Het was een oefenwedstrijd. Tegen Lyon. Boeiend.InnerHarbour schreef:Hoe lang ga je Nouri als excuus gebruiken?Lionel schreef:Zo beroerd was en is het niet.
1) Nouri
2) Conditioneel nog niet op orde
3) Tegenstander wilde revanche
4) Wissels hadden al gespeeld
5) Uitwedstrijd (daar is Ajax nou eenmaal minder)
6) Knollenveld
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Ja zou ik ook proberen. Natuurlijk is hij een dagje ouder en niet meer zo goed als een paar jaar geleden maar hij levert wel het gif en de doelpunten die we kwijtgeraakt zijn met Klaassen.
Voor wat betreft de selectie op dit moment: de basis is oké voor de rest hopen en bidden op weinig ziek, zwak en misselijken want met de breedte van de selectie is het armoedig gesteld.
Voor wat betreft de selectie op dit moment: de basis is oké voor de rest hopen en bidden op weinig ziek, zwak en misselijken want met de breedte van de selectie is het armoedig gesteld.
- InnerHarbour
Boeiend genoeg voor je om 6 kutsmoesjes te verzinnenLionel schreef:Het was een oefenwedstrijd. Tegen Lyon. Boeiend.InnerHarbour schreef:Hoe lang ga je Nouri als excuus gebruiken?Lionel schreef:Zo beroerd was en is het niet.
1) Nouri
2) Conditioneel nog niet op orde
3) Tegenstander wilde revanche
4) Wissels hadden al gespeeld
5) Uitwedstrijd (daar is Ajax nou eenmaal minder)
6) Knollenveld
YNWA
Richarlison
Lees ff hoe het allemaal gegaan is. De jongens zitten er doorheen. Ik vond het gisteren niet eens zo beroerd.
IK GELOOF!!!!!!
Dan had je het bij 'kutsmoesje' nummer 1 kunnen laten :-)Lionel schreef:Lees ff hoe het allemaal gegaan is. De jongens zitten er doorheen. Ik vond het gisteren niet eens zo beroerd.
Mike Verweij Twittert dat de prio bij een linksback ligt maar dat het hem niet verbaasd als er meer komen. Die weet niks.
IK GELOOF!!!!!!
-
'Opvallend succes', maar wel als back up voor Viergever?
Heeft Maxwell nog een club?
Heeft Maxwell nog een club?
Erg benieuwd, Maxwell is net gestopt toch? Zou wel passen in het opvallend nieuws!
Mike Verweij vindt het opvallend, maar hij vond het binnenhalen van Westermann ook een kunststukje.
Enthousiast word ik er niet van. Het gaat blijkbaar om een breedteaankoop. Of zou Dijks zijn contract verlengd hebben?
Enthousiast word ik er niet van. Het gaat blijkbaar om een breedteaankoop. Of zou Dijks zijn contract verlengd hebben?
Zeegelaar terug? Dat zou opvallend zijn.
Opvallend, maar niet echt een succes...
Zeegelaar kan het trouwens niet zijn. Raiola brengt geen spelers naar Ajax.
Zeegelaar kan het trouwens niet zijn. Raiola brengt geen spelers naar Ajax.
Dan is het Felipe Luis. 
Edit: Laat maar, we gaan Dijks aan zijn contract houden...

Edit: Laat maar, we gaan Dijks aan zijn contract houden...
Laatst gewijzigd door beelzebub op zo jul 23, 2017 11:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Het is dus serieus Dijks. Wat een succes! 

-
- AT Toto winner 15/16
Meen je niet? Opvallend slecht nieuws noem ik zoiets.
- Ajaciedjuh
Dijks
De versterkingen uit het buitenland willen niet in de Eredivisie spelen, aldus Telesport vandaag. psv overwoog ook Dijks te halen.
Daar zijn ze dus mooi ingetrapt
.
Van niet op de elftalfoto, geen rugnummer, niet ingeschreven..... en dit is pas 2 dagen geleden. Is er geen linksback in de hele wereld te vinden, die veel beter is dan Dijks!?

De versterkingen uit het buitenland willen niet in de Eredivisie spelen, aldus Telesport vandaag. psv overwoog ook Dijks te halen.

Van niet op de elftalfoto, geen rugnummer, niet ingeschreven..... en dit is pas 2 dagen geleden. Is er geen linksback in de hele wereld te vinden, die veel beter is dan Dijks!?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Bingo je zat er het dichtst bij... wat heb je gewonnen... Dijks in Ajax shirt!Jöhnk schreef:Mike Verweij vindt het opvallend, maar hij vond het binnenhalen van Westermann ook een kunststukje.
Hopen voor Overmars dat de Braziliaan wel komt anders mag hij ook oprotten.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Het niet halen van een nieuwe linksback houdt in principe in dat Viergever dit seizoen linksback gaat spelen. Is dat erg? Nee. Is dat een risico bij blessures? Een beetje, want dan schuift Dijks door. Die is niet heel goed, maar ook niet heel slecht.
Blijkbaar kon er dus (nog) geen echte aanwinst gevonden worden die en wil en de juiste prijs heeft. Zolang er dan maar wel een andere verdediger bij komt. Centraal of rechtsback. Anders is het echt te smal.
Blijkbaar kon er dus (nog) geen echte aanwinst gevonden worden die en wil en de juiste prijs heeft. Zolang er dan maar wel een andere verdediger bij komt. Centraal of rechtsback. Anders is het echt te smal.
- Giacomo Puccini
Ik geloof niet dat ze daadwerkelijk de intentie hebben om met Dijks door te gaan. Wat ze misschien niet openlijk zullen zeggen, want je wil zo'n jongen toch een beetje motiveren, uitzicht op speeltijd, bla bla.
Het is pas eind juli dus de zoektocht zal wel doorgaan. Ze konden voor Nice nog 1 speler inschrijven en die Braziliaan heeft nog geen handtekening gezet dus konden ze Dijks toevoegen en in geval van nood inzetten. Hij is derde keus, dus heel belangrijk is het aleemaal niet, maar door de blessure van Sinkgraven kan hij op de korte termijn bruikbaar zijn zo lang je niks beters hebt, dat begrijp ik wel. Alleen dat Ajax prioriteit zou leggen bij 2 defensieve versterkingen, en dat dit allemaal gebracht wordt onder het kopje transfernieuws, maakt het wel een beetje potsierlijk.
Het is pas eind juli dus de zoektocht zal wel doorgaan. Ze konden voor Nice nog 1 speler inschrijven en die Braziliaan heeft nog geen handtekening gezet dus konden ze Dijks toevoegen en in geval van nood inzetten. Hij is derde keus, dus heel belangrijk is het aleemaal niet, maar door de blessure van Sinkgraven kan hij op de korte termijn bruikbaar zijn zo lang je niks beters hebt, dat begrijp ik wel. Alleen dat Ajax prioriteit zou leggen bij 2 defensieve versterkingen, en dat dit allemaal gebracht wordt onder het kopje transfernieuws, maakt het wel een beetje potsierlijk.
Ajax!
Ik denk inderdaad dat je het in die hoek moet zoeken. Viergever is gewoon eerste keuze als linksback en Sinkgraven de backup. Gezien zijn blessure (en gevoeligheid daarvoor) en de dunne bezetting van de defensie op het moment kiezen ze nu voor Dijks als noodoplossing. Van mij had hij in Engeland mogen blijven maar zo heel gek is deze oplossing nu ook weer niet als blijkt dat de gewenste versterkingen voor deze positie niet haalbaar zijn. Zeker niet als tijdelijke oplossing.
Sowieso zie ik liever dat we investeren in ons middenveld. Daar ligt het grootste probleem.
Sowieso zie ik liever dat we investeren in ons middenveld. Daar ligt het grootste probleem.
Nil volentibus arduum
Klompenboer Dijks had goed bij edsv gepast...
En Keizer maakt het het TH wel erg gemakkelijk. Als Dijks in De Kuip komend seizoen weer een luchtduel verkeerd aangaat, wordt het Keizer aangewreven en niet het TH. Vraag me ernstig af of Keizer wel oog heeft voor kwaliteit.
En Keizer maakt het het TH wel erg gemakkelijk. Als Dijks in De Kuip komend seizoen weer een luchtduel verkeerd aangaat, wordt het Keizer aangewreven en niet het TH. Vraag me ernstig af of Keizer wel oog heeft voor kwaliteit.