PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Wat is dit voor gekkigheid in Eindhoven? Op je eigen social media zetten dat er interesse is voor Zoet en de geïnteresseerde club ook nog noemen? Of proberen ze nou vraag te creëren?

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
30 juni komt dichterbij, dan wordt het boekjaar afgesloten. edsv zal nog miljoenen binnen moeten harken om zwarte cijfers te kunnen schrijven en een transferbudget voor het nieuwe seizoen te kunnen genereren. Dus wordt eventueel geïnteresseerde clubs een 'reminder' gestuurd via de officiele(?) edsv-website? De nood is blijkbaar weer eens hoog...
Je zag dit natuurlijk aan komen.
Luuk de Jong staat nog jaren onder een moddervet contract. Voor de late 20-er Moreno werd 3M aan transfersom plus 4M aan achterstallig salaris bij Espanyol afgetikt. Voor deze spelers en 30-er Guardado hebben ze een extern potje (bij die gast uit Veldhoven) aangeboord om het transferplafond te ontwijken. Restwaarde van dit trio?
Zaakwaarnemers en geïnteresseerde clubs zijn hiervan op de hoogte, mag je aannemen. Als ze snugger zijn wachten ze tot eind Juni, zodat edsv aan prijsdumping moet gaan doen. Ondertussen droomt de aanhang van exotische versterkingen en - geheel des edsv's - van vage samenwerkingsverbanden met sjeiks en oligarchen, onder het mom van: d'n Hirving is van ons ole olehe.
Je zag dit natuurlijk aan komen.

Zaakwaarnemers en geïnteresseerde clubs zijn hiervan op de hoogte, mag je aannemen. Als ze snugger zijn wachten ze tot eind Juni, zodat edsv aan prijsdumping moet gaan doen. Ondertussen droomt de aanhang van exotische versterkingen en - geheel des edsv's - van vage samenwerkingsverbanden met sjeiks en oligarchen, onder het mom van: d'n Hirving is van ons ole olehe.
WP_Legend schreef:Moreno naar Roma... geweldige aderlating... was één van de beste verdedigers in de Eredivisie... tot nu toe gaat het niet goed met PSV, verliezen Moreno en v. Ginkel...
Isimat ook straks weg.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Ajaciedjuh
Prima verdediger. Daarnaast ook nog goed voor een goaltje of 5 per seizoen. Voegde ook mentaliteit toe aan het elftal.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Daarom maakt hij ook de stap naar Roma. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
@Wimpey: honderd pagina's over d'n Hirving op PN, wanneer hebben we zoiets meegemaakt? Al een tijdje geleden, toen Kalou en Van Persie aan PSV werden gelinkt. Die kwamen allebei niet.
http://vigo.eldesmarque.com/celta/notic ... sia-a-vigo
In Vigo rekenen ze al op Lozano. Ook Benfica schijnt geïnteresseerd te zijn. Waarom zou die jongen naar PSV komen als hij ook naar Spanje of Portugal kan?
In Vigo rekenen ze al op Lozano. Ook Benfica schijnt geïnteresseerd te zijn. Waarom zou die jongen naar PSV komen als hij ook naar Spanje of Portugal kan?
Yopii schreef:@Wimpey: honderd pagina's over d'n Hirving op PN, wanneer hebben we zoiets meegemaakt? Al een tijdje geleden, toen Kalou en Van Persie aan PSV werden gelinkt. Die kwamen allebei niet.
Ik zou zeggen, wanneer niet? Het is zo ongeveer iedere transferperiode dat ze op hol slaan. Niet dat iemand die speler dan ook echt kent overigens. En dan straks Brands weer met een megafoon op het stadhuisplein (of waar dat ook was).

Nil volentibus arduum
De Boerenschuur, Marillion.
Het hoort blijkbaar bij de clubcultuur daar, dat dromen van spectaculaire aankopen. Regelmatig is er zelfs iemand op PN die hoopt op een 'tropische verrassing'. Alsof je het over een pas ontdekte kokosnoot hebt.
Fixeren op aankopen én inpassen van de jeugd gaat niet zo goed samen, dat blijkt bij PSV. Uiteindelijk is de verleiding te groot en wordt er iemand gehaald. Vorige week stond er een groot en opschepperig verhaal over de jeugdopleiding van PSV in de VI. Nee hoor, ze zijn niet jaloers op Ajax. En heus, ze zijn o zo goed bezig. Dan vraag ik me af: en de resultaten dan? Ze gaan nog steeds prat op Depay.
Hoelang is het geleden dat hij debuteerde in PSV 1?
Nee, dan maar kopen. Op naar de volgende 'tropische verrassing'.

Het hoort blijkbaar bij de clubcultuur daar, dat dromen van spectaculaire aankopen. Regelmatig is er zelfs iemand op PN die hoopt op een 'tropische verrassing'. Alsof je het over een pas ontdekte kokosnoot hebt.

Fixeren op aankopen én inpassen van de jeugd gaat niet zo goed samen, dat blijkt bij PSV. Uiteindelijk is de verleiding te groot en wordt er iemand gehaald. Vorige week stond er een groot en opschepperig verhaal over de jeugdopleiding van PSV in de VI. Nee hoor, ze zijn niet jaloers op Ajax. En heus, ze zijn o zo goed bezig. Dan vraag ik me af: en de resultaten dan? Ze gaan nog steeds prat op Depay.

Nee, dan maar kopen. Op naar de volgende 'tropische verrassing'.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Feyenoord lacht zich een breuk.. Ajax loopt leeg Psv raakt al zijn belangrijke spelers kwijt..Duke schreef:Guardado is onderweg naar de VS, las ik. Hij zou een akkoord hebben bereikt met Los Angeles FC.
Maar van dit Psv heeft ook Ajax komend seizoen niks te vrezen..
Alle belangrijke spelers gaan weg..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Pas voor in de winterstop, begrijp ik.Duke schreef:Guardado is onderweg naar de VS, las ik. Hij zou een akkoord hebben bereikt met Los Angeles FC.
Als je de media mag geloven, is er belangstelling voor een hoop PSV'ers: Pereiro, Guardado, Zoet, zelfs Brenet. Dan rijst meteen het vermoeden dat die spelers 'in de markt' gezet worden. Om boekhoudtechnische redenen???? PSV heeft blijkbaar geld nodig.