Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League
Als Ronnie en zijn club hem winnen kan de volgende gouden bal hem niet meer ontgaan denk ik.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hele zieke stats hoor. Atleti komt net tekort. Gameiro is een leuke speler maar net niet. Als Griezmann weggaat ben ik benieuwd wie ze dit keer halen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Zou volkomen terecht zijn, Ronaldo is met afstand de beste.beelzebub schreef:Als Ronnie en zijn club hem winnen kan de volgende gouden bal hem niet meer ontgaan denk ik.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bizar he. Meer goals in de CL dan heel Atletico Madrid.
Dit wordt dus 5-5 in Gouden Ballen en dat is ook wel terecht. Messi is de laatste jaren toch ook gewoon de mindere.

Dit wordt dus 5-5 in Gouden Ballen en dat is ook wel terecht. Messi is de laatste jaren toch ook gewoon de mindere.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Nou idd, wat een prutser.
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Nou de finale is bekend.
Beste rechtsback ter wereld.. waarom Barca hem heeft weg laten gaan 

IK GELOOF!!!!!!
Juve Real leuke pot straks 

-
- AT Toto winner 15/16
De winnaar mag tegen Ajax voor de supercup.
-
Juventus heeft een geweldig elftal, hoop dat ze de cup dit jaar pakken, gun het ze!Toppie schreef:Juve Real leuke pot straks
-
De huid van de beer niet verkopen voor hij geschoten is; ik word verrast door het grenzeloze optimisme op AT. Ajax is veel verder gekomen dan waar ik aan dacht en met mij de meesten, schat ik zo in en nu lijkt de rest van het verhaal "een wassen neus". Ajax kan met zo'n jonge ploeg ook "gewoon" de mist ingaan. Wie gaf er nog een cent voor Ajax na de 3-0 achterstand tegen Schalke met slechts tien man? Viergever scoorde niet na een prachtige combinatie, een individuele actie en of mooi schot, nee een Duitsers schoot de bal tegen zijn (scheen?)been.brigade zuid schreef:De winnaar mag tegen Ajax voor de supercup.
Lyon won, totaal, met 11-2 van AZ en Frankrijk is niet het minste land als het om de sterkte van de competitie gaat. Het lijkt er nu op dat Ajax - Lyon beoordeeld moet worden na minuut 20, dat de minuten ervoor er niet toe doen, soort voorbereiding is op de echte wedstrijd.
Vervolgens gaan we er gemakshalve ook maar vanuit dat MU in de finale wordt verslagen

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Je gaat er gemakshalve ook maar vanuit dat het MU wordt in the finale?Demosthenes schreef:De huid van de beer niet verkopen voor hij geschoten is; ik word verrast door het grenzeloze optimisme op AT. Ajax is veel verder gekomen dan waar ik aan dacht en met mij de meesten, schat ik zo in en nu lijkt de rest van het verhaal "een wassen neus". Ajax kan met zo'n jonge ploeg ook "gewoon" de mist ingaan. Wie gaf er nog een cent voor Ajax na de 3-0 achterstand tegen Schalke met slechts tien man? Viergever scoorde niet na een prachtige combinatie, een individuele actie en of mooi schot, nee een Duitsers schoot de bal tegen zijn (scheen?)been.brigade zuid schreef:De winnaar mag tegen Ajax voor de supercup.
Lyon won, totaal, met 11-2 van AZ en Frankrijk is niet het minste land als het om de sterkte van de competitie gaat. Het lijkt er nu op dat Ajax - Lyon beoordeeld moet worden na minuut 20, dat de minuten ervoor er niet toe doen, soort voorbereiding is op de echte wedstrijd.
Vervolgens gaan we er gemakshalve ook maar vanuit dat MU in de finale wordt verslagen

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Ja, de ploeg lijkt mij niet alleen sterker, maar heeft ook de uitwedstrijd gewonnen, normaal gesproken een beter uitgangspunt dan de thuiswedstrijd winnen, al weet ik niet of Celta veel sterker was (de eerste 20 minuten)Je gaat er gemakshalve ook maar vanuit dat het MU wordt in the finale?
Ik ga er niet vanuit dat MU de finale wint, i.t.t. de poster op wiens bericht ik reageerde, maar moet ik uit je reactie opmaken dat jij het ook "een gelopen koers" vindt: Ajax in de Europese supercup/ (Geen retorische vraag)?
Ik denk nog niet zo ver vooruit, hoop dat ik donderdagavond laat nog een wedstrijd van Ajax (dit seizoen) heb om naar uit te kijken en dan bedoel ik niet Willem II-uit.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nee die ging er vanuit dat Ajax de finale wint. Beetje scherp blijvenIk ga er niet vanuit dat MU de finale wint, i.t.t. de poster op wiens bericht ik reageerde

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Die wedstrijd om de Europese Supercup spelen we overigens in Skopje, Macedonië. Wie heeft er al een vlucht en hotel geboekt?
Leuk trouwens dat tweedaagse voorprogramma voor Lyon - Ajax. Zo kom je een beetje in de stemming voor die wedstrijd.

Leuk trouwens dat tweedaagse voorprogramma voor Lyon - Ajax. Zo kom je een beetje in de stemming voor die wedstrijd.

Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Drank, dementie, enz, enz,Sandro_Calaaabro schreef:Nee die ging er vanuit dat Ajax de finale wint. Beetje scherp blijven

YNWA
Waarin we spelen tegen Juventus en revanche nemen voor 1996Marillion schreef:Die wedstrijd om de Europese Supercup spelen we overigens in Skopje, Macedonië. Wie heeft er al een vlucht en hotel geboekt?![]()
![]()

"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Je hebt gelijk, hoop wel dat die poster gelijk krijgt, maar in Rotterdam loopt het nieuws wat achter, hier moet de wedstrijd Lyon- Ajax nog worden gespeeldSandro_Calaaabro schreef:Nee die ging er vanuit dat Ajax de finale wint. Beetje scherp blijvenIk ga er niet vanuit dat MU de finale wint, i.t.t. de poster op wiens bericht ik reageerde

Er zijn hier vaker problemen met de tijd, zo liep afgelopen zondag de Coolsingel vol, een week te vroeg?
Wie gaat de Ajacieden van welke dope voorzien dan?Sandro_Calaaabro schreef:Waarin we spelen tegen Juventus en revanche nemen voor 1996Marillion schreef:Die wedstrijd om de Europese Supercup spelen we overigens in Skopje, Macedonië. Wie heeft er al een vlucht en hotel geboekt?![]()
![]()
![]()
Wollt ihr den totalen Mensch?
Haha. Een na laatste wedstrijd van Atletico in het oude stadion, maar ze nemen vast de stoeltjes mee. Op 21 mei moeten ze nog thuis tegen Bilbao.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent