Zeer herkenbaarbeelzebub schreef:
Ik ben echt niet productief de afgelopen dagen op werk. Zit alleen maar voetbalzooi te lezen de hele dag.

Moderator: mods
Zeer herkenbaarbeelzebub schreef:
Ik ben echt niet productief de afgelopen dagen op werk. Zit alleen maar voetbalzooi te lezen de hele dag.
Hier ook een.Mr. Ajax schreef:Zeer herkenbaarbeelzebub schreef:
Kan het me momenteel helaas niet veroorloven...Lionel schreef:Hier ook een.Mr. Ajax schreef:Zeer herkenbaarbeelzebub schreef:
een pint met/in Leeds drinken is nou niet een geluksfactor opzoeken zeg maar....InnerHarbour schreef:Mooie pub gevonden in Elland waar de plaatselijke bevolking grotendeels Leeds is en dus tegen hun aardvijand United. Ga ik woensdagavond maar een pint John Smith's drinken.
wist niet dat jij een yup wasInnerHarbour schreef:Vandaar dat ik het er zo naar mijn zin had, prima stad.bryan schreef:Persoonlijk ben ik niet de grootste fan van Stockholm. Is één grote VVD yuppen bolwerk eigenlijk.![]()
InnerHarbour schreef:Heb je er al bij stilgestaan dat Spurs een ietsiepietsie beter is dan Ajax?Mano schreef:Man Utd - Tottenham gekeken....
Nou als dat de instelling wordt tegen Ajax maak ik me geen zorgen.
Als Ajax speelt zoals het speelde tegen Feyenoord, Lyon Thuis (eerste helft uit) en Schalke thuis, kan het een mooie avond worden.
nu al zin in!!!
![]()
WIJ zijn Ajax onder welke omstandigheden en met wat voor motivatie dan ook hoeven we voor niemand bang te zijnbeelzebub schreef:Heel erg natuurlijk wat er gisteren gebeurd is bij het concert in Manchester, maar niet gunstig voor de wedstrijd. Dit gaat hun coach gebruiken als motivatie en het neutrale publiek zal mss meer op hun hand zijn. Of dat alleen maar mijn zieke geest die dat denkt....
Klote voor je!brigade zuid schreef:Gvd waarom moet zo'n kut aanslag nou weer net in Manchester zijn en dan ook nog 2 dagen voor de finale. De hele voorpret is eraf, zul je zien dat alle voorbeschouwingen alleen nog maar daar over gaan, Mourinho gaat binnen zijn selectie een sfeertje creeeren van 'wij tegen de grote boze wereld'.
Tsja, moeilijk..... natuurlijk valt voetbal in het niet in vergelijking met een aanslag.zeux schreef:Klote voor je!
Maar ik gok nét iets meer klote voor de 22 doden...
Oh ik lees nu pas dat 22 mensen zijn omgekomen. Ik ben eigenlijk alleen met de finale bezig. De rest interesseert me eigenlijk weinigAjax Rules schreef:Tsja, moeilijk..... natuurlijk valt voetbal in het niet in vergelijking met een aanslag.zeux schreef:Klote voor je!
Maar ik gok nét iets meer klote voor de 22 doden...
Toch is de realiteit dat elke voetbalfan zijn eigen finale belangrijker vindt dan een aantal doden. Leed in de wereld is er elke dag. Dat heeft nog nooit een voetbalfan tegengehouden om zijn eigen hobby voorop te stellen.
Hoe dichtbij moet het komen voordat je wat anders dan voetbal interesseert? Spijkerbommetje in hartje Amsterdam morgenavond? Of is dat wederom te cynisch?Lionel schreef: Oh ik lees nu pas dat 22 mensen zijn omgekomen. Ik ben eigenlijk alleen met de finale bezig. De rest interesseert me eigenlijk weinig
Ik scrollde er in eerste instantie overheen. Pas hier las ik dat er 22 doden waren. Het is toch ook geen schokkend nieuws meer tegenwoordig? En dat zeg ik met veel schaamte.wimpey schreef:Hoe dichtbij moet het komen voordat je wat anders dan voetbal interesseert? Spijkerbommetje in hartje Amsterdam morgenavond? Of is dat wederom te cynisch?Lionel schreef: Oh ik lees nu pas dat 22 mensen zijn omgekomen. Ik ben eigenlijk alleen met de finale bezig. De rest interesseert me eigenlijk weinig
Zit er ernstig over na te denken om thuis te blijven en de wedstrijd met m'n kids te kijken.