Voorbereiding seizoen 2017/2018

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Mr. Ajax

Re: Voorbereiding seizoen 2017/2018

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2017 9:49 am

LucaS schreef:
Mr. Ajax schreef: Mag je zelf doen hoor. :biggthumpup.gif: Staat namelijk nergens. Wel dat Tete op een voorstel zit te wachten, en dat hij moeilijk zelf de club kan bellen of hij bij kan tekenen.
Waarom niet? Hij leest waarschijnlijk ook dat Overmars beweert dat hij niet bij wil tekenen. Als het niet waar is, bel je even, of vertelt het hem als je hem ziet. ZO ingewikkeld lijkt me dat niet

:biggrin.gif:

Het is inderdaad helemaal niet ingewikkeld. Tete geeft expliciet aan bij Ajax te willen blijven. Als Ajax hem ook wilt behouden, dan bieden ze hem nu een contract aan. Dat ze dat niet doen, betekent dat ze hem niet willen behouden. En dat vind ik dan weer een van de grootste fouten van de afgelopen jaren. Zelden zo'n goede verdediger bij ons zien doorbreken, laat staan een Amsterdammer die de hele opleiding heeft doorlopen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » do jun 01, 2017 10:48 am

Of hij wilt wel maar zijn zaakwaarnemer niet.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do jun 01, 2017 11:03 am

Lionel schreef:Of hij wilt wel maar zijn zaakwaarnemer niet.
Of Bosz wil niet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jun 01, 2017 11:13 am

Wat het precies is zullen we misschien wel nooit weten. Maar als je kijkt naar de communicatie die via de pers naar buiten komt weet ik één ding vrij zeker. Die jongen speelt volgend seizoen niet meer bij Ajax. Bosz stelt 'm liever niet op, Overmars geeft publiekelijk aan dat de speler niet wil. Dat zijn geen signalen dat er nog ruimte bestaat.

Jammer, want Tete is een verdediger met specifieke kwaliteiten die we nogal eens te kort komen. Felheid, duelkracht en snelheid. De perfecte verdediger als je ver van je eigen doel af wil spelen.
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jun 01, 2017 11:14 am

@ wimpey: Dat zal het inderdaad wel zijn, Bosz geeft de voorkeur aan Veltman. Tete zal wellicht wel willen verlengen, maar alleen als hij zicht heeft op een basisplaats. Aangezien dat het niet het geval is (wat je daar ook van mag vinden) heeft het voor beide partijen weinig zin om te praten over contractverlenging.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2017 11:46 am

Veltman heeft ook aangegeven open te staan voor een buitenlands avontuur?

999

Bericht door 999 » do jun 01, 2017 11:47 am

Maar Veldman wil weg.
Blij met de punten ...

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jun 01, 2017 12:57 pm

Tja de Spurs schijnen hem al 2 jaar lang te volgen, maar ze halen steeds de trekker niet over... Ik denk dat dat een niveautje te hoog voor hem is, maar ik kan me vergissen en een Engelse club zal flink wat geld in het laatje brengen!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2017 3:32 pm

Is er hier iemand die Veltman betrouwbaarder dan Tete vindt vwb de rechtsback positie?

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jun 01, 2017 3:44 pm

Mr. Ajax schreef:Is er hier iemand die Veltman betrouwbaarder dan Tete vindt vwb de rechtsback positie?
Natuurlijk zijn die er, maar deelnemen aan een discussie over een speler is weer iets anders :ajaxsmiley.gif: Speelt de favoriet van een supporter volgens iedereen slecht, omdat hij een kwartier geen bal raakt, dan speelt hij, volgens de fan, toch subliem, want hij laat anderen beter voetballen en meer van dergelijke onzin.

Tete kan niet veel, behalve dan tackelen als hij zich verkeerd heeft opgesteld, onder een bal doorgaan, in de achtervolging iemand achterhalen, na weer verkeerd te zijn omgegaan met de ruimte en ineens helemaal weg zijn van de rechtsbackplaats. Tete kan Sanchez niet coachen, want hij is te veel met zichzelf bezig, kortom: Raoila ziet het goed: nu verkopen, nu kan het nog, nu levert hij nog wat op.

Iemand (een BN'er en daardoor blijkbaar deskundig) schreef dat Zeefuik de opvolger is, maar ik vrees dat Zeefuik het niveau niet aan kan, domme overtredingen maakt, aan de verkeerde kant dekt enz.

Zal maar stoppen met schrijven over Tete, moet zorgen sneller weg te zijn dan Bonifatius bij Dokkum (754 na. Chr.), heb bovendien geen boek om me, tevergeefs, mee te verdedigen. :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma jun 12, 2017 7:07 pm

http://assets.knvb.nl/sites/knvb.nl/fil ... tijden.pdf

Het competitieprogramma staat al online! We beginnen uit bij Heracles en eindigen uit bij Excelsior. Klassieker op 22 oktober (uit), en eerste wedstrijd na winterstop (thuis).
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jun 12, 2017 7:12 pm

Weer laat in het seizoen naar Eindhoven. Dat begint traditie te worden.

Lekker dat er weer iets is om naar uit te kijken. De start van het nieuwe seizoen waarin we de titel weer terug naar Amsterdam gaan halen. Met of desnoods zonder nieuwe coach. :ajaxscarf.gif:
Nil volentibus arduum

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jun 12, 2017 7:49 pm

Het is al de zoveelste keer op rij dat we deze volgorde nu hebben van de toppers. Beetje suf. Laatste ronde uit lijkt ook al sinds 2012.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jun 13, 2017 10:09 am

De recente geschiedenis heeft ons geleerd dat het niet gunstig is om bij Excelsior om de titel te spelen. Beter maken we het dus voor die tijd al af. Al is kampioen worden in Rotterdam natuurlijk wel erg aantrekkelijk.

Wel schattig overigens dat ze tot in mei rekening houden met de inzet van alle Nederlandse clubs in Europa. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Historicus

Bericht door Historicus » ma jun 26, 2017 3:04 pm

Jong Ajax is aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen begonnen.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za jul 01, 2017 7:06 pm

Heb inmiddels maar weer vast een blind passe-partoutje gekocht voor de voorronden CL/EL...

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 02, 2017 2:25 pm

Tete en Dijks niet mee naar Oostenrijk. Beiden in gesprek met andere clubs.

Westermann ook niet mee, hoewel hij wel naar Oostenrijk gaat. :smallgrin.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo jul 02, 2017 5:12 pm

Tete een vertrek aansmeren (danwel 'veelste makkelijk laten gaan; ieder zijn eigen kijk) blijf ik nog steeds een mega-blunder vinden. Nog dommer is dat je Veltman zometeen ook kwijtraakt. Hou je die Zeefuik over... :confused.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 02, 2017 6:09 pm

Mr. Ajax schreef:Tete een vertrek aansmeren (danwel 'veelste makkelijk laten gaan; ieder zijn eigen kijk) blijf ik nog steeds een mega-blunder vinden. Nog dommer is dat je Veltman zometeen ook kwijtraakt. Hou je die Zeefuik over... :confused.gif:
Ze zullen vast wel met iemand bezig zijn. Tete heeft als zaakwaarnemer Raiola, dan weet je genoeg. Ik ben benieuwd of Kluivert binnenkort bijtekent (zal nooit lang zijn).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

LucaS

Bericht door LucaS » zo jul 02, 2017 8:21 pm

Mr Ajax kiest er voor de Raiola klets te geloven. Ik ga liever uit van wat Ajax meldt.
I think I lost my fucking headache

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma jul 03, 2017 11:54 am

LucaS schreef:Mr Ajax kiest er voor de Raiola klets te geloven. Ik ga liever uit van wat Ajax meldt.
Verre van. Ik geloof wat Tete zelf voor de camera beweert. En ik zou als Ajax-zijnde een stuk beter mijn best doen om hem te behouden. Als je hem een goede aanbieding doet (dat is hij in mijn ogen zeer en zeer zeker waard) mag die Raiola lekker piepen wat ie wilt.

Op basis waarvan ga je trouwens uit van wat 'Ajax' (eerder Overmars, ik heb er niemand anders over gehoord) meldt?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma jul 03, 2017 12:04 pm

Ajaciedjuh schreef:
Mr. Ajax schreef:Tete een vertrek aansmeren (danwel 'veelste makkelijk laten gaan; ieder zijn eigen kijk) blijf ik nog steeds een mega-blunder vinden. Nog dommer is dat je Veltman zometeen ook kwijtraakt. Hou je die Zeefuik over... :confused.gif:
Ze zullen vast wel met iemand bezig zijn.
Dat willen we allemaal geloven, maar niks wat erop wijst... Ook al zou dat wel het geval zijn, dan begin je met weer een nieuwe speler die zich moet bewijzen, wennen aan het speelstijl/niveau, taal, cultuur, hutspot...

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma jul 03, 2017 3:26 pm

Dat willen we allemaal geloven, maar niks wat erop wijst...
Dat is op zich geen slecht teken, de kans op een verrassing als Sanchez?

Als ik de media moet geloven is Ajax met minimaal drie spelers bezig die nu linksback spelen en we hebben nog Sinkgraven, Viergever, Riedewald, Dijks en Savastano die op die plek kunnen spelen; Ajax kennende zal de selectie eind augustus compleet zijn en in de cl hebben we toch niets te zoeken.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 03, 2017 8:12 pm

Mr. Ajax schreef:
LucaS schreef:Mr Ajax kiest er voor de Raiola klets te geloven. Ik ga liever uit van wat Ajax meldt.
Verre van. Ik geloof wat Tete zelf voor de camera beweert. En ik zou als Ajax-zijnde een stuk beter mijn best doen om hem te behouden. Als je hem een goede aanbieding doet (dat is hij in mijn ogen zeer en zeer zeker waard) mag die Raiola lekker piepen wat ie wilt.

Op basis waarvan ga je trouwens uit van wat 'Ajax' (eerder Overmars, ik heb er niemand anders over gehoord) meldt?
Zoals ik al zei, als Tete in de media leest dat Ajax niet gelooft dat ie echt wil blijven, is dat zo de wereld uit geholpen. Hij hoeft alleen maar Raiola opdracht te geven Ajax te bellen en te zeggen dat ie een nieuw contract wil voor Tete.
I think I lost my fucking headache

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jul 04, 2017 6:49 am

LucaS schreef:
Mr. Ajax schreef:

Zoals ik al zei, als Tete in de media leest dat Ajax niet gelooft dat ie echt wil blijven, is dat zo de wereld uit geholpen. Hij hoeft alleen maar Raiola opdracht te geven Ajax te bellen en te zeggen dat ie een nieuw contract wil voor Tete.

Zoals je eerder al niet aangaf: waarom zou dat andersom niet gelden? Is toch in het belang van de club?

Ken je overigens veel gevallen waarin de speler zelf contact met zijn club opneemt om over een eventuele contractverlenging te praten?

Plaats reactie