Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Ja, wanbeleid. Feyenoord heeft er patent op om slechte trainers aan te stellen en slechte spelers te kopen. En uit hun jeugdopleiding komt ook zelden iets hoogdravends naar voren.
Ajax heeft de laatste 20 jaar ook patent gehad op slecht beleid. Kijk maar naar al die trainers die we hebben gehad en wat voor zooitje ze ervan gemaakt hadden. Tel daarbij een jeugdopleiding op die alleen maar middelmaat voortbrengt en slechte aankopen en je bent zo weer afgezakt.
Feyenoord was ook echt vér afgezakt he? Kijk maar naar de volgende documentaire uit 1989. Toen was de Kuip praktisch leeg:
https://www.youtube.com/watch?v=ufCO17ptzk4&t=1755s
Ajax heeft de laatste 20 jaar ook patent gehad op slecht beleid. Kijk maar naar al die trainers die we hebben gehad en wat voor zooitje ze ervan gemaakt hadden. Tel daarbij een jeugdopleiding op die alleen maar middelmaat voortbrengt en slechte aankopen en je bent zo weer afgezakt.
Feyenoord was ook echt vér afgezakt he? Kijk maar naar de volgende documentaire uit 1989. Toen was de Kuip praktisch leeg:
https://www.youtube.com/watch?v=ufCO17ptzk4&t=1755s
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ja, uit die tijd komt de grap dat een supporter een keer naar De Kuip belde met de vraag hoe laat de wedstrijd zou beginnen, waarop hij als antwoord kreeg "Hoe laat schikt het u?"
Maar verder is het legioen hondstrouw, hoor.

Ja, het zijn net zulke successupporters als bij elk andere club.
Feyenoord zou ook een heel andere club zijn geweest als ze net zo succesvol waren als wij of PSV.
Feyenoord zou ook een heel andere club zijn geweest als ze net zo succesvol waren als wij of PSV.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- InnerHarbour

Ik wil dat nog weleens naar voren brengen als een Feyenoord vriend daarover begint, wordt overheen gekletst

YNWA
Ja dolkomisch is dat.
Kijk maar op Youtube naar wedstrijden van Feyenoord tot 2000. De Kuip was zelden vol.
Het 'Legioen' is een soort mythe op zich geworden. Terwijl het wezenlijk niet veel trouwer is dan andere supporters groepen.
Kijk maar op Youtube naar wedstrijden van Feyenoord tot 2000. De Kuip was zelden vol.
Het 'Legioen' is een soort mythe op zich geworden. Terwijl het wezenlijk niet veel trouwer is dan andere supporters groepen.
Dag Dirk (stopt) veel succes in de staf bij F

Mooi, opsodemieteren en nooit meer iets van je laten horen Dominee Dirk. Maar ik ben bang dat we 'm nog tot in lengte van jaren gaan tegenkomen in allerlei praatprogramma's met z'n gepreek.
Nil volentibus arduum
Aan wie moet ik dan een hekel hebben? Elia gaat weg, Dirk stopt... Berghuis is the one. 

De Dominee is altijd overal mee weg gekomen.
Of het nu een Ajax sjaal was of zijn hand in de broek van twee dames toen hij met Oranje op stap was...
Hopelijk wordt hij de Danny Blind van Feyenoord en laat ie een spoor van chaos achter.
Of het nu een Ajax sjaal was of zijn hand in de broek van twee dames toen hij met Oranje op stap was...
Hopelijk wordt hij de Danny Blind van Feyenoord en laat ie een spoor van chaos achter.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Is ook wel heel lang geleden inmiddels. In de jaren tachtig trokken alle clubs veel minder toeschouwers dan nu. En ook minder dan in de jaren zestig en zeventig volgens mij.Arthur schreef:Ja, uit die tijd komt de grap dat een supporter een keer naar De Kuip belde met de vraag hoe laat de wedstrijd zou beginnen, waarop hij als antwoord kreeg "Hoe laat schikt het u?"![]()
In 88/89 trok Ajax maar 12 duizend toeschouwers.
http://www.ad.nl/rotterdam/feyenoordfan ... ~a07392dd/
Jemig, je moet wel heel veel haat jegens Ajax in je lijf hebben als je nu van dat gereformeerde oord naar Rotterdam rijdt om in die fontein te springen...Rare grietjes.
Jemig, je moet wel heel veel haat jegens Ajax in je lijf hebben als je nu van dat gereformeerde oord naar Rotterdam rijdt om in die fontein te springen...Rare grietjes.
Ach, laat ze maar gaan. Het is kennelijk alles dat ze hebben. Treurig volk.
Nil volentibus arduum
Een ding is zeker; Overwininning op de kakkerlakken zullen extra zoet gaan smaken.
En ik ga die gasten de komende jaren niks ontzien. Ik zal elke nederlaag en blunder in wrijven.
En ik ga die gasten de komende jaren niks ontzien. Ik zal elke nederlaag en blunder in wrijven.

Ging over Berghuis. Uiteindelijk is het maar de helft geworden. 7 goals en 5 assists. Heeft bij Watford niks te zoeken. Zullen ze hem nog een seizoen gaan huren of overnemen?Gaizka1985 schreef:Dan lijkt mij mijn voorspelling van 15 goal en 10 assists niet onrealistisch, we gaan het zien komend seizoen!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
De jeugdopleiding van Feyenoord levert toch keer op keer weer maatwerk. Berghuis wil graag bij Feyenoord blijven, hij hoeft daar uiteraard geen salaris voor en Watford hoeft geen huursom of transfersom, want Feyenoord mag je hem niet ontnemen.
Eenhoorn i.p.v. Gudde, Kuyt binnen afzienbare i.p.v. Van Geel, er gaat wat veranderen na het kampioenschap.
Eenhoorn i.p.v. Gudde, Kuyt binnen afzienbare i.p.v. Van Geel, er gaat wat veranderen na het kampioenschap.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Jinne
- Site Admin
Elia naar Turkije. Als vervangers worden Boetius en John genoemd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Hahn naar Heerenveen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het grappige is dat ze dus een basisklantje verkopen voor 1,5 miljoen euro.
Om een opvolger te strikken zal men diep(er) in de buidel moeten tasten. 4 a 5 miljoen ben je zo kwijt.
Feyenoord moet nu als de sodemieter die selectie vervangen en omturnen. Toornstra verkopen nu het ijzer heet is en hopen dat je voor jongens als Botteghin, Jan Arie nog wat interesse weet te genereren. Plus dat ze voor jongens als Nelom en Vejinovic nog wat grijpstuivers ontvangen.
(nieuw) - Jorgensen - Berghuis
- Vilhena - El Ahmadi - (nieuw)
- Kongolo - Botteghin - (nieuw) - Karsdorp
- Jones -
nieuw:
St. Juste, Amrabat, De Guzman, Boetius?
Ik ga er eens goed voor zitten, want ik denk dat Feyenoord volgend jaar volledig door het ijs zakt.

Om een opvolger te strikken zal men diep(er) in de buidel moeten tasten. 4 a 5 miljoen ben je zo kwijt.
Feyenoord moet nu als de sodemieter die selectie vervangen en omturnen. Toornstra verkopen nu het ijzer heet is en hopen dat je voor jongens als Botteghin, Jan Arie nog wat interesse weet te genereren. Plus dat ze voor jongens als Nelom en Vejinovic nog wat grijpstuivers ontvangen.
(nieuw) - Jorgensen - Berghuis
- Vilhena - El Ahmadi - (nieuw)
- Kongolo - Botteghin - (nieuw) - Karsdorp
- Jones -
nieuw:
St. Juste, Amrabat, De Guzman, Boetius?
Ik ga er eens goed voor zitten, want ik denk dat Feyenoord volgend jaar volledig door het ijs zakt.
Normaal gesproken worden die gewoon 4 of 5. Verschrikkelijke ploeg is het, die zakken 100% helemaal door het ijs.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja, maar die gaan ze wel vastleggen of nog een jaartje huren.Lionel schreef:Berghuis is gehuurd toch?
Zou het trouwens ook niet onverstandig vinden als ze nu hun 'kroonjuwelen' verkopen. Die jongens zijn namelijk 100% minder waard volgend jaar.
Karsdorp zal wel weggaan. Daar hebben ze wel een vervanger voor. Die is, volgens de kakkerlakken, beter dan Tete en Veltman bij elkaar dus dat belooft wat.
IK GELOOF!!!!!!
Haha en dan halen ze straks nog Boetius op ook... mijn god...
-
- AT Toto winner 15/16
Ik denk dat het wel meevalt. Thuis zullen ze weer heel weinig punten verspelen. Bij Psv is er ook werk aan de winkel en wat blijft er over van Ajax, wie gaan er allemaal weg, wie wordt de nieuwe trainer?Peter schreef: Ik ga er eens goed voor zitten, want ik denk dat Feyenoord volgend jaar volledig door het ijs zakt.
- InnerHarbour
Denk dat Peter gelijk heeft, die 6 wedstrijden CL en knokken voor een derde plaats daarin gaat ze sowieso opbreken en buiten dat, hoe vaak krijgen ze een goal toegekend via een video-scheidsrechter? 

YNWA