Dortmund is niet zomaar een club he. Reus, Dembele, Weigl, Pulisic, om er maar een paar te noemen. Bosz heeft naam gemaakt en kan dat verzilveren (sportief en financieel). Als Bosz weg wil, is ie weg. Dan kan Ajax hoog en laag springen, maar iemand een enorme kans onthouden is geen optie. Afbreukrisico is dan groot.Ajaciedjuh schreef:Inderdaad, Bosz heeft een mooie kans gekregen bij Ajax en ze hebben vertrouwen in hem uitgesproken door meteen een 3-jarig contract te geven.
Peter Bosz, Ajax' nieuwe trainer
Moderator: mods
Re: Peter Bosz, Ajax' nieuwe trainer
Bijzonder dat deze site vol zit met mensen die impliciet zeggen dat Ajax wel zo maar een club is
I think I lost my fucking headache
Whatever. Al die clubs zijn mooier dan Ajax. Als zelfs de Ajaxfans dat al zeggen, dan is het zeker waar
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
De wereld houd niet op bij Peter Bosz hoor. Het maakt mij eerlijk gezegd niet zoveel uit, als ie blijft vind ik het best en als ie weg gaat vind ik het ook best.
Lees nou ff joh. Voor Bosz is Ajax niet zijn droomclub. Meer een opstap. Tijd zal het leren. Maar als ik hem was, niet iemand met een Ajax verleden die, als hij volgend jaar geen kampioen wordt gewoon de laan uit wordt gestuurd, naar Dortmund gaan.LucaS schreef:Whatever. Al die clubs zijn mooier dan Ajax. Als zelfs de Ajaxfans dat al zeggen, dan is het zeker waar
IK GELOOF!!!!!!
Volgens de roddelpers kan Bosz vier miljoen per jaar verdienen en wordt er vandaag en morgen overlegd door het bestuur.
IK GELOOF!!!!!!
Dan moeten wij gewoon Tuchel nemen. Mooie swap. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ajax moet een trainer die het goed doet ook makkelijk een paar miljoen per jaar kunnen betalen. Je hebt er maar een van in je organisatie, dus je hoeft niet bang te zijn dat er anderen dan ook om meer geld gaan piepen, zoals bij de voetballers wel het geval is.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Jammer voor Ajax.. Volgend seizoen weer geen CL en geen Titel.. nieuwe coach nieuwe speelwijze etc etc etc.. WS ook nieuwe spelers..
Wat is het risico dat bovenstaande gebeurt ? Maar als Ajax Bosz houd aan zijn contract, hoe gemotiveert is Bosz dan nog..
Titel in Duitsland pakt hij ook niet,want die gaat bijna standaard naar Bayern toe..
Maar wie moet Bosz opvolgen ? Stam ...bv
Wat is het risico dat bovenstaande gebeurt ? Maar als Ajax Bosz houd aan zijn contract, hoe gemotiveert is Bosz dan nog..
Titel in Duitsland pakt hij ook niet,want die gaat bijna standaard naar Bayern toe..
Maar wie moet Bosz opvolgen ? Stam ...bv
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Giacomo Puccini
Er is voor Ajax geen enkel belang om mee te werken aan een transfer, in tegendeel. Niet aan meewerken dus. Bosz is met zijn volle verstand bij Ajax een langdurig contract aangegaan, dat heeft hij dus te respecteren. Hij zet zich wel over de teleurstelling heen en er komen nog genoeg treinen als hij zo doorgaat bij Ajax. Ik denk dat we ook niet moeten onderschatten wat Ajax voor Bosz betekent, deze club is hem gek genoeg op het lijf geschreven. Daar wil hij niet in een keer al zijn opgebouwde krediet verspelen, omdat er een Duitse trein voorbij komt.
Ajax!
- InnerHarbour
Toen hij overstapte vanuit Israel vond men dat de normaalste zaak vanwege een positie verbetering, nou een overstap naar de top van de Bundesliga is dat ook
YNWA
Jaap Stam hoef ik niet. Vind ik in niks een Ajacied.
IK GELOOF!!!!!!
Dt over dat tekenen van het contract is gewoon kul in de voetballerij... contracten kunnen worden ontbonden en dat zullen ze dan ook met hun volle verstand doen als de tijd daar is.Giacomo Puccini schreef:Er is voor Ajax geen enkel belang om mee te werken aan een transfer, in tegendeel. Niet aan meewerken dus. Bosz is met zijn volle verstand bij Ajax een langdurig contract aangegaan, dat heeft hij dus te respecteren. Hij zet zich wel over de teleurstelling heen en er komen nog genoeg treinen als hij zo doorgaat bij Ajax. Ik denk dat we ook niet moeten onderschatten wat Ajax voor Bosz betekent, deze club is hem gek genoeg op het lijf geschreven. Daar wil hij niet in een keer al zijn opgebouwde krediet verspelen, omdat er een Duitse trein voorbij komt.
Peter Hyballa is nog vrij... go for it... :)
GP slaat weer eens door.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom worden er voor trainers geen transfersommen betaald? Voor Sanchez krijg je bij wijze van spreken 40 miljoen en voor Bosz niks.
Ajax zal als het door gaat echt wel wat ontvangen van Dortmund hoor. Hij heeft geen enkele clausule toch?
- Ajaciedjuh
Volgens VI.... gesprekken geweest, mag voor €5M weg, assistent mag mee... als het waar is, dan is Bosz weg
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Geef je ook een signaal naar de spelers .... poeh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Vijf miljoen. Dat is snel verdiend.
We kunnen inmiddels gaan speculeren over de opvolging. Zouden ze per se een Nederlander willen?

We kunnen inmiddels gaan speculeren over de opvolging. Zouden ze per se een Nederlander willen?
Tja, als de trainer al zo snel de kuierlatten neemt, welk argument heb je dan nog richting spelers? Ik had toch wel verwacht dat Bosz minimaal één jaar zou blijven...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Peter Bosz, Ajax' nieuwe trainer
Zo zie je maar hoe ongelofelijk erg het is dat we die finale niet gewonnen hebben. Nu kunnen we weer 20 jaar gaan wachten op een nieuwe kans, want alles pleurt nu natuurlijk de komende weken in elkaar. Ik geloof er namelijk helemaal niks van dat ze een nieuwe trainer weten te vinden van hetzelfde niveau.
En de spelers hebben ook weinig reden om te blijven als hun trainer al op de eerste de beste trein springt.
Maar we hebben wel mooi weer 5 miljoen bijgeschreven op onze bankrekening.
En de spelers hebben ook weinig reden om te blijven als hun trainer al op de eerste de beste trein springt.
Maar we hebben wel mooi weer 5 miljoen bijgeschreven op onze bankrekening.
Als we iets geleerd hebben is dat we een echte trainer nodig hebben, een vakman.. niet een uitgerangeerde voetballer met 1 jaar a jeugd ervaring.
dan ook een type die niet bang is voor zijn eigen hachie en aanvallend wil voetballen
dan ook een type die niet bang is voor zijn eigen hachie en aanvallend wil voetballen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Onze bankrekening? Was het de mijne maar. Dan had ik wat minder moeilijk gedaan