Wie won de EL in 2002? ;)Chris schreef:Hier ook, net de ontknoping gezien in de lokale kroeg vol met Feyenoorders (kan hier nog). Op de vraag wie de kampioen van 2002 is kon niemand antwoord geven. Maar men begrijpt me dondersgoed..
Willem II - Ajax 14-05-2017
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Willem II - Ajax 14-05-2017
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Ehm, ja dat is dus precies wat Chris bedoelt Raymon...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ajaciedjuh
Klopt, die combi.999 schreef:Mwah, tel eens op hoeveel punten je heb verloren na een EL. wedstrijdje ..Ajaciedjuh schreef:Yep, aan het begin van het seizoen laten liggen. Trainerswissel heeft on het kampioenschap gekost, maar....... vooral Ajax teruggeven.![]()
![]()
Het is nu zaak de kern proberen te houden en een paar versterkingen binnen te halen.
Onana, Sánchez, De Ligt, Klaassen, Ziyech, Dolberg proberen te houden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ah Okee ik dacht dat Chris bedoelde dat kampioenen vergeten worden maar EL/CL niet.De Dominee schreef:Ehm, ja dat is dus precies wat Chris bedoelt Raymon...
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Uiteraard bedoelt hij dat. We moeten het alleen nog wel doen...
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Giacomo Puccini
Het was vandaag niet best. Frenkie de Jong viel niet mee. Leek bij Ajax ook een beetje een mentale kwestie te zijn, ze leken er niet echt voor te gaan. Meer met het hoofd bij rotterdam, afgelopen donderdag en Stockholm misschien, en daar kan ik me iets bij voorstellen.
Ajax!
Yup, dat bedoelde ik uiteraard (kampioen wordt vergeten en de UEFA winnaar wordt onthouden).Raymon schreef:Ah Okee ik dacht dat Chris bedoelde dat kampioenen vergeten worden maar EL/CL niet.De Dominee schreef:Ehm, ja dat is dus precies wat Chris bedoelt Raymon...
Werd na het fluitsignaal erop gewezen dat men (Feyenoorders) niet zo uitbundig waren met hun kampioenschap... Ik weet niet wat het was, maar op 30 man Feyenoord waren de 2 Ajacieden het luidst over de El finale... Het onderwerp van elk gesprek..
Dan vier je je kampioenschap niet goed...
Chris a.k.a Giiser
Ajax vandaag met de jongste opstelling ooit. Zelfs Jong Ajax heeft dit seizoen 13x een oudere basiself gehad.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Gemiddeld 20,0 jaar oud (Heb de leeftijden in jaren genomen, via whoscored.com). Ajax speelde de laatste tien minuten tegen Lyon uit met een gemiddelde leeftijd van 20,5 jaar oud, dan mag het ook iets minder zijn.beelzebub schreef:Ajax vandaag met de jongste opstelling ooit. Zelfs Jong Ajax heeft dit seizoen 13x een oudere basiself gehad.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".