, daarom hebben ze Bosz ingeruild voor een marionet.
Ajax!

999

Bericht door 999 » ma jul 24, 2017 12:02 pm

Tja, de supporters laten het ook gewoon gebeuren hé.Daar waar het in het verleden al onrustig werd als er bepaalde namen in de media circuleerde, wordt blijkbaar nu ook alles maar geaccepteerd.Af en toe een fluitconcertje in de ArenA en dat is het dan wel weer ... ( Niet dat de boel afgebroken moet worden, maar wat meer uiting van onvrede zou wel welkom zijn ).
Blij met de punten ...

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jul 24, 2017 12:21 pm

999 schreef:Tja, de supporters laten het ook gewoon gebeuren hé.Daar waar het in het verleden al onrustig werd als er bepaalde namen in de media circuleerde, wordt blijkbaar nu ook alles maar geaccepteerd.Af en toe een fluitconcertje in de ArenA en dat is het dan wel weer ... ( Niet dat de boel afgebroken moet worden, maar wat meer uiting van onvrede zou wel welkom zijn ).
Niet dat ik erg hoopvol ben, maar zullen we eerst afwachten hoe het team gaat spelen? Dat affikken zonder dat er een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld is lijkt me ook niet erg handig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

999

Bericht door 999 » ma jul 24, 2017 12:31 pm

Raymon schreef:
999 schreef:Tja, de supporters laten het ook gewoon gebeuren hé.Daar waar het in het verleden al onrustig werd als er bepaalde namen in de media circuleerde, wordt blijkbaar nu ook alles maar geaccepteerd.Af en toe een fluitconcertje in de ArenA en dat is het dan wel weer ... ( Niet dat de boel afgebroken moet worden, maar wat meer uiting van onvrede zou wel welkom zijn ).
Niet dat ik erg hoopvol ben, maar zullen we eerst afwachten hoe het team gaat spelen? Dat affikken zonder dat er een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld is lijkt me ook niet erg handig.
Je hebt gelijk, maar ik fik niks nog niks af.Heb alleen ontzettende twijfel over wat ik nu zie gebeuren bij AJAX w.b. spelers enz. Jij niet dan ?.
Blij met de punten ...

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jul 24, 2017 12:59 pm

Zeker, die twijfel heb ik ook; alleen gaan "we" als supporters op dit moment natuurlijk (nog) niet de barricaden op. Én: vorig seizoen ging de start net zo; toen ging het TH na de uitschakeling tegen Rostov pas nadenken over of de selectie wel sterk genoeg was en haalde Ziyech op (en hadden we mazzel dat Onana en Sanchez ineens schoten in de roos bleken te zijn). We gaan het zien.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jul 24, 2017 1:07 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:(en hadden we mazzel dat Onana en Sanchez ineens schoten in de roos bleken te zijn).
Verbazingwekkend dat er nog niemand voor Onana gekomen is zeker nu de AC in het vervolg ook in de zomer gespeeld gaat worden.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 24, 2017 1:28 pm

InnerHarbour schreef:
Lionel schreef:Hopen voor Overmars dat de Braziliaan wel komt anders mag hij ook oprotten.
Wat is dit nu weer voor rare praat, Ajax is gewoon kansloos als Chelsea mee gaat bieden en die jongen komt alleen als hij zelf denkt Ajax is voor mijn carrière beter om in Europa te beginnen.

Overigens doet Ajax er beter aan om een adequate vervanger voor Klaassen aan te trekken in plaats van nog een halve buitenspeler.
Ajax verkoopt Riedewald en zoekt een linksback. Prima. Vervolgens speel je overmorgen voorronde CL en is er geen vervanger gehaald en staat iemand niemand op de lijst die wel onder contract staat......? Dat is toch pure onkunde. Echt ongelooflijk. Nog even los van het feit dat Dijks er geen fuck van kan.
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 24, 2017 1:29 pm

Yopii schreef:Probleem zit ook bij de jeugd. Drie aanvallende middenvelders halen maar geen backs.
Oh zeker. Ik vind dat je als club altijd in staat moet zijn om je backs uit je eigen opleiding te halen. Het is natuurlijk een gotspe dat we daar Sinkgraven hebben lopen voor 7 miljoen met als kaartje 'in opleiding tot linksback'.

Ik vind het overigens wel echt onbegrijpelijk dat er wereldwijd niemand te vinden is die beter (en haalbaar) is dan Championship-failure Dijks. We hebben met Viergever één volwaardige linksbenige verdediger. Een jonge talentvolle back-up voor linksachter/linksback voor Viergever/De Ligt is toch geen overbodige luxe? Met het budget van Ajax moet daar toch iets voor te vinden zijn.

Volgend jaar (al dan niet eerder...) zullen Sanchez en Veltman ook nog eens vertrekken. Ook aan die kant zit er gewoon niks achter nu. Jeugdexponenten als Bakboord en Dankerlui hebben mij immers nog nooit overtuigd.

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma jul 24, 2017 1:32 pm

En Bergsma is meer niveau Wartburgia. Of is dat zijn vader? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 24, 2017 1:41 pm

Peter schreef: Oh zeker. Ik vind dat je als club altijd in staat moet zijn om je backs uit je eigen opleiding te halen.
Dat zijn ze bij Man City niet met je eens! :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 24, 2017 1:54 pm

wimpey schreef:
Peter schreef: Oh zeker. Ik vind dat je als club altijd in staat moet zijn om je backs uit je eigen opleiding te halen.
Dat zijn ze bij Man City niet met je eens! :hypocrite.gif:
Welke club wel? Feyenoord vorig jaar. Bayern misschien. Barca vorig jaar al is Sergi Roberto geen back. Maar mee eens. Dit is echt diep en diep triest.

En het ergste vind ik nog, misschien is dat ook wel een geluk voor ons maar het geeft alleen maar aan hoe amateuristisch het er aan toegaat, dat hij niet op de lijst voor woensdag staat.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 24, 2017 1:58 pm

Je zou voor iedere positie spelers moeten kunnen opleiden. Volgens mij probeert Ajax dat ook. Alleen is het vervelende dat het tot op heden nog niet is gelukt om een compleet elftal in één keer met succes te laten doorstromen.

Zou een back opleiden eenvoudiger moeten zijn? Dat betwijfel ik. Het is allang niet meer de positie die het in het verleden was. Het is allemaal veel dynamischer geworden. Goede backs zijn niet alleen van belang voor je verdediging maar ook voor het aanvallende deel van je spel.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jul 24, 2017 2:01 pm

Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:

Ajax verkoopt Riedewald en zoekt een linksback. Prima. Vervolgens speel je overmorgen voorronde CL en is er geen vervanger gehaald en staat iemand niemand op de lijst die wel onder contract staat......? Dat is toch pure onkunde. Echt ongelooflijk. Nog even los van het feit dat Dijks er geen fuck van kan.
het laatste heeft niets met het eerste te maken
YNWA

Plaats reactie