Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door wimpey » do jun 22, 2017 7:58 am

InnerHarbour schreef: Je bent overal zo zuur na die verloren finale, gaat alles wel goed met je?
Die finale had ik direct na de 0-1 al verwerkt. :smallgrin.gif: Voetbal is een leuke bijzaak, al zijn er leukere bijzaken.

Ik vind Liverpool een prachtige club. Maar dit artikel laat zien waarom het al 27 jaar niet lukt. Idiote bedragen voor flops, een enkele uitzondering daargelaten.

Salah is wel een heel leuke speler trouwens. Heeft echt een hele fijne techniek. Maar of hij nou wel het verschil gaat maken, dat betwijfel ik.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jun 22, 2017 8:33 am

Mooi zo. :biggthumpup.gif:

Salah is natuurlijk een stukje van de puzzel die verder ingevuld moet worden. Na een geweldig begin vorig jaar werd in december zichtbaar toen het aantal wedstrijden omhoog ging en de blessures bij de belangrijke spelers kwamen dat Liverpool zeker 4 spelers tekort kwam. De selectie was kwalitatief niet groot genoeg en dat zag je terug in januari/februari toen Klavan wedstrijd na wedstrijd moest spelen waar hij nooit voor bedoeld was en de bank bijna louter bestond uit acadamy spelers. Klopt heeft vorig jaar bewust die gok genomen omdat er geen Europees voetbal was en hij heeft met de hakken over de sloot een plaats bij de eerste 4 bereikt.

Doelstelling gehaald, maar het moet beter, daar zal hij nu mee bezig zijn IMO.
YNWA

beelzebub

Bericht door beelzebub » do jun 22, 2017 9:52 am

Ik vind Salah persoonlijk niet zo bijzonder. Was Douglas Costa niet interessanter geweest?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel

Bericht door Lionel » do jun 22, 2017 10:54 am

Die gaat naar Juve. Iemand van Bayern gaat niet naar Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » do jun 22, 2017 11:01 am

Waarom niet. Jij moet nodig gaan praten met Dieter Hamann, Markus Babbel of Emre Can. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jun 22, 2017 11:19 am

:smallgrin.gif:

Zinloos hoor. Rishi is alleen in dit topic om te stangen net zoals ik dat bij die matennaaiers doe. Hij is alleen geïnteresseerd in clubs waar Pep de trainer is of bij de top 5 van Europa horen. Op het moment dat die club wegzakt of als Pep weggaat gaat hij weer op zoek naar de volgende. Vallen de resultaten tegen hoor je hem verder er niet, maar als City het dit jaar erg goed doen staat hij weer vooraan in zijn lichtblauwe shirtje. :drecul.gif: Je kan hem het beste zien als een succeshoer. :smallgrin.gif:

Over Costa, geen idee of hij wegwil en/of Bayern hem wil laten gaan, ik heb er niets over gehoord en zie toch al gauw 5 namen per dag voorbij komen die met Liverpool in verband worden gebracht.

Salah is een koopje in het huidige voetbal, bekijk zijn stats eens bij Roma, wordt net zoals Máne een sensatie. Ik hoop dat Pep die ouwe pisnicht van Juve haalt wordt lachen, die tegen Salah of Máne. :blackcat.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do jun 22, 2017 11:22 am

Ik zeg toch niks geks? Waarom zou je, als je net geen basisspeler bent bij Bayern, naar Liverpool gaan?

Salah vind ik een geweldige voetballer. Maar geen top. Maar zeer zeker een versterking.

Ik houd van mooi voetbal en het voetbal wat Pep nastreeft. Liverpool speelt en geen mooi voetbal en heeft totaal geen beleid gevoerd de afgelopen jaren. Zodra ze geld hebben kopen ze prut. Lijkt wat dat betreft op Feyenoord.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do jun 22, 2017 11:36 am

Lionel schreef: Ik houd van mooi voetbal en het voetbal wat Pep nastreeft.
Zijn ploegen hebben hun momenten, maar ik vraag me af of hij echt zo'n goede trainer is. Bayern kakte ieder seizoen in op het moment dat het om de CL ging. Man City bakte er niets van onder hem. En Baffa had op beslissende momenten de scheids vaak 'niet tegen'. Laat ik het netjes uitdrukken.

Lionel

Bericht door Lionel » do jun 22, 2017 11:54 am

Klopt. Maar zijn manier van spelen en zijn visie spreekt mij aan. De bal willen hebben, hoog druk zetten. Bij vlagen heb ik genoten van City dit jaar. Al hebben ze ook klote potten gespeeld. Maar de man houdt van voetbal.

En ja, hij heeft alleen in de top gewerkt. En met het spelersmateriaal zou iedereen het kunnen...
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jun 22, 2017 12:02 pm

Lionel schreef:Ik zeg toch niks geks? Waarom zou je, als je net geen basisspeler bent bij Bayern, naar Liverpool gaan?

Salah vind ik een geweldige voetballer. Maar geen top. Maar zeer zeker een versterking.

Ik houd van mooi voetbal en het voetbal wat Pep nastreeft. Liverpool speelt en geen mooi voetbal en heeft totaal geen beleid gevoerd de afgelopen jaren. Zodra ze geld hebben kopen ze prut. Lijkt wat dat betreft op Feyenoord.
Kijk nu wilde ik je bijna serieus gaan nemen en dan verpest je het weer. Liverpool heeft dit seizoen en vorig seizoen prachtig aanvallend voetbal gespeeld. Elke wedstrijd, nee maar daar zijn aanwijsbare redenen waar ik verder niet op in hoef te gaan maar als je dat zegt, dan heb je

a. niet voldoende wedstrijden gezien.
b. je snapt er geen klote van.
c. je bent zoals gewoonlijk aan het trollen.

Ik hou het op een combinatie van a en c. :smallgrin.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jun 22, 2017 12:05 pm

Lionel schreef:Klopt. Maar zijn manier van spelen en zijn visie spreekt mij aan. De bal willen hebben, hoog druk zetten.
Zie je wel dat je van Klopp en Liverpool houdt. :drecul.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do jun 22, 2017 12:21 pm

Mwahh.. Ze spelen redelijk goed voetbal. Maar vooral tegen teams die zelf ook aanvallen. Tegen teams die voor de 16 hangen hebben ze problemen. Liverpool is vooral sterk in de omschakeling.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jun 22, 2017 12:35 pm

Dat zeg ik je hebt niet voldoende wedstrijden gezien, je kijkt alleen wedstrijden tegen de top 6 en dat begrijp ik, ik ga ook niet naar Stoke tegen Spurs kijken als ik kan golfen. :neutral.gif: Tot Couthino geblesseerd raakte wonnen ze ook meestal van de busparkeerders. Daarna ging het mis, Máne naar de AC, Firmino uit vorm en niemand erachter, (Sturridge weer geblesseerd, die één van de beste spitsen uit de PL kan zijn als fit en gemotiveerd) Henderson de glue op het middenveld geblesseerd, toen Máne eruit voor de rest van het seizoen.

Een kwalitatief te kleine selectie dat was het probleem afgelopen seizoen en toch gewoon :smallgrin.gif: eerste 4 gespeeld :biggthumpup.gif: met vaak leuk en altijd aanvallend voetbal, de bal willen hebben, hoog druk zetten. :blackcat.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jun 22, 2017 8:53 pm

£34.3 million :biggthumpup.gif:
YNWA

ferry

Bericht door ferry » zo jun 25, 2017 5:05 pm

Afbeelding
:biggrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 25, 2017 6:35 pm

:biggrin.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jun 27, 2017 7:06 am

Logisch, tapping up, zouden wij nooit doen. :hypocrite.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jun 28, 2017 11:32 am

Zooooooooooooooo
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jun 28, 2017 8:02 pm

Da's geweldig nieuws. De supporters zijn daar ten onrechte decennia lang weggezet als de schuldigen. Er zijn héél vieze spelletjes gespeeld door de autoriteiten.

Heb nog eens op Anfield een Ajaxshawltje bij het monument voor de 96 gelegd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jun 28, 2017 8:15 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Heb nog eens op Anfield een Ajaxshawltje bij het monument voor de 96 gelegd.
:biggthumpup.gif:

Jammer dat er alleen overheidspersoneel in staat van beschuldiging is gesteld. De S*n die die shite hoofdredacteur van ze zijn net zo schuldig aan dat wegzetten.
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jun 28, 2017 10:43 pm

Schreven ze dat niet ook in opdracht van de autoriteiten? Staat me even niet meer helder voor de geest.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jun 29, 2017 7:02 am

Veel van wat hij zogenaamd als de "truth" schreef kwam uit politie bronnen al sluit ik niet uit dat er ook nog wel wat uit zijn dikke duim kwam. Vanaf dag één heeft hij meegedaan aan de cover up. Het was in die tijd bon ton om supporters de schuld te geven en vaak waren ze dat ook maar Hillsborough nu net even niet.

Als je een kwartiertje over hebt moet je Hillsborough disaster maar eens lezen, daar staat het hoe en wat gedetailleerd beschreven.

Het vandaag de dag praktisch onmogelijk om dat vod in Liverpool te kopen, wordt bijna nergens meer verkocht. :biggthumpup.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jun 30, 2017 7:14 am

Eerst zien dan geloven.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jun 30, 2017 5:49 pm

De berichten uit betrouwbare bronnen luiden dat Liverpool en Naby Keita persoonlijk rond zijn, nu de clubs nog. Overigens heeft Leipzig vandaag de gozer gecontracteerd die Keita bij Salzburg opvolgde.

Zou een topaankoop voor het middenveld zijn, gozer is snel, heerlijke steekpass, goed schot, overzicht en verdedigend een balafpakker. :biggthumpup.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr jun 30, 2017 7:07 pm

Topaankoop inderdaad. Daar word je echt beter van.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie