Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_i ... -kuip.html
Belangrijk dat hij erbij is. Was verreweg de gevaarlijkste aan Arnhemse zijde bij Vitesse-Feyenoord.
Belangrijk dat hij erbij is. Was verreweg de gevaarlijkste aan Arnhemse zijde bij Vitesse-Feyenoord.
En terecht. We kunnen boos zijn op Vitesse, maar deze keer hadden ze een goede reden om niet 100 procent te geven.Yopii schreef:Plicht, plicht...
Zo werkt het toch niet? Alsof de supporters van Vitesse het van het hoogste belang vinden dat hun club Ajax kampioen maakt... Die kijken uit naar volgende week.
Van mij mogen ze die beker trouwens winnen. Liever Vitesse dan dat nagemaakte AZ.
Mwah, ik vraag me altijd af waarom mensen denken dat je een week later meer kans hebt als je op de dag zelf geen poot uitsteekt. Vitesse had gewoon moeten voetballen tegen Feyenoord.
Ik denk/vrees dat Vitesse zich zondag vergaloppeert.
Ik denk/vrees dat Vitesse zich zondag vergaloppeert.
- InnerHarbour
De eigenaar van Vitas: Roman Abramovitsj, pardon Alexander Chigirinskiy
wenst de spelers veel succes.

'Het is jammer dat ik zelf niet aanwezig kan zijn. Maar vanaf hier wil ik de spelers graag zeggen dat bekers winnen het allerbelangrijkste is voor de club. Daarnaast wil ik de supporters alle succes en kracht toewensen voor de finale.'
• Vitesse-eigenaar Alexander Chigirinskiy laat normaal gesproken niet veel van zich horen, maar maakt een uitzondering in aanloop naar de bekerfinale tegen AZ van zondag. De Rus wenst de club middels een brief naar De Gelderlander succes.
YNWA
We kunnen er nu toch wel van overtuigd zijn dat Vitesse het er vorige week het helemaal niet om deed... ze konden gewoon niet beter... nu spelen ze net zo beroerd...
Alleen was Feyenoord wat beter dan AZ nu dus die wonnen wat makkelijker...
Alleen was Feyenoord wat beter dan AZ nu dus die wonnen wat makkelijker...
Felies Wouter...
Zo zie he maar weer... je hoeft niet goed te kunnen voetballen om wT te winnen...
Vitesse is de meest slechte bekerwinnaar ever...
Sorry... moest hem even maken... :)
Zo zie he maar weer... je hoeft niet goed te kunnen voetballen om wT te winnen...
Vitesse is de meest slechte bekerwinnaar ever...

Sorry... moest hem even maken... :)
-
- AT Toto winner 15/16
En zo wordt de wanprestatie van vorige week nog beloond ook, niettemin gefeliciteerd Wouter.
Ze speelden net zo goed als vorige week... alleen tegen een slechtere tegenatanderbrigade zuid schreef:En zo wordt de wanprestatie van vorige week nog beloond ook, niettemin gefeliciteerd Wouter.
Gefeliciteerd met de tweede beker. Want jullie hadden Lewis al. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Nee, ze hadden nu Van Wolfswinkel. Die maakt na de winterstop van een kwart kans nog een doelpunt.Javiskamp schreef:Ze speelden net zo goed als vorige week... alleen tegen een slechtere tegenatanderbrigade zuid schreef:En zo wordt de wanprestatie van vorige week nog beloond ook, niettemin gefeliciteerd Wouter.
Ze moeten een plein naar hem naar hem vernoemen. Of een laan. Desnoods de Eusebiuskerk of het Gelredome. Maakt niet uit wat. Wel, de John Frostbrug misschien niet, dat zou wel heel bruut zijn.

Ze kunnen de fanshop van Vitesse toch naar hem vernoemen?
De WolfsWinkel
De WolfsWinkel
Er schijnt al een heel dorp naar hem vernoemd te zijn. Helaas in Noord Brabant
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wolfswinkel

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wolfswinkel
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Hoe zit het nou met die televisiegelden, weet jij dat Wouter?
Utrecht schijnt 750 K misgelopen te zijn door te winnen van AZ (bijzondere situatie). Betekent dit ook nog wat voor Vitesse, dat nu boven AZ is geëindigd?
Utrecht schijnt 750 K misgelopen te zijn door te winnen van AZ (bijzondere situatie). Betekent dit ook nog wat voor Vitesse, dat nu boven AZ is geëindigd?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Vitesse krijgt 750k extra inderdaad.
TV-gelden worden op basis van de eindstanden (excl. play offs) in de afgelopen x jaar bepaald. Vitesse staat op de TV-geldenranglijst nu net boven Utrecht.
Edit: hier staat de uitleg: https://www.google.nl/amp/nos.nl/google ... oenen.html
TV-gelden worden op basis van de eindstanden (excl. play offs) in de afgelopen x jaar bepaald. Vitesse staat op de TV-geldenranglijst nu net boven Utrecht.
Edit: hier staat de uitleg: https://www.google.nl/amp/nos.nl/google ... oenen.html
Beetje extra duelkracht en een schot uit de tweede lijn kan nooit kwaad.
Serero kan best heel behoorlijk voetballen maar hij mist toch wel een paar cruciale eigenschappen voor een moderne middenvelder.

Serero kan best heel behoorlijk voetballen maar hij mist toch wel een paar cruciale eigenschappen voor een moderne middenvelder.
Nil volentibus arduum
Van Wolfswinkel vertrekt al weer, naar Basel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Levert een prijs en een flinke winst op. Held voor eeuwig.
Ja... meer dan dit is er bij Vitesse niet (snel) te halen... snap wel dat hij het elders ook gaat proberen... en hij heeft Vitesse dit jaar gered...
- InnerHarbour
A. Voetballers zijn geen helden enWouter schreef:Levert een prijs en een flinke winst op. Held voor eeuwig.
B. Gewoon een hoer
Je kan er maar trots op zijn.

YNWA
Tuurlijk is hij wel een held. De enige manier om zijn heldenstatus kwijt te raken is naar NEC gaan. Maar dat zal niet zo gauw gebeuren.
Als Marcel Boekhoorn zijn portemonnee trekt staat hij daar desnoods komende maandag al op het trainingsveld.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Marillion schreef:Als Marcel Boekhoorn zijn portemonnee trekt staat hij daar desnoods komende maandag al op het trainingsveld.

YNWA