Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
-
Re: Aankopen SUGGESTIES
maar met zo'n aankoop blokkeer je Frenkie, Donny of uiteindelijk de aankoop zelf.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Anita naar Leeds. Kan die naam ook weer de ijskast in. Lekker weer in de Championship.
- InnerHarbour
Betere munten, uit en thuis voor een vol stadion in een veel betere competitie, Ik zou Ajax ook fijn die 8 ton bruto laten houden.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha de Championship een veel betere competitie vinden is wel erg 'UK-minded'. De Premier League is al erg zwak te noemen. In de Championship schieten ze de bal naar voren, proberen ze deze bal niet met de handen te raken om hem vervolgens te verleggen op iemand met hetzelfde shirtje aan.
- InnerHarbour
Sinds Ajax een paar wedstrijdjes zwaar boven hun kunne heeft gespeeld zijn er hier een paar elk gevoel voor realiteit kwijt.
YNWA
-
Heb niet het idee dat Ajax in dit segment scout, hoop ik althans.Peter schreef:Anita naar Leeds. Kan die naam ook weer de ijskast in. Lekker weer in de Championship.
Sinds Liverpool meer wedstrijden wint dan verliest geldt dat ook voor u.InnerHarbour schreef:Sinds Ajax een paar wedstrijdjes zwaar boven hun kunne heeft gespeeld zijn er hier een paar elk gevoel voor realiteit kwijt.
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour schreef:Sinds Ajax een paar wedstrijdjes zwaar boven hun kunne heeft gespeeld zijn er hier een paar elk gevoel voor realiteit kwijt.
Jij vindt het voetbal in de Championship van een hoger niveau dan in de eredivisie?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
de top 3 zouden meedoen in de bovenste regionen, maar of ze het slopende seizoen overleven van 46 wedstrijden competitie en dan nog diverse bekers is een 2e. de rest van de eredivisie vecht tegen degradatie met misschien een middenmotertje hier en daar.
maw, ik schat de championship hoger in dan de eredivisie.
maw, ik schat de championship hoger in dan de eredivisie.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Ja, en ik zie daar via Sky regelmatig wedstrijden van. Voor de rest heeft elliquido het prima verwoord, niets aan toe te voegen.Mr. Ajax schreef:InnerHarbour schreef:Sinds Ajax een paar wedstrijdjes zwaar boven hun kunne heeft gespeeld zijn er hier een paar elk gevoel voor realiteit kwijt.
Jij vindt het voetbal in de Championship van een hoger niveau dan in de eredivisie?
YNWA
Dat je er veel naar kijkt wil niet zeggen dat je er ook enig verstand van hebt heInnerHarbour schreef:Ja, en ik zie daar via Sky regelmatig wedstrijden van. Voor de rest heeft elliquido het prima verwoord, niets aan toe te voegen.Mr. Ajax schreef:InnerHarbour schreef:Sinds Ajax een paar wedstrijdjes zwaar boven hun kunne heeft gespeeld zijn er hier een paar elk gevoel voor realiteit kwijt.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour

Ik weet hoeveel hoeveel aandacht ik jou vragen in het vervolg moet geven.
YNWA
Jouw
Maar kom op IH, de top van de Championship zal beter zijn dan de laatste acht in Nederland. Dat geloof ik ook wel. Maar de competitie daar meteen beter noemen.. Ajax is daar in oktober al kampioen.
Maar kom op IH, de top van de Championship zal beter zijn dan de laatste acht in Nederland. Dat geloof ik ook wel. Maar de competitie daar meteen beter noemen.. Ajax is daar in oktober al kampioen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Lionel schreef:JAjax is daar in oktober al kampioen.
Sinds Ajax een paar wedstrijdjes zwaar boven hun kunne heeft gespeeld zijn er hier een paar elk gevoel voor realiteit kwijt.
YNWA
Is Zeegelaar interessant als linksback?
- Jinne
- Site Admin
Die gaat toch al naar 'de grootste club van het land'? 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Die schijnen interesse te hebben, maar de vraagprijs (4,5 mln) is ze te gortig. En terecht. Geen hoogvlieger volgens mij.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
- AT Toto winner 15/16
Sneijder weg bij Galatasaray en als Overmars wakker is hopelijk snel bij Ajax.
- InnerHarbour
Mmmmm, 4.5 miljoen opgeven om voor een miljoentje bruto in een nog mindere competitie dan de Turkse bij Ajax te gaan voetballen, no way.
YNWA
Die moet je er echt niet meer bij willen joh. Hij zal er nog best af en toe eentje heel mooi van 30 meter inknallen, maar van een afbouwende vedette die liever lui is dan moe wordt de ploeg per saldo alleen maar zwakker.