Frankrijk
Moderator: mods
Re: Frankrijk
Nice zet PSG thuis aan de kant met 3-1 en twee x rood voor een gefrustreerd PSG in de blessuretijd.
Bolletolli gaf ook nog een showtje weg na zijn knappe openingsgoal.
Bolletolli gaf ook nog een showtje weg na zijn knappe openingsgoal.
Laatst gewijzigd door beelzebub op zo apr 30, 2017 10:10 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Losers!
Verratti had nog een grote bek van de week omdat Monaco een B-team opstelde. Die lachen dat zooitje kneuzen uit Parijs nu uit!
Verratti had nog een grote bek van de week omdat Monaco een B-team opstelde. Die lachen dat zooitje kneuzen uit Parijs nu uit!
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Na het aanstellen van Antero Henrique was het al duidelijk dat Patrick daar niet lang meer zou zitten.
YNWA
InnerHarbour schreef:Patrick Kluivert va quitter
Oh oh

- InnerHarbour
Ik heb een rijke fantasieInnerHarbour schreef:Dat verzin je.

Enige dat ik moet bekennen is dat het een beetje oud nieuws is want 't rijexamen I mentioned heeft al plaatsgevonden voor de EL finale.
Dus wie weet heeft hij inmiddels al wel een roze papiertje maar de 1e (en 2e? en 3e?) keer is hij sowieso gezakt.

Ah in april mislukte al dat rijexamen... bronnen zijn niet alleen mijn wat wazige brein
maar ook de NOS en NU.nl
Ziyech dolt Kluivert na mislukt rijexamen: neem je de auto?
http://nos.nl/artikel/2169547-ziyech-do ... -auto.html
Ajax-speler Justin Kluivert zakt voor rijexamen
http://www.nu.nl/achterklap/4637856/aja ... xamen.html

Ziyech dolt Kluivert na mislukt rijexamen: neem je de auto?
http://nos.nl/artikel/2169547-ziyech-do ... -auto.html
Ajax-speler Justin Kluivert zakt voor rijexamen
http://www.nu.nl/achterklap/4637856/aja ... xamen.html
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
PSG schijnt vol te willen gaan voor Neymar. Voor een bedrag van 222 miljoen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Ja en maar roepen dat die PL het voetbal kapot maakt, dan kunnen clubs als PSG, Barcelona en RM mooi buiten schot blijven. 

YNWA
-
Als je dan toch vol voor 1 speler gaat zou ik die 300 miljoen overmaken voor Messi!Jinne schreef:PSG schijnt vol te willen gaan voor Neymar. Voor een bedrag van 222 miljoen.
Frankrijk
De Messi van vijf jaar geleden, maar de Messi van nu? Volgens mij speelt hij al een paar jaar minder. In ieder geval de keren dat ik hem afgelopen jaar zag spelen vond ik hem minder dominant.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Sinds Xavi is gestopt en Iniesta vaak niet mee doet ivm blessures heeft hij het wel moeilijker uiteraad, maar m.i. nog steeds de beste speler ter wereld. Afgelopen seizoen 37 goals in 34 wedstrijden, niet gek ;)zeux schreef:De Messi van vijf jaar geleden, maar de Messi van nu? Volgens mij speelt hij al een paar jaar minder. In ieder geval de keren dat ik hem afgelopen jaar zag spelen vond ik hem minder dominant.
Messi is nog steeds met afstand de beste voetballer. Blijft genieten hoor.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
- Giacomo Puccini
Als Neymar 220 moet kosten, lijkt mij dat Messi voor 150 op te halen is. Neymar en Messi schelen 5 jaar. Oftewel Messi gaat geen 5 jaar meer mee op het hoogste niveau, daar waar Neymar over 5 jaar nog restwaarde vertegenwoordigt (laten we zeggen 150 miljoen o.i.d. - zeker als de spelerswaardes in dit tempo blijven doorstijgen). Moet hij uiteraard wel tussentijds bijtekenen, maar daar zullen wel afspraken over gemaakt worden bij dit soort bedragen.Gaizka1985 schreef:Als je dan toch vol voor 1 speler gaat zou ik die 300 miljoen overmaken voor Messi!Jinne schreef:PSG schijnt vol te willen gaan voor Neymar. Voor een bedrag van 222 miljoen.
Ajax!
-
Dat is de beste atleet, Messi is de beste voetballer.InnerHarbour schreef:De beste voetballer speelt bij RM, zijn bijnaam is het fenomeen.
Natuurlijk is Messi de beste voetballer. Ronaldo draagt toch niks bij aan het spel?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. In de gewonnen Champions League van dit jaar kwam hij slechts tot 12 goals en 6 assists in 13 wedstrijden. En in de gewonnen Champions League van vorig jaar kwam hij slechts tot 16 goals en 4 assists in 12 wedstrijden.
25 potjes Champions League. 28 goals en 10 assists.
Messi kreeg geen poot aan de grond tegen Atletico (2016) en Juventus (2017), maar droeg wel van alles en nog wat bij.
25 potjes Champions League. 28 goals en 10 assists.
Messi kreeg geen poot aan de grond tegen Atletico (2016) en Juventus (2017), maar droeg wel van alles en nog wat bij.
Rishi en Messi...Peter schreef: Messi kreeg geen poot aan de grond tegen Atletico (2016) en Juventus (2017), maar droeg wel van alles en nog wat bij.

In 2016 en 2017 was CR7 simpelweg veel beter. Daarvoor hoef je alleen maar te kijken naar wat Madrid en Portugal wonnen.
Als topscorer was hij ongeëvenaard. Maar zijn bijdrage aan het spel was en is minimaal hoor. Als je dat niet ziet...
Overigens terecht dat hij de afgelopen twee jaar de Gouden Bal heeft gewonnen. Laat dat duidelijk zijn. Maar ik vind Messi toch echt de betere voetballer.
@ Wimpey.. Op het WK, waar je Ronaldo en Messi kunt vergelijken, kwam Ronaldo er overigens niet best vanaf.
Overigens terecht dat hij de afgelopen twee jaar de Gouden Bal heeft gewonnen. Laat dat duidelijk zijn. Maar ik vind Messi toch echt de betere voetballer.
@ Wimpey.. Op het WK, waar je Ronaldo en Messi kunt vergelijken, kwam Ronaldo er overigens niet best vanaf.
IK GELOOF!!!!!!
Messi heeft meer aangeboren talent, maar CR7 doet er zoveel meer voor dat hij toch beter presteert.
Nou heeft Madrid de laatste jaren ook een beter beleid. Zidane doet het goed door zijn spelers te rouleren. Aankopen van Barca zijn om te janken.
Madrid haalt die Theo. Fantastische linksback.
Madrid haalt die Theo. Fantastische linksback.
IK GELOOF!!!!!!