Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
En wat hebben we geleerd van deze wedstrijd? Niet panikeren als we onverhoopt snel met 2-0 achter komen te staan.
Zonde trouwens dat Atletico dit stadion gaat verlaten. Ik weet niet waar ze nu komen te spelen maar dat kan nooit zo sfeervol en karaktervol zijn als hun huidige stadion.
Zonde trouwens dat Atletico dit stadion gaat verlaten. Ik weet niet waar ze nu komen te spelen maar dat kan nooit zo sfeervol en karaktervol zijn als hun huidige stadion.
Nil volentibus arduum
De loting voor de derde voorronde is op 14 juli.
De heenwedstrijden worden gespeeld op 25 en 26 juli, de terugwedstrijden op 1 en 2 augustus 2017.
Tot de mogelijke tegenstanders behoren Young Boys, OGC Nice en een Griekse club. Laten we Nice maar niet loten.
Als we daar doorheen komen, wacht een laatste tweeluik. Daarin kunnen we in ieder geval Sporting Portugal en TSG Hoffenheim treffen. Als CSKA Moskou de derde voorronde doorkomt, is dat ook een potentiële tegenstander. Clubs als Sevilla, Liverpool en Dynamo Kiev (mits de Oekraïners de derde voorronde ook overleven) zullen we ontlopen, want ook zij beschikken in de laatste voorronde over een geplaatste status. Hetzelfde geldt voor de nummer drie van Italië; dat wordt AS Roma of Napoli (waarschijnlijk die laatste).
De heenwedstrijden worden gespeeld op 25 en 26 juli, de terugwedstrijden op 1 en 2 augustus 2017.
Tot de mogelijke tegenstanders behoren Young Boys, OGC Nice en een Griekse club. Laten we Nice maar niet loten.
Als we daar doorheen komen, wacht een laatste tweeluik. Daarin kunnen we in ieder geval Sporting Portugal en TSG Hoffenheim treffen. Als CSKA Moskou de derde voorronde doorkomt, is dat ook een potentiële tegenstander. Clubs als Sevilla, Liverpool en Dynamo Kiev (mits de Oekraïners de derde voorronde ook overleven) zullen we ontlopen, want ook zij beschikken in de laatste voorronde over een geplaatste status. Hetzelfde geldt voor de nummer drie van Italië; dat wordt AS Roma of Napoli (waarschijnlijk die laatste).
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Dat je hier al aan kan denken joh. Ik ben voorlopig weer even klaar met voetbal.
Ik probeer van alles om mijn gedachten ergens anders op te zetten. We moeten toch weer vooruit.
- InnerHarbour
Juve start sterk. Real echt een schijtploeg hoor. Wat een anti-voetbal.
Juve overigens 2 van 8 finales gewonnen in de CL. Kan dat fabeltje over de winnaarsmentaliteit ook de kast in
Juve overigens 2 van 8 finales gewonnen in de CL. Kan dat fabeltje over de winnaarsmentaliteit ook de kast in

IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Yes!! Wat een prachtig doelpunt.
En begonnen sinds mijn post beter te spelen. Schitterend uitgespeeld. Beetje geluk, dat wel. Denk dat Buffon de bal had gehad.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Madrid komt er af en toe vlijmscherp uit.
-
- AT Toto winner 15/16
Jezus al weer 1-1, wel een mooi doelpunt,
Heb op AT eens geschreven dat LVG Mandzukic naar Man U moest halen. Nog eens ff zoeken wie hem ook alweer niet zo goed vond...
Topfinale trouwens, heerlijk.
Op die plek zijn er toch betere?wimpey schreef:Heb op AT eens geschreven dat LVG Mandzukic naar Man U moest halen. Nog eens ff zoeken wie hem ook alweer niet zo goed vond...
IK GELOOF!!!!!!
-
Hij vult het erg goed in moet ik zeggen, en is met zijn lengte natuurlijk een lastpost voor iedere tegenstander. Goede vondst van Allegri!Lionel schreef:Op die plek zijn er toch betere?wimpey schreef:Heb op AT eens geschreven dat LVG Mandzukic naar Man U moest halen. Nog eens ff zoeken wie hem ook alweer niet zo goed vond...
Definieer beter eens. Die gast heeft een enorme werkethiek. Is er een betere kopper? En hij scoort weer in een CL finale. De man kan wel wat.Lionel schreef: Op die plek zijn er toch betere?
Juve is weer fit als in 1996 trouwens. Dacht ff dat Kroos - Modric ze te machtig was, maar toen viel die supergoal. De aanval voorafgaand aan de goal van CR7 was trouwens ook briljant.
Schakel net pas in, dus zag de herhaling, maar dit lijkt me een adequate omschrijving. Wat een goal (tering).Sandro_Calaaabro schreef:Tering wat een goal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Gelukkig is het geen wielrennen, anders zouden we vraagtekens bij de prestatie moet zetteb
Klopt, maar alle clubs zijn tegewoordig een stuk fitter dan in 1996.wimpey schreef:Juve is weer fit als in 1996 trouwens.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
- AT Toto winner 15/16
2-1, dik verdiend.
In een team dat het spel wilt maken heb je meer aan een winger.wimpey schreef:Definieer beter eens. Die gast heeft een enorme werkethiek. Is er een betere kopper? En hij scoort weer in een CL finale. De man kan wel wat.Lionel schreef: Op die plek zijn er toch betere?
Juve is weer fit als in 1996 trouwens. Dacht ff dat Kroos - Modric ze te machtig was, maar toen viel die supergoal. De aanval voorafgaand aan de goal van CR7 was trouwens ook briljant.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Ronaldo!! Koning.
En klaar, lijkt mij. Juve komt er in de tweede helft totaal niet aan te pas.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Zo doe je dat. Na de 1-2 meteen 1-3 maken. En ze blijven voetballen.
Middenveld wordt overlopen omdat dus die Mandzukic niet kan voetballen.
IK GELOOF!!!!!!