PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Ik denk alleen Yopii... ik zie m weinig in wedstrijdtopics de laatste tijd.
-
Bij het filmpje: https://youtu.be/GkiD_o87dPQ moest ik aan de PSV-supporters in Madrid denken, dat was ruim een jaar geleden? Het verschil lijkt mij duidelijk.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
De Telegraaf meldt ook dat PSV Lozano met de hulp van Man City naar Eindhoven wil halen. De T. Is zeer goed op de hoogte van het reilen en zeilen bij PSV sinds Brands gebrouilleerd is met het ED omdat die krant te kritisch is.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mwah. Ik denk dat ze het daar belangrijk vinden dat zo'n jongen veel speelt en jongens om zich heen heeft die ook uit Mexico komen. De vraag is alleen of zo'n jongen ooit bij een City aan de bak komt. Als je toch al het geld van de wereld hebt, dan koop je toch gewoon de top van de top. Ik zou wel eens willen weten hoeveel jongens er van dit City of Chelsea een carrière hebben doorlopen van 'koop, verhuur, verhuur, basis City'.Yopii schreef:Op PN gaat het hardnekkige gerucht dat een Engelse topclub Hirving Lozano zou kopen om hem vervolgens te stallen bij PSV. Wat denken jullie daarvan?
Mij lijkt deze constructie voor die Engelse topclub niet interessant nu PSV geen CL speelt. En of de speler er zin in heeft?
De IJslander Gudmundsson deed even stoer tegen Cocu/PSV door drie puntjes te twitteren nadat de opstelling va jax gisteren bekend was.
Hijzelf is aan in de Jupiler Liek, maar Cocu durfde het nog niet aan met hem in het eerste. Zij tweet is inmiddels verwijderd.
Hijzelf is aan in de Jupiler Liek, maar Cocu durfde het nog niet aan met hem in het eerste. Zij tweet is inmiddels verwijderd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
In de zoektocht naar een nieuwe vleugelspeler heeft PSV een streep gezet door de naam van Hirving Lozano. 'Die is niet haalbaar', reageert technisch directeur Marcel Brands op de aanhoudende geruchten rond de Mexicaanse aanvaller van CF Pachuca.
Lozano staat al enkele jaren op de radar bij PSV, maar is onbetaalbaar voor de Eindhovense club. Ook niet in samenwerking met een Europese topclub, een constructie waarmee PSV spelers hoopt te kunnen aantrekken die normaliter te duur zouden zijn.
Volgens de zaakwaarnemer van Lozano moet de 21-jarige vleugelspits Pachuca tussen de vijftien en twintig miljoen euro opbrengen. 'Wij kunnen geen transfers van twintig miljoen samen met een andere club gaan financieren', zei Brands onlangs in Voetbal International.
Lozano staat al enkele jaren op de radar bij PSV, maar is onbetaalbaar voor de Eindhovense club. Ook niet in samenwerking met een Europese topclub, een constructie waarmee PSV spelers hoopt te kunnen aantrekken die normaliter te duur zouden zijn.
Volgens de zaakwaarnemer van Lozano moet de 21-jarige vleugelspits Pachuca tussen de vijftien en twintig miljoen euro opbrengen. 'Wij kunnen geen transfers van twintig miljoen samen met een andere club gaan financieren', zei Brands onlangs in Voetbal International.
www.nusport.nlBrands wil dat PSV-talenten volgend seizoen meer kansen krijgen
PSV wil eigen talenten vanaf volgend seizoen meer kansen geven. De A-selectie zal daardoor uit minder spelers bestaan.
"Dat hebben we intern naar elkaar toe uitgesproken", zegt technisch manager Marcel Brands maandag tegen PSV TV.
Hoe de selectie van PSV er komend seizoen precies uit komt te zien, moet de komende weken duidelijk worden.
PSV kende een teleurstellend seizoen. De landskampioen van 2015 en 2016 kwam niet verder dan de derde plaats, en werd in de Champions League en het nationale bekertoernooi snel uitgeschakeld.
Jong PSV presteerde in de Jupiler League naar behoren. De ploeg, die voor het grootste deel bestaat uit spelers uit de eigen jeugdopleiding, eindigde als vierde.
Goh, dat verhaal hebben we nog niet eerder gehoord.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij PSV hebben ze een groot probleem. Selectie met dure jongens die niet presteren en vanuit de jeugd komt er ook weinig kwaliteit door. Komt bij dat die hele selectie schots en scheef in mekaar steekt, waardoor de Tovenaar de markt op zal moeten gaan. Wordt heel interessant om te zien hoe ze dat gaan oplossen, hoor.
Ik kan ook toveren hoor. 12 tot 15 miljoen ophalen voor Arias, Willems en Guardado.
Doel: Zoet of die lange knakker van de Graafschap (Jurjus) op doel.
Verd: De Wijs linksback, Brenet op rechts brommeren. Centraal zo laten staan.
Middenveld: De grootste puzzel, aannemende dat Propper, Ginkel en Guardado vertrekken. Dan hou je Hendrix, Schwaab en Ramselaar over en Maher komt terug van verhuur.
Aanval: Perreiro en Bergwijn mogen het rechts uitvechten, centraal de Jong of Locadia en linksbuiten haalt-ie heel creatief Samba Sam op in Heerenveen.
De rest aanvullen met wat jongens van Jong PSV.
Doel: Zoet of die lange knakker van de Graafschap (Jurjus) op doel.
Verd: De Wijs linksback, Brenet op rechts brommeren. Centraal zo laten staan.
Middenveld: De grootste puzzel, aannemende dat Propper, Ginkel en Guardado vertrekken. Dan hou je Hendrix, Schwaab en Ramselaar over en Maher komt terug van verhuur.
Aanval: Perreiro en Bergwijn mogen het rechts uitvechten, centraal de Jong of Locadia en linksbuiten haalt-ie heel creatief Samba Sam op in Heerenveen.
De rest aanvullen met wat jongens van Jong PSV.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Kan nog steeds niet tegen kritiek op PSV.Duke schreef:http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum8/939-11.php
Hé, wie hebben we daar? Onze Eigen Baseman!

Rare jongens die PSV-supporters. Als Brands aangeeft dat Lozano onhaalbaar is, bewijst dat voor hen dat deze speler zeker komt.
Dit idee (met een buitenlandse topclub een speler halen die dan een tijd bij PSV speelt) is voor die buitenlandse topclub niet interessant, lijkt me. Daarvoor is de speler te duur.
De telegraaf schrijft vandaag dat PSV vanaf komend seizoen een partnership met Bayern München aangaat. Ook zou PSV inzetten op flinke kapitaalinjecties van grote multinationals die dragende sponsoren moeten worden.
Zo'n partnership valt of staat natuurlijk met de uitvoering. Welke categorie spelers krijgt PSV van Bayern? De toptalenten of de afvallers? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Coman en Sanches naar Eindhoven komen.
Flinke kapitaalinjecties, dat is typisch PSV. Eens in de zoveel jaar moet er een miljoen of 30 bijgepompt worden om mee te blijven doen. De DSB mannen in de directie weten wel hoe je geld verbrast. Benieuwd welke bedrijven ze zover krijgen.
Zo'n partnership valt of staat natuurlijk met de uitvoering. Welke categorie spelers krijgt PSV van Bayern? De toptalenten of de afvallers? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Coman en Sanches naar Eindhoven komen.
Flinke kapitaalinjecties, dat is typisch PSV. Eens in de zoveel jaar moet er een miljoen of 30 bijgepompt worden om mee te blijven doen. De DSB mannen in de directie weten wel hoe je geld verbrast. Benieuwd welke bedrijven ze zover krijgen.
Gerbrands beweert doodleuk dat PSV een voorsprong heeft op zowel Ajax als Feyenoord omdat ze twee weken eerder konden evalueren terwijl wij nog met de El bezig zijn en tot zondag het landskampioenschap...
Verzin je toch niet?
Verzin je toch niet?
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Bayern heeft geen tweede elftal vol met aangekochte talenten waarvan ze hopen dat het misschien wat wordt. Vraag me af wat ze bij PSV dan hier überhaupt aan hebben.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Bayern is bezig met Alexis Sanchez. Die wordt ongetwijfeld gestald "beim Energie Direkt Sport Verein".Jinne schreef:Bayern heeft geen tweede elftal vol met aangekochte talenten waarvan ze hopen dat het misschien wat wordt. Vraag me af wat ze bij PSV dan hier überhaupt aan hebben.
"Alexis gehört uns ole ole-he".

-
Ja, Alexis gaat lekker van Londen naar Eindhoven, sliep altijd al onder een lampjesdekbed!
PSV betaalde goeroe na landstitel
2 uur geleden
PSV heeft vorig jaar 10.000 euro betaald aan goeroe John Troost, kort nadat de club landskampioen was geworden. Troost zou met een bijzondere gave de spelers van De Graafschap extra kracht hebben gegeven. De Doetinchemmers speelden verrassend gelijk tegen koploper Ajax, waardoor PSV op de slotdag alsnog de titel pakte.
Troost heeft het Eindhovens Dagblad een bankafschrift met het bedrag laten zien. Ook toonde hij een WhatsApp-bericht van teammanager Mart van den Heuvel, die 10.000 euro bood voor hulp.
PSV wil niet reageren.
Blij met de punten ...
edsv betaalt Troost om De Graafschap te voorzien van directe energie. Der ehemalige Provinzielle Subventions Verein blijft toch iets bijzonders, zich voortbewegend op de kurk getiteld Ajax-haat.
Eens kijken in welke financiele bochten ze zich gaan wringen nu de CL-kraan dichtgedraaid is en er een selectie met weinig marktwaarde staat.
Eens kijken in welke financiele bochten ze zich gaan wringen nu de CL-kraan dichtgedraaid is en er een selectie met weinig marktwaarde staat.
Bekijk eerst dit filmpje en lees daarna de reactie van Thijs Slegers:
http://www.youtube.com/watch?v=-b9HDnwjHz4

Bron: PNHet verhaal deed al enige tijd de ronde dat John Troost claimt een betaling van PSV van 10.000 euro ontvangen te hebben na het binnenhalen van de titel. Hij heeft daar ook een bankafschrift van De zelfbenoemde positiviteitsgoeroe suggereert dat dat was om De Graafschap positieve krachten te geven voor het duel tegen Ajax. Tegenover het Eindhovens Dagblad liet woordvoerder Thijs Slegers weten niet in te willen gaan op de claims. "Wij communiceren als PSV nooit over deals en experts die bij ons in dienst zijn. Wij bevestigen en ontkennen nooit vragen hierover. Zelfs niet als dit een ander licht op een zaak zou werpen."

Jöhnk schreef:Bekijk eerst dit filmpje en lees daarna de reactie van Thijs Slegers:

Dat dansje waar ie vervolgens mee eindigt.
Nu dans ik ook wel graag