Abdelhak Nouri

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

LucaS

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door LucaS » zo jul 16, 2017 7:51 am

Ik zei ook dat Ajacieden het niet zullen vergeten. Het 'terugkrabbelen' gebeurt nu al
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum ... post432111
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 16, 2017 8:21 am

LucaS schreef:Ik zei ook dat Ajacieden het niet zullen vergeten. Het 'terugkrabbelen' gebeurt nu al
Brabo's zijn warme mensen. En edsv is een warme club. Vanaf September zullen er hatelijke liedjes over Nouri door de stadions gallen.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » zo jul 16, 2017 9:28 am

wimpey schreef:
LucaS schreef:Ik zei ook dat Ajacieden het niet zullen vergeten. Het 'terugkrabbelen' gebeurt nu al
Brabo's zijn warme mensen. En edsv is een warme club. Vanaf September zullen er hatelijke liedjes over Nouri door de stadions gallen.
Ik mag hopen van niet, mocht dat gebeuren gelijk van het veld afstappen.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 16, 2017 9:52 am

Dat gaat echt niet gebeuren. Er zal heus een enkeling zijn die iets roept maar dit met Nouri is groter dan club, geloof of afkomst.

Of ben ik naïef?
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » zo jul 16, 2017 10:37 am

Nee, ik geloof er ook niet in dat er massaal door Psv supporters misselijkmakende liedjes over Nouri gezongen zullen worden.Natuurlijk zal er best een of andere malloot vinden dat hij " lollig " moet zijn.Maar dat heb je nu eenmaal.

En ja, ik heb me ook een beetje aan Barend zitten ergeren.
Blij met de punten ...

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jul 16, 2017 11:06 am

Di Tomasso staat me ook nog bij. Volgens mij zijn daar ook nooit echt hatelijke spreekkoren over geweest.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo jul 16, 2017 11:14 am

999 schreef: En ja, ik heb me ook een beetje aan Barend zitten ergeren.
Ik ook.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo jul 16, 2017 11:16 am

Ik heb niks gezien...vertel?

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 16, 2017 11:55 am

Van het edsv-netwerk, ene Ailon:
Het geval Nouri lijkt Ajax weer eens bijzonder goed uit te komen.
Dat is toch wel het afvoerputje van humaniteit i.m.o. Wat een volk.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 16, 2017 12:01 pm

wimpey schreef:Van het edsv-netwerk, ene Ailon:
Het geval Nouri lijkt Ajax weer eens bijzonder goed uit te komen.
Dat is toch wel het afvoerputje van humaniteit i.m.o. Wat een volk.
Die mongolen heb je overal. En als je niet voor Ajax bent snap ik het wel een beetje.

Maar als er bij PSV iemand komt te overlijden heb je ook supporters binnen onze club die na twee maanden idioot gedrag zullen vertonen.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo jul 16, 2017 12:30 pm

Ramona schreef:Ik heb niks gezien...vertel?
Barbara was zoals gewoonlijk weer eens zwaar over de top. Nouri is het grootste talent van Europa ... Barca en City zitten achter hem aan ... bla bla. De werkelijkheid is dat die jongen het waarschijnlijk nooit echt bij Ajax gered zou hebben en over twee jaar bij FC Utrecht gespeeld had.

Op PSV netwerk zeggen ze nergens dat ze het niet erg voor Nouri en zijn familie vinden, ze irriteren zich wel aan reacties van Ajax supporters oa op Ajax Netwerk en daar kan ik me wel in vinden... volwassen kerels die nu al een week posten hoe ze elke dag in tranen zijn en dat niks op de wereld ze nog interesseert... man man doe eens ff normaal. Nouri is geen broer of zoon van je.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo jul 16, 2017 1:00 pm

Nog even over de medische kant. Hij had dus een hartstilstand (wat mij hetzelfde lijkt als 'dood'), en had toen, nadat hij gereanimeerd was, hartritmestoornissen. Zo heb ik het tenminste begrepen via de berichtgeving vanuit Ajax. Als ik het goed begrijp heeft Ajax dus niet gezegd dat hartritmestoornissen de oorzaak waren.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo jul 16, 2017 2:06 pm

brigade zuid schreef:
Ramona schreef:Ik heb niks gezien...vertel?
Op PSV netwerk zeggen ze nergens dat ze het niet erg voor Nouri en zijn familie vinden, ze irriteren zich wel aan reacties van Ajax supporters oa op Ajax Netwerk en daar kan ik me wel in vinden... volwassen kerels die nu al een week posten hoe ze elke dag in tranen zijn en dat niks op de wereld ze nog interesseert... man man doe eens ff normaal. Nouri is geen broer of zoon van je.
Nou daar irriteer ik me ook wel aan. Ik vind het hypocriet. Ik wil dit drama niet bagatelliseren, maar de wereld draait door en Ajax moet door.
Whitey on the moon.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » ma jul 17, 2017 6:29 pm

Wat gaat er nu eigenlijk verder gebeuren in het AMC, gaan ze hem verder onderzoeken?

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 18, 2017 7:42 am

Gaizka1985 schreef:Wat gaat er nu eigenlijk verder gebeuren in het AMC, gaan ze hem verder onderzoeken?
Aan permanente en cruciale hersenschade is weinig eer te behalen....

Wanneer ik 's ochtends m'n telefoon aanslinger heb ik steeds de hoop dat er voorzichtig positieve berichten v.w.b. Abdelhak zijn. Hetgeen wel niet zal gebeuren. Het zal rustiger en rustiger worden v.w.b. zijn persoon. De mensheid gaat over tot de orde van de dag en dat is ook logisch.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jul 18, 2017 8:39 am

Ze zullen zeker daar nog een keer zijn situatie onderzoeken om te zien of ze tot dezelfde conclusies komen. Verder is het natuurlijk ook simpelweg een praktische maatregel, hij is zo dichter bij zijn familie. Ik neem aan dat Ajax nu bewust terughoudend is in de communicatie. Na die bijeenkomst bij het huis van de familie is het voor die mensen ook tijd om wat rust te krijgen en zich te bezinnen op de situatie. Even wat minder journalisten en aandacht van iedereen.

Ik ga er vanuit dat we van het onderzoek in het AMC geen wonderen mogen verwachten. Een situatie als deze lijkt me vrij helder en in Oostenrijk hebben ze ook kennis van zaken. De vraag zal hooguit zijn of er nog enige vorm van leven en contact haalbaar is of dat het echt definitief einde verhaal is. Gezien de berichtgeving tot nu toe ben ik bang voor dat laatste.
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 21, 2017 5:49 pm

Morgen alweer 2 weken geleden. De voetbalwereld gaat weer langzaam over tot de orde van de dag (wat ook normaal is, want life goes on). #staystrongnouri :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Sandro

Bericht door Sandro » vr jul 21, 2017 8:58 pm

Pff, lastige shit nog steeds hoor. Ben er nog niet klaar mee.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jul 22, 2017 3:21 pm

Afbeelding
Kevin-Prince Boateng speelt heel seizoen met ondershirt voor Nouri

Middenvelder Kevin-Prince Boateng heeft zaterdag aangekondigd dat hij het gehele seizoen bij zijn club Las Palmas met een ondershirt voor Abdelhak Nouri zal spelen. "Ik heb besloten dit shirt het gehele seizoen onder mijn wedstrijdshirt te dragen", schrijft de oud-speler van onder andere Schalke 04, AC Milan en Tottenham Hotspur op Twitter. Op de achterkant van het ondershirt staat de naam van Nouri en zijn rugnummer 34 bij Ajax. Op de voorkant staat Praying 4 you. "Ik doe dit om mijn steun te betuigen en omdat ik voor je bid", schrijft de 30-jarige Boateng, die aan zijn tweede seizoen begint bij de club uit de Primera Division. Boateng, die opgroeide in Duitsland, speelde vijftien interlands voor Ghana en is de halfbroer van Duits international en Bayern München-verdediger Jerome Boateng.

AMC
De afgelopen weken waren er veel meer steunbetuigingen voor Nouri, die ernstige en blijvende hersenschade heeft nadat hij twee weken geleden in een oefenwedstrijd van Ajax tegen Werder Bremen getroffen werd door hartritmestoornissen. De 20-jarige middenvelder, die vorig seizoen werd verkozen tot beste speler van de Jupiler League, wordt momenteel verzorgd in het AMC in Amsterdam.

Bron: nusport.nl
:biggthumpup.gif:

Mooi dat een speler die Nouri waarschijnlijk nog nooit heeft ontmoet toch zo'n gebaar maakt.

Misschien niet helemaal netjes in deze context maar hoe goed is deze jongen nog? Wij kunnen wel wat kracht op ons middenveld gebruiken en dan kan hij zijn steun gewoon in Amsterdam betuigen.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 22, 2017 3:46 pm

Mmmm, heb hier altijd zoiets bij van kijk mij eens, kijk mij eens, temeer omdat hij een wildvreemde was en hij het in de publiciteit brengt. Als hij dat nu gewoon deed zonder daar ruchtbaarheid aan te geven en alleen zijn teamgenoten het wisten zou ik zeggen ja je doet het echt alleen voor hem, nu.......
YNWA

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 22, 2017 3:55 pm

Bekendmaking nr's ... Appie staat er gewoon bij onder nr. 34 :biggthumpup.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » za jul 22, 2017 7:06 pm

Ik hoop twee dingen.

Dat ze hem niet te lang aan dat apparaat laten liggen.
En dat een goede Ajax-schrijver een boek aan hem wijdt, omdat hij zo centraal staat in het verhaal wat Ajax nu is, vooral wat betreft de jeugdopleiding, maar ook de binding met Amsterdam en Mr. Ajax en de fans. En daarnaast ook nog eens de Islamitische achtergrond, wat hier terecht niet aangesneden wordt, maar wat in de huidige wereld wel een voorbeeld is van hoe je wel integreert in een samenleving. Zelfs een goede film over Nouri zou niet misplaatst zijn. Het volgen van zo'n talent door zo'n reis waarbij hij zijn droom helemaal waar gaat maken. En dan opeens dood neervalt. Op die manier zou je zo'n leven met de hele wereld kunnen vieren, waarbij bioscoopgangers met tranen naar buiten komen. Dit verhaal is van de hele wereld. Van iedereen. Dat zie je aan zo'n Boateng. Zoiets doet hij echt niet als hij er niet diep door in zijn hart was geraakt.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za jul 22, 2017 11:58 pm

InnerHarbour schreef:Mmmm, heb hier altijd zoiets bij van kijk mij eens, kijk mij eens, temeer omdat hij een wildvreemde was en hij het in de publiciteit brengt. Als hij dat nu gewoon deed zonder daar ruchtbaarheid aan te geven en alleen zijn teamgenoten het wisten zou ik zeggen ja je doet het echt alleen voor hem, nu.......
Ja, zo iets heb ik ook wel. Als een Donny van de Beek zoiets zou doen zou ik het bijvoorbeeld volledig begrijpen. Maar dit lijkt op aandacht vragen (zet cynische karaktertrek uit)

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 24, 2017 11:58 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
InnerHarbour schreef:Mmmm, heb hier altijd zoiets bij van kijk mij eens, kijk mij eens, temeer omdat hij een wildvreemde was en hij het in de publiciteit brengt. Als hij dat nu gewoon deed zonder daar ruchtbaarheid aan te geven en alleen zijn teamgenoten het wisten zou ik zeggen ja je doet het echt alleen voor hem, nu.......
Ja, zo iets heb ik ook wel. Als een Donny van de Beek zoiets zou doen zou ik het bijvoorbeeld volledig begrijpen. Maar dit lijkt op aandacht vragen (zet cynische karaktertrek uit)
Mwoah. Het is niet zo dat Boateng een van de velen is die dit doet, hij springt niet op de bandwagon. Ik vind het een sympathiek gebaar: hij hoeft dit immers niet te doen voor iemand die hij (waarschijnlijk) nog nooit ontmoet heeft. Maar jullie hebben wel een punt dat een zekere vorm van exposure ook een rol zal spelen...

Onderwijl zal de toestand van die arme Abdelhak zich niet veranderd hebben, lijkt me. 20 jaar: het zal je (kind) gebeuren. Vreselijk.

999

Bericht door 999 » ma jul 24, 2017 12:03 pm

En toch gebeurt het elke dag Wimpey ...
Blij met de punten ...

Plaats reactie