Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Nu ligt de Arena wel een eind uit de richting. Als toerist ga je niet zomaar even naar Zuidoost.
Zeker, maar wat moet een toerist bij Feijenoord? Ik ga zelf ook niet een rondleiding doen bij de Espagnols van deze wereld. Clubs hebben niet het aanzien van een Barca, Real, Bayern... Geld ook voor Ajax, al is dat in het buitenland een meer bekendere naam dan Feijenoord.
Klopt, maar dat geldt voor die nieuwe Kuip ook.Jöhnk schreef:Nu ligt de Arena wel een eind uit de richting. Als toerist ga je niet zomaar even naar Zuidoost.
-
- AT Toto winner 15/16
Klinkt goed! Loopt fnoord zelf ook risico's? Of is het meer de gemeente en investeerders?Giacomo Puccini schreef:Schrikbarend verhaal over het nieuwe stadion in rotterdam. Als ik het artikel zo lees, is dit project een groot luchtkasteel en is een faillisement een kwestie van tijd.
waanzinnig.. als sparta en excelsior zijnde zou ik hiervoor naar de rechter stappen.
stel je nu eens voor dat de overheid KPN zo'n subsidie geeft en vodafoon, t-mobile en tele2 niet... dan heb je echt de poppen aan het dansen.
stel je nu eens voor dat de overheid KPN zo'n subsidie geeft en vodafoon, t-mobile en tele2 niet... dan heb je echt de poppen aan het dansen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Bizar zeg. Echt bizar. 600.000 jaarlijks die een rondleiding nemen. Het eerste jaar zal het vast stormlopen, maar het tweede jaar?Wouter schreef:Goed stuk van De Groene, moet ik zeggen.
Dat ze uitgaan van vier keer zo veel rondleidingen als in de Arena toont al aan hoe wereldvreemd het plan is. Amsterdam trekt veel meer toeristen dan Rotterdam, en een deel van die toeristen zal dan wel zo'n rondleiding doen. Waar denkt Feyenoord zo veel belangstellenden vandaan te halen? Als ze evenveel rondleidingen als de Arena halen doen ze het al heel goed.
Hoop dat die grafclub failliet gaat. Hoop ik echt.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Die rondleidingen zijn de grootste bedragen niet. Welk risico loopt Fnoord zelf nou precies in het hele verhaal? Misschien een domme vraag maar ik heb er geen verstand van en ook geen zin om me er in te verdiepen.
Wie wordt eigenaar van dat stadion?
Deze ontwikkeling (als ik het goed begrijp) zal ertoe lijden dat F. aan het subsidie-infuus moet.

Deze ontwikkeling (als ik het goed begrijp) zal ertoe lijden dat F. aan het subsidie-infuus moet.
- Jinne
- Site Admin
Hebben ze die cijfers voor Feyenoord City uit de mouw van een Rotterdamse Vd Aat geschud? Buiten Nederland zal bijna niemand zich richting Rotterdam begeven voor een bezoekje aan een club met een lege prijzenkast in de sectie 21e eeuw.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat moeten die toeristen anders in Rotterdam gaan bekijken dan?Wouter schreef:Goed stuk van De Groene, moet ik zeggen.
Dat ze uitgaan van vier keer zo veel rondleidingen als in de Arena toont al aan hoe wereldvreemd het plan is. Amsterdam trekt veel meer toeristen dan Rotterdam, en een deel van die toeristen zal dan wel zo'n rondleiding doen. Waar denkt Feyenoord zo veel belangstellenden vandaan te halen? Als ze evenveel rondleidingen als de Arena halen doen ze het al heel goed.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Daarentegen doet ramptoerisme het natuurlijk altijd wel aardig.Jinne schreef:Hebben ze die cijfers voor Feyenoord City uit de mouw van een Rotterdamse Vd Aat geschud? Buiten Nederland zal bijna niemand zich richting Rotterdam begeven voor een bezoekje aan een club met een lege prijzenkast in de sectie 21e eeuw.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Zo... afgelopen...
Felies Feyenoord
Felies Feyenoord
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Pff hier op werk moet ik naar deze tyfus club kijken.. hoezo matchfixing
..
..
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- AT Toto winner 15/16
Heracles hahahahah... hup Groningen gun jullie helemaal niks.
Ach ze hebben zelf nog een punt nodig. Dus als dit weggeven is hebben ze of ernstig geld of ernstige bedreigingen ontvangen
I think I lost my fucking headache
Feyenoord startte gewoon prima...
-
- AT Toto winner 15/16
Groningen 0-1 voor gelukkig. Dit mag niet beloond worden, hoeveel ze er financieel voor krijgen zullen we nooit weten.
En nu weer... ze spelen heracles gewoon weg... spelen prima
Nou zeg, Heracles doet een Go-Aheadje. Wie had dat kunnen bedenken?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Javiskamp schreef:Feyenoord startte gewoon prima...
Pff mooi hoe je dit kan zeggen.. binnen 40 sec lag de 1-0 erin...
Gevalletje financieel beter worden
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- AT Toto winner 15/16
Jammer dat Twente de gelijkmaker scoort tegen Groningen.Jöhnk schreef:Nou zeg, Heracles doet een Go-Aheadje. Wie had dat kunnen bedenken?
Dan start je toch prima of waar mis ik dan iets?mattie schreef:Javiskamp schreef:Feyenoord startte gewoon prima...
Pff mooi hoe je dit kan zeggen.. binnen 40 sec lag de 1-0 erin...
Gevalletje financieel beter worden
Ja... das luig... kan gebeuren...