Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Niet iedereen is zoals Cruijff, Pothuizen of Koeman. En Van Wolfswinkel heeft de Ongekende Heldenstatus tot de Eeuwigheid, want Hij heeft de Club van het verliezerscomplex af geholpen.
Een club die moedwillig verliest raakt nooit van zijn verliezerscomplex af.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Jawel. Jullie begrijpen er niets van. 30 april 2017 was de Grote Ommekeer. Vanaf nu is er een totaal andere levenshouding in Arnhem en omgeving. Komend seizoen pakken we de schaal. Het jaar erop de Cup met de grote oren.
https://www.rtlz.nl/business/z-in-zaken ... aardigheid
Kortom, heb je nog wat centjes over? Investeer ze in Vitesse! Totaal risicoloos...
Kortom, heb je nog wat centjes over? Investeer ze in Vitesse! Totaal risicoloos...

- InnerHarbour
Ofschoon ik Vitesse begrijp, 4000 kaarten voor een stadion met 50.000 plaatsen is bescheiden is het probleem dat er in die stad teveel gestoorden rondlopen en de politie kan niet overal zijn. Overigens is dit gewoon een oefenwedstrijd en het winnen van die schaal stelt net zoveel voor als het winnen van de Alpencup.
Vitas is boos!

Vitas is boos!
YNWA
Ik ga die wedstrijd in elk geval boycotten. Ik ga de TV er niet eens voor aanzetten. Zal later op mijn werk van Feyenoorders wel een keer horen wat het geworden is.
- InnerHarbour
Is ook weer eens wat nieuws voor een rechtse bal van het zand. 

In de Gelredome komen er toch ook niet veel meer het hele seizoen?InnerHarbour schreef:Dan ben ik solidair.Wouter schreef:Ik ga die wedstrijd in elk geval boycotten.

Anderhalf keer zo veel als in de Goffert. 

Het gaat toch over Vitesse hier?
Wellicht mis ik wat mar wat heeft de Goffert er mee te maken?
Wellicht mis ik wat mar wat heeft de Goffert er mee te maken?
Ik kan me voorstellen dat je het liever niet over NEC hebt... 

Das geen antwoord op mijn vraag
Wat heeft ee Goffert met het bezoekersaantal van Vitesse te maken?
Wat heeft ee Goffert met het bezoekersaantal van Vitesse te maken?
Ach, het is nogal geestig is dat een NEC'er wat gaat zeggen over de in zijn ogen lage toeschouwersaantallen bij Vitesse, terwijl NEC een gemiddelde van 16-17 duizend in zijn hele bestaan nog nooit heeft gehaald... 

- InnerHarbour
Ach, IH citeert weer een ach...
En dan over de toeschouwersaantallen bij Vitesse gaan beginnen terwijl de toeschouwersaantallen bij Ajax....afijn. Het is wel het Vitesse topic natuurlijkWouter schreef:Ach, het is nogal geestig is dat een NEC'er wat gaat zeggen over de in zijn ogen lage toeschouwersaantallen bij Vitesse, terwijl NEC een gemiddelde van 16-17 duizend in zijn hele bestaan nog nooit heeft gehaald...

"Hate it or love it, the underdog's on top".
K begrijp og steeds niet zo goed waarom NEC er met de NEKharen wordt bijgesleept doot Wouter... die ooit heeft aangegeven dat Vitessesupporters niet zoveel hebben met die rivaliteit.
Denk stiekem dat dat bij Wouter anders voelt...
Maargoed... hopen dat Olekandria geen weergave is van hun verdere europese avontuur
Denk stiekem dat dat bij Wouter anders voelt...

Maargoed... hopen dat Olekandria geen weergave is van hun verdere europese avontuur
Volgens mij zit jij vaker in het Vitesse-topic dan ik in het NEC-topic...

Ja, als jij hier telkens je NEC opmerkingen maakt is het niet modig om dat daar ook te doen natuurlijk... 

Mwoah de KNVB maakt zich hier makkelijk vanaf. De komende 30 jaar is de landskampioen zeker 25x Ajax, PSV of Feyenoord.
Als ze echt ballen hadden gehad en ze wilden die wedstrijd niet per se in Amsterdam hadden ze ook kunnen zeggen: We spelen de Johan Cruijffschaal elk jaar in het stadion van de bekerwinnaar.
Als ze echt ballen hadden gehad en ze wilden die wedstrijd niet per se in Amsterdam hadden ze ook kunnen zeggen: We spelen de Johan Cruijffschaal elk jaar in het stadion van de bekerwinnaar.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Of over twee wedstrijden laten spelen.
De wedstrijd laten spelen op het moment dat de ene helft van Nederland in de file naar Zuid-Frankrijk staat en de andere helft in de file terug is ook niet bevorderlijk voor de belangstelling.
De wedstrijd laten spelen op het moment dat de ene helft van Nederland in de file naar Zuid-Frankrijk staat en de andere helft in de file terug is ook niet bevorderlijk voor de belangstelling.
- InnerHarbour
Ik dacht gelezen te hebben dat Gozubuyuk de scheids zou worden, maar het wordt toch Makkelie.