Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » za jun 10, 2017 2:24 pm

Of ze allemaal even grappig zijn... tja :smallgrin.gif:
Best Funny English Football Chants ● With Lyrics

https://www.youtube.com/watch?v=4v5eeXdvPQk

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 11, 2017 12:57 pm

Zijn die volgens vele domme Engelse voetballers toch net wereldkampioen voetbal onder 20 geworden. Hoe is dat nu mogelijk? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

BTW, Nederland had zich voor het eindtoernooi niet geplaatst.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 11, 2017 1:09 pm

YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jun 11, 2017 1:17 pm

Klopt. Nederlandse teams worden liever Europees kampioen. :hypocrite.gif:
England have won a World Cup for the first time at any level since 1966
Vrij sneue statistiek op zich wel. :smile-ajax.gif: Beweren zelf het voetbal te hebben uitgevonden, althans tov andere balsporten de afsplitsing der regels te hebben bedacht, er stromen jaarlijks vele miljarden Britse ponden dwars door dat voetbal van ze heen en ze kunnen er geen klote van. :smallgrin.gif:

Sandro

Bericht door Sandro » zo jun 11, 2017 4:54 pm

Venezuela in de finale. Hoe serieus moet ik dit toernooi nemen?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 11, 2017 6:22 pm

Hoe serieus moeten wij de Nederlandse jeugd nemen als zij zich niet voor dit toernooi weten te kwalificeren :hypocrite.gif:

Offficiele wk voor teams onder 20 kijk eens wat verder en dan zie je wie er wel meededen
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » zo jun 11, 2017 6:40 pm

Ik zie wel vaker vreemde landen de finale halen of winnen bij dat soort toernooien. Ghana won het WK -20 acht jaar geleden. Die spelers zouden nu dus zo'n beetje op de top van hun kunnen moeten zijn. Ik merk er weinig van. Of zou het zijn dat ze stiekem al vijf jaar ouder waren dan de rest? :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo jun 11, 2017 7:34 pm

Grote jongens zeker. Op die leeftijd maken ze nog het verschil. IH vertelt er niet bij welke club de meeste spelers leverde. Behalve Solanke zeggen me de namen nog niks.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 11, 2017 8:23 pm

InnerHarbour schreef:Zijn die volgens vele domme Engelse voetballers toch net wereldkampioen voetbal onder 20 geworden. Hoe is dat nu mogelijk? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Nederland werd 2x Europees Kampioen met Jong Oranje. Macro Rigters...
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jun 11, 2017 9:10 pm

InnerHarbour schreef:Zijn die volgens vele domme Engelse voetballers toch net wereldkampioen voetbal onder 20 geworden. Hoe is dat nu mogelijk? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Het is (serieus) een interessante vraag; want in de PL zijn nauwelijks toonaangevende Engelse voetballers te vinden. En het vlaggeschip wist in de blessuretijd een gelijkspelletje te bereiken tegen Schotland, afgelopen weekend.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 11, 2017 9:32 pm

Heb jij gisteren de wedstrijd gezien WKCdWn?

Overigens heerlijk die zure reacties. :biggthumpup.gif: :smallgrin.gif:
YNWA

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jun 11, 2017 10:43 pm

Ik meen het oprecht. Het Engelse nationale elftal stelt al jaren niks voor.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 11, 2017 10:56 pm

Dat zal ik dan maar als een nee opvatten.

Engeland kwalificeert zich doorgaans als 1st van hun groep voor het EK en WK en dan begint het toernooi na een slopend seizoen, pijp is dan leeg.
YNWA

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jun 11, 2017 11:05 pm

Ik heb de samenvatting gekeken. Mijn punt is echter niet zozeer of ze gelijkspelen tegen de Schotten, maar dat Engelse voetballers niet in staat zijn om prijzen te winnen, terwijl ze in de rijkste en daardoor sterkste competitie ter wereld spelen. Gevolg: buitenlanders spelen in hun plaats. Daarom zegt een overwinning van een Engels jeugdteam eigenlijk niks. Want hoeveel van die jongens gaan ooit vaste waarde worden bij een PL-club? En zich daarmee ontwikkelen tot een topspeler?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jun 11, 2017 11:09 pm

Ter illustratie: de enige prijs die ze hebben gewonnen was niet alleen onterecht (hij zat niet), maar zo lang geleden dat minstens 80% van AT nog niet geboren was. Een klein landje als Nederland heeft 3 x zo vaak in de finale van een WK gestaan. En de invoering van de PL heeft geen verbeterde Engelse voetballers opgeleverd. Ze winnen niks met hun nationale elftal en halen niet eens de finale van EK of WK.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 11, 2017 11:14 pm

Geen idee als antwoord op je vragen, ik heb hier geen glazen bol staan maar het is inderdaad leuk om eens te kijken hoeveel van die jongens over 5 jaar in 'grote' nationale team staan.

Schotland had overigens helemaal niets te vertellen, zijn nauwelijks in de buurt van Hart geweest wat maar goed is ook. Na het kampioenschap van Celtic hoor de ik Brenda zeggen dat die club rustig bij de top 6 in de Engelse PL zouden meedraaien. Er deden er 6 of 7 van Celtic mee gisteren en die hebben alleen maar achter hun tegenstander aangelopen, verschil van dag en nacht.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 11, 2017 11:18 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ter illustratie: de enige prijs die ze hebben gewonnen was niet alleen onterecht (hij zat niet), maar zo lang geleden dat minstens 80% van AT nog niet geboren was. Een klein landje als Nederland heeft 3 x zo vaak in de finale van een WK gestaan. En de invoering van de PL heeft geen verbeterde Engelse voetballers opgeleverd. Ze winnen niks met hun nationale elftal en halen niet eens de finale van EK of WK.
Volgens mij heb ik toch echt al uitgelegd hoe dat komt, ook Nederland had/zou geen klote presteren op een eindronde als al hun spelers in de mooiste en zwaarste competitie ter wereld zouden spelen. Engeland begint uitgewoond een de eindrondes, feit. Overigens gaan zij dat ook niet veranderen en blijven zij in december en januari een shitload wedstrijden spelen. Clubvoetbal is veel belangrijker dan interlands. Ik baal elke keer weer van die international breaks.
YNWA

Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jun 11, 2017 11:33 pm

Maaarrrrr heel veel topspelers van toonaangevende landen spelen ook in de PL. Dus die zijn net zo moe. En La Liga (waar op Bayern en Juve na de andere topspelers rondlopen) is evenmin een makkie, met daarbij opgeteld dat de Beker daar over uit- en thuiswedstrijden gaan en de topclubs vaak tot minimaal de kwartfinale Europees spelen. Dat maakt ze daar ook niet frisser op. En nee; dat ligt niet allemaal aan matennaaien. Desalniettemin wist Spanje de laatste jaren (inclusief spelers uit de PL) te domineren.

Ten slotte interesseert het interlandvoetbal me ook geen ruk.

Ajax! Dáár gaat het om!

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 11, 2017 11:38 pm

Hoeveel wedstrijden heeft een Chelsea nou gespeeld? Of een Arsenal? Het eerste elftal dan..
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jun 12, 2017 6:50 am

Het Engelse nationale elftal is gewoon niet zo goed. De sterren van de PL zijn in de regel van buitenlandse afkomst en het Engelse nationale elftal bestaat uit waterdragers. Het is dan ook wat kolderiek om te zeggen dat het nationale elftal niet presteert omdat ze zoveel wedstrijden spelen en dat de pijp leeg is.

Het elftal tegen Schotland: Hart; Walker, Cahill, Smalling, Bertrand; Lallana, Dier, Alli, Livermore, Rashford; Kane.

Oordeel nou zelf.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jun 12, 2017 7:47 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Maaarrrrr heel veel topspelers van toonaangevende landen spelen ook in de PL. Dus die zijn net zo moe. En La Liga (waar op Bayern en Juve na de andere topspelers rondlopen) is evenmin een makkie, met daarbij opgeteld dat de Beker daar over uit- en thuiswedstrijden gaan en de topclubs vaak tot minimaal de kwartfinale Europees spelen. Dat maakt ze daar ook niet frisser op. En nee; dat ligt niet allemaal aan matennaaien. Desalniettemin wist Spanje de laatste jaren (inclusief spelers uit de PL) te domineren.
Natuurlijk spelen er er ook spelers van andere landen in de PL maar het zijn er hooguit een paar en niet een hele selectie. Neem Spanje, 99% speelt in die competitie waar RM en Barcelona, 75% van hun wedstrijden schriftelijk kunnen afdoen, waar de tegenstanders op hun rug met hun benen wijd gaan liggen als zij langskomen terwijl het 18 graden is. Dat Is een groot verschil met de PL waar je halverwege januari op een gure maandagavond naar Bournemouth moet om er maar een te noemen die maar 1 doel hebben is dat is jou het leven zuur te maken en niet geïnteresseerd zijn hoe. Kijk je hoort mij niet zeggen dat Engeland een elftal heeft met wereldtoppers heeft maar er zijn ook andere redenen waarom zij zich makkelijk plaatsen voor eindrondes maar op het toernooi zelf vaak niet goed presteren. Laat ik "de hand van God" nog buiten beschouwing. :hypocrite.gif:
Ten slotte interesseert het interlandvoetbal me ook geen ruk.

Liverpool en in mindere mate, Ajax! Dáár gaat het om!
Heb het even voor je aangepast. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma jun 12, 2017 8:12 am

Peter schreef: Het elftal tegen Schotland: Hart; Walker, Cahill, Smalling, Bertrand; Lallana, Dier, Alli, Livermore, Rashford; Kane.
Da's als Finland mit Litmanen (Alli).

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jun 12, 2017 8:37 am

Harry Kane heeft in de afgelopen 3 seizoenen in de PL achtereenvolgens 21, 25 en 29 doelpunten gemaakt en zorgt ervoor dat Janssen waarvan men in Nederland denkt dat het een geweldige spits is een houten reet van de bank heeft. :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 12, 2017 11:05 am

Blijft een beperkte spits.
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di jun 13, 2017 9:01 am

Lionel schreef:

Nederland werd 2x Europees Kampioen met Jong Oranje. Macro Rigters...
Julian Jenner, Nicky Hofs. Uit zo'n selectie die het goed doet op een jeugd WK zitten vaak maar 1 of 2 latere basisklanten voor het nationale team. De rest pakt met wat mazzel nog een paar interlands mee. Voor anderen is zo'n jeugdtoernooi het hoogtepunt van hun carriere. Oranje selectie van 2005 was ook niet heel bijzonder.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkam ... _20_-_2005

Argentijnen hadden toen wel een goede selectie. Aguero, Zabaleta, Gago, Biglia, Garay en nog ene Messi. Fabregas, Juanfran, David Silva en Lllorente toen nog onder meer bij Spanje. Pelle bij de Italianen en ook Guarin en Falcao bij Colombia (kom ik nu pas achter).
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie