Wielrennen
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Wielrennen
Lotto Jumbo loopt wel te kloten met die tijdritten. Eerste tijdrit verkeerde bandenkeuze en nu vandaag kon Roglic niet schakelen met zijn versnelling.
-
- AT Toto winner 15/16
Het wordt weer eens bijzonder rommelig in beeld gebracht.
Wielrennen
Ik word gek van knabbel en babbel. Die merken nu pas dat Landa bijna Bardet voorbij gaat. En misschien Aru ook nog.
Laatst gewijzigd door zeux op za jul 22, 2017 4:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Deze wanprestatie van Bardet is slecht nieuws voor Dumoulin. Ik gok voor volgend jaar op een enkele korte individuele tijdrit (proloog) aangevuld met een iets langere ploegentijdrit.
Ah Aru stond nog wat verder weg. Maar één seconde. Poeh!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Bardet is half dood
-
- AT Toto winner 15/16
Danny Nelissen zegt nu ook dat het prutsers zijn bij Lotto Jumbo.
- InnerHarbour
Familie van Jean?brigade zuid schreef:Danny Nelissen zegt nu ook dat het prutsers zijn bij Lotto Jumbo.
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Ja klopt, was zijn oom geloof ik.
Ja, alleen deze is wel nuchter.
Jean was zijn oom.
Mooi dat Bodnar de dagzege pakt. Hij was de enige die bij zo'n vlakke etappe bijna het peloton wist voor te blijven. Kwam toen tot op zo'n 250 meter.
Froome de terechte winnaar al zijn de marges minder groot. Uran binnen de minuut, wie had dat vooraf gedacht?
Landa had dus gewoon podium kunnen rijden als hij iets meer aan zichzelf had mogen denken. En gezien de prestaties van de Fransen in deze tijdrit denk ik inderdaad dat we er niet op hoeven te rekenen dat er volgend jaar meer tijdrit kilometers in het parcours zitten.
Dat gedoe met de fiets van Roglic kan echt niet. Kost hem gewoon een mogelijke tweede dagzege. Zal de sponsor ook blij mee zijn.

Jean was zijn oom.
Mooi dat Bodnar de dagzege pakt. Hij was de enige die bij zo'n vlakke etappe bijna het peloton wist voor te blijven. Kwam toen tot op zo'n 250 meter.
Froome de terechte winnaar al zijn de marges minder groot. Uran binnen de minuut, wie had dat vooraf gedacht?
Landa had dus gewoon podium kunnen rijden als hij iets meer aan zichzelf had mogen denken. En gezien de prestaties van de Fransen in deze tijdrit denk ik inderdaad dat we er niet op hoeven te rekenen dat er volgend jaar meer tijdrit kilometers in het parcours zitten.
Dat gedoe met de fiets van Roglic kan echt niet. Kost hem gewoon een mogelijke tweede dagzege. Zal de sponsor ook blij mee zijn.
Nil volentibus arduum
Ik denk dat Boogerd hem destijds wel kon schietenMarillion schreef:Ja, alleen deze is wel nuchter.![]()
Jean was zijn oom.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Waar hebben jullie het over?Sandro_Calaaabro schreef:Ik denk dat Boogerd hem destijds wel kon schietenMarillion schreef:Ja, alleen deze is wel nuchter.![]()
Jean was zijn oom.
YNWA
Oh, ik reageerde niet inhoudelijk op Marillion. Jean was nogal van de drank. En Danny heeft iets in gang gebracht waar Boogerd vast niet zo heel blij mee was.InnerHarbour schreef:Waar hebben jullie het over?Sandro_Calaaabro schreef:Ik denk dat Boogerd hem destijds wel kon schietenMarillion schreef:Ja, alleen deze is wel nuchter.![]()
Jean was zijn oom.
- InnerHarbour
De eerste vier etappes van de Tour van volgend jaar zijn al een tijdje bekend hoor. Geen proloog, wel een ploegentijdrit op de derde dag (helaas wat mij betreft).Jöhnk schreef:Deze wanprestatie van Bardet is slecht nieuws voor Dumoulin. Ik gok voor volgend jaar op een enkele korte individuele tijdrit (proloog) aangevuld met een iets langere ploegentijdrit.
-
- AT Toto winner 15/16
Jammer dat er op zo'n laatste dag ook niet volle bak en serieus gekoerst wordt, vind het helemaal niks zo'n defilé. Het schijnt zelfs zo te zijn als het zometeen gaat regenen dat dan de koers geneutraliseerd wordt... gaat helemaal nergens over. In de tijd van Hinault en Zoetemelk was het nog wel eens oorlog op zo'n laatste dag.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zo'n Landa zou toch best een poging willen wagen om nog een seconde terug te pakken?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Zou Sky zo voorop fietsen, omdat Landa mee gaat sprinten voor de bonificatieseconden?
-
- AT Toto winner 15/16
Groenewegen?
Ik zeg het BZ na: wat een k-regie.
Dit kan toch niet? Dat je dè sprint van de Tour niet goed in beeld brengt?
Dit kan toch niet? Dat je dè sprint van de Tour niet goed in beeld brengt?
-
- AT Toto winner 15/16
Slecht in beeld gebracht! Wil graag een herhaling zien.
Van kop af. Niks treintjes.