Voorbereiding seizoen 2017/2018

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Khraa

Re: Voorbereiding seizoen 2017/2018

Bericht door Khraa » di mei 30, 2017 11:24 am

De hele naam Champions League zou moeten worden weggehaald. Er doen clubs aan mee die in geen jaren kampioen zijn geworden.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

elliquido

Bericht door elliquido » di mei 30, 2017 12:32 pm

Al eens eerder geroepen ergens in een topic. als alle "andere" landen dan de grote 4 nu eens ballen tonen en de uefa dreigen met een eigen league dan piepen ze echt anders.. . De andere landen hebben gezamelijk meer inwoners dan de grote 4.
dan zoeken ze het maar lekker uit met die poenerige en vooral oneerlijke en scheve cl.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 30, 2017 12:43 pm

Toch lijkt me dat niet zo makkelijk. Engeland heeft misschien minder inwoners maar die hebben heel Azië achter zich.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » di mei 30, 2017 1:17 pm

Lionel schreef:Toch lijkt me dat niet zo makkelijk. Engeland heeft misschien minder inwoners maar die hebben heel Azië achter zich.
en Arabie... nog 2 redenen voor een u-exit

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di mei 30, 2017 2:02 pm

tja we moeten gewoon de PL kant opgaan, die waren ook met z'n allen uit de first division gestapt om de PL te beginnen.

waarom stappen de kleintjes niet met zn allen uit de UEFA en beginnen hun eigen europa league?

elliquido

Bericht door elliquido » di mei 30, 2017 2:32 pm

Of maak 1 Europese competitie waarbij de kampioenen in pot 1 zitten, nummers 2 pot 2 etc...
en dan op basis van landen coëfficiënt het aantal deelnemers, en dan eerlijk het prijzengeld verdelen

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mei 31, 2017 11:39 am

Met het oog op volgend seizoen:

Ik vind een van de grootse en belangrijkste verschillen tussen afgelopen seizoen een voorgaande jaren de (kwalitatieve!) breedte en diepte van de selectie. Dat je Tete kunt opstellen als Veltman een keertje geschorst danwel geblesseerd is, dat je op links kunt kiezen tussen Viergever, Sinkgraven, en Riedewald, dat je Donny danwel Frenkie voor Lasse kunt laten spelen als de situatie erom vraagt, en dan je voorin natuurlijk ruim kunt kiezen tussen Dolberg of Traore (en in mindere mate Cassierra) in de spits, Kluivert, Younes, Traore, Neres, Cerny etc. op de flanken...

Het afgelopen seizoen heeft dus ook laten zien dat dit essentieel is aan een goed, succesvol seizoen.

Vandaar dat ik niet snap dat Tete geen contract krijgt. Viergever idem dito. Tegelijkertijd moet er serieus worden doorgepakt d.w.z. er moeten nog een klasbak of twee bij komen, en daar mag (moet) dan wel even gedokt voor worden. We moeten nog een reuzenstap naar voren willen maken ten opzichte van dit seizoen, en niet blijven hangen in hoe geweldig het allemaal was.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 31, 2017 12:34 pm

Moet Tete wel willen...
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » wo mei 31, 2017 2:03 pm

en viergever en veltman en etc etc

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mei 31, 2017 2:56 pm

Lionel schreef:Moet Tete wel willen...
Ik heb hem meerdere keren voor de camera's horen zeggen dat ie graag zou willen verlengen maar niks van Ajax te horen krijgt. In de tussentijd krijgt Veltman een nieuw contract aangeboden.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 31, 2017 3:04 pm

In deze geloof ik Overmars. Er is al ruim 1 jaar!? geleden een contractvoorstel gekomen. Raoli is de zaakwaarnemer...... dan weet je het wel.

Overmars zei voor de camera dat ze andere geluiden hadden gekregen. Tete is weg, alleen de vraag waar naar toe.... zal wel Italie of Engeland worden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 31, 2017 3:08 pm

Precies, en als Tete het met die andere geluiden niet een s is, moet hij zijn zaakwaarnemer corrigeren of een andere zoeken
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo mei 31, 2017 3:51 pm

Mr. Ajax schreef:We moeten nog een reuzenstap naar voren willen maken ten opzichte van dit seizoen, en niet blijven hangen in hoe geweldig het allemaal was.
Geweldig? Er waren een aantal leuke wedstrijden maar Bosz is geen prijzenpakker zover is duidelijk.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 31, 2017 3:58 pm

Het gaat uiteindelijk om de prijzen, maar regelmatig genoten van acties, afjagen, mooie goals, teamspirit. Dat was lang geleden. Met als hoogtepunten o.a de thuiswedstrijden tegen Feyenoord, Lyon en Schalke. Eindelijk weer spelers met een individuele kwaliteiten: Onana, Sánchez, De Ligt, Ziyech, Traoré, Dolberg en Younes.

En de finaleplaats is natuurlijk iets bijzonders. :smile-ajax.gif:

Maar volgend jaar wil ik ook weer kampioen worden. Nogmaals. Hopelijk kunnen we de kern vasthouden (Onana, Sánchez, De Ligt, Ziyech, Klaassen :blush.gif: en Dolberg).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mei 31, 2017 4:23 pm

Ajaciedjuh schreef:In deze geloof ik Overmars. Er is al ruim 1 jaar!? geleden een contractvoorstel gekomen. Raoli is de zaakwaarnemer...... dan weet je het wel.

Overmars zei voor de camera dat ze andere geluiden hadden gekregen. Tete is weg, alleen de vraag waar naar toe.... zal wel Italie of Engeland worden.
LucaS schreef:Precies, en als Tete het met die andere geluiden niet eens is, moet hij zijn zaakwaarnemer corrigeren of een andere zoeken
Welke voorstel dan? Ik weet er niks van, en Kenny kennelijk ook niet.

Overmars zei voor de camera dat ze andere geluiden hadden gekregen? Kenny zei voor de camera dat hij graag zou verlengen maar niks van de club krijgt te horen. Ik denk dat jouw/jullie neiging om Overmars te geloven in deze gevoelsmatig is, en niet op feiten gebaseerd. Als de club Tete echt wilde behouden, dan was er wel een aanbieding gekomen. Maar die heeft Veltman dus gekregen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mei 31, 2017 4:26 pm

brigade zuid schreef:
Mr. Ajax schreef:We moeten nog een reuzenstap naar voren willen maken ten opzichte van dit seizoen, en niet blijven hangen in hoe geweldig het allemaal was.
Geweldig? Er waren een aantal leuke wedstrijden maar Bosz is geen prijzenpakker zover is duidelijk.
Er waren een groot aantal 'leuke' en goede wedstrijden, waarin resultaten zijn behaald die in 20 jaar niet meer zijn voortgekomen. Niks tastbaars, en dat blijft pijnlijk, maar ik heb me echt wel vermaakt in 2016/2017. En ik vermoed dat jij dat ook wel hebt gedaan.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 31, 2017 4:35 pm

brigade zuid schreef:Geweldig? Er waren een aantal leuke wedstrijden maar Bosz is geen prijzenpakker zover is duidelijk.
Juist goed beschouwd waren het 3 aardige wedstrijden waarvan er twee tegen een tegenstander die niet wist hoe snel zij uit hun positie moeten lopen. ALS je het gros kan behouden kan je voortborduren op die wedstrijden maar wanneer ik hier mensen hoor praten over EL structureel kwart/halve finale denk ik alleen, je bent niet goed bij je paasei. :hypocrite.gif:
YNWA

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » wo mei 31, 2017 4:50 pm

Als een Nederlandse club 1 keer in de 3 jaar minimaal de kwartfinale van de EL haalt zou ik dat al ontzettend knap vinden, verwacht niet dat Nederlandse clubs over een paar jaar nog CL zullen spelen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mei 31, 2017 5:06 pm

InnerHarbour schreef:
brigade zuid schreef:Geweldig? Er waren een aantal leuke wedstrijden maar Bosz is geen prijzenpakker zover is duidelijk.
Juist goed beschouwd waren het 3 aardige wedstrijden waarvan er twee tegen een tegenstander die niet wist hoe snel zij uit hun positie moeten lopen. ALS je het gros kan behouden kan je voortborduren op die wedstrijden maar wanneer ik hier mensen hoor praten over EL structureel kwart/halve finale denk ik alleen, je bent niet goed bij je paasei. :hypocrite.gif:

Jaja, die kennen we ondertussen ook wel. Heeft verder niks te maken met het goed, slim en dynamisch spel van Ajax. :biggrin.gif: :aai.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 31, 2017 6:09 pm

Mr. Ajax schreef:
Ajaciedjuh schreef:In deze geloof ik Overmars. Er is al ruim 1 jaar!? geleden een contractvoorstel gekomen. Raoli is de zaakwaarnemer...... dan weet je het wel.

LucaS schreef:Precies, en als Tete het met die andere geluiden niet eens is, moet hij zijn zaakwaarnemer corrigeren of een andere zoeken

Overmars zei voor de camera dat ze andere geluiden hadden gekregen? Kenny zei voor de camera dat hij graag zou verlengen maar niks van de club krijgt te horen. Ik denk dat jouw/jullie neiging om Overmars te geloven in deze gevoelsmatig is, en niet op feiten gebaseerd. Als de club Tete echt wilde behouden, dan was er wel een aanbieding gekomen. Maar die heeft Veltman dus gekregen.
Google even zou ik zeggen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mei 31, 2017 6:25 pm

Ajaciedjuh schreef:
Mr. Ajax schreef:

Google even zou ik zeggen.

Mag je zelf doen hoor. :biggthumpup.gif: Staat namelijk nergens. Wel dat Tete op een voorstel zit te wachten, en dat hij moeilijk zelf de club kan bellen of hij bij kan tekenen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 31, 2017 7:11 pm

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mei 31, 2017 7:30 pm

Ajaciedjuh schreef:Na 5 sec google ....

https://www.telesport.nl/artikel/7832/a ... k-met-ajax
Je verwijst naar een artikel van december 2015 (!). We zitten inmiddels net niet in de voorbereiding op seizoen 2017-2018. :aai.gif:

Kenny geeft april/mei 2017 meerdere malen expliciet aan bij Ajax te willen verlengen. Waarom zou je hem geen voorstel doen? Tete aan boord houden is toch alleen maar in het belang van de club?

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 31, 2017 7:31 pm

Mr. Ajax schreef: Mag je zelf doen hoor. :biggthumpup.gif: Staat namelijk nergens. Wel dat Tete op een voorstel zit te wachten, en dat hij moeilijk zelf de club kan bellen of hij bij kan tekenen.
Waarom niet? Hij leest waarschijnlijk ook dat Overmars beweert dat hij niet bij wil tekenen. Als het niet waar is, bel je even, of vertelt het hem als je hem ziet. ZO ingewikkeld lijkt me dat niet

April dit jaar:
Op de vraag of Overmars alsnog van plan was om de verdediger een nieuw voorstel te doen, was het antwoord nee. 'We hebben al gesproken, een tijd geleden. Dat ging over een nieuwe aanbieding, met zijn zaakwaarnemer. Alleen toen kwam net het moment dat hij niet meer in de basis stond en was er niet meer de intentie om te verlengen.'
https://www.vi.nl/nieuws/artikel-detail ... &category=&
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 31, 2017 11:06 pm

Ik geloof Tete, en zeker die dikke Italiaan, niet.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie