Moderator: mods
En die Stones laat zich wel heel makkelijk uitkappen telkenmale.Kane is gewoon een klasse spits. bij tottenham krijgt ie ze lekker van eriksen en trekken die koreaan en Alli alle gaten. in dit Engelse systeem lopen Alli en dat blinde renpaard alleen maar in de weg. Die mbapa van frankrijk kan wel ballen trouwens. ALs Arsenal die kan halen zijn ze spekkoperInnerHarbour schreef:Zat ook te kijken maar die Cahill stond elke keer op 2 meter te dekken. Nu moet ik zeggen dat Frankrijk op dit moment echt wel in de top 5 van de wereld staat en Engeland natuurlijk niet. De volgens sommige AT-ers one trick pony Kane maakte beide doelpunten.![]()
BTW, balen dat Stam geen trek in Leeds heeft of ben je blij?
Ik vind Cyrano Kane beter dan Higuain.InnerHarbour schreef: De volgens sommige AT-ers one trick pony Kane maakte beide doelpunten.![]()
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het is niet te hopen dat Abel Xavier trainer wordt van City, dan heb je Kane and Abel. We weten hoe dat afliep...
Prima afmaker hoor.Raymon schreef:Kane scoorde overigens heel veel goals per wedstrijd aan het eind van het seizoen. Ik vind het overigens een behoorlijke spits.
BBC SportHe generally liked to play a 4-5-1 with Apoel, occasionally switching to a 4-3-3. Apoel were not prolific and their main strengths under him were defending and keeping the ball. I would not expect a Barcelona style of football but he will certainly tighten things and make them tough to beat.
resultaat trainer.. all over. misschien helpt dat ?InnerHarbour schreef:Ik heb niet de indruk dat er een seizoen met leuk aanvallend voetbal aankomt op Elland Road elliquido.
BBC SportHe generally liked to play a 4-5-1 with Apoel, occasionally switching to a 4-3-3. Apoel were not prolific and their main strengths under him were defending and keeping the ball. I would not expect a Barcelona style of football but he will certainly tighten things and make them tough to beat.
Italiaanse eigenaar die boring resultaatvoetbal wil, nuff' said. Alles om maar naar de PL te komen waar die zak met munten voor hem wacht.elliquido schreef:resultaat trainer.. all over. misschien helpt dat ?