Ik mis zijn posts wel om eerlijk te zijn!Giacomo Puccini schreef:Over wimpey gesproken, ik heb hem al een tijd niet meer gezien?Yopii schreef:De vrind van Wimpey is wel een zeurpiet, hoor.
PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
- Giacomo Puccini
https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... -de-aftrap
Ook Toon is besmet, wat niet zo vreemd is nu hij dagelijks in de buurt van de besmettingshaard komt. Op De Herdgang loopt blijkbaar iedereen vroeger of later het Calimero-virus op. Symptomen: verongelijktheid, provinciaalse benepenheid, wanen.

Ook Toon is besmet, wat niet zo vreemd is nu hij dagelijks in de buurt van de besmettingshaard komt. Op De Herdgang loopt blijkbaar iedereen vroeger of later het Calimero-virus op. Symptomen: verongelijktheid, provinciaalse benepenheid, wanen.

http://www.telegraaf.nl/telesport/28126 ... an___.html
Die laatste zin... Misschien beter als Brands zich even gewoon gaat concentreren op z'n eigen club.
Die laatste zin... Misschien beter als Brands zich even gewoon gaat concentreren op z'n eigen club.
Omdat het me amuseert, Wouter.
http://www.nu.nl/voetbal/4678743/brands ... l-psv.html
Leuk weer.
Brands komt elk jaar met het argument aanzetten dat 'de buitenwacht' de selectie sterk genoeg vond. Een argument van niets.
Of de selectie sterk genoeg was, wijst de praktijk uit.
En zonder doellijntechnologie had PSV maar één keer verloren, ook zo'n mooie. Dan hadden ze dus ten onrechte een punt gepakt, want het was een geldig doelpunt. Ik begrijp wel dat het zuur was om zo te verliezen op dat moment, maar had PSV dan in de race moeten blijven door een arbitrale dwaling?

http://www.nu.nl/voetbal/4678743/brands ... l-psv.html
Leuk weer.

Brands komt elk jaar met het argument aanzetten dat 'de buitenwacht' de selectie sterk genoeg vond. Een argument van niets.
Of de selectie sterk genoeg was, wijst de praktijk uit.
En zonder doellijntechnologie had PSV maar één keer verloren, ook zo'n mooie. Dan hadden ze dus ten onrechte een punt gepakt, want het was een geldig doelpunt. Ik begrijp wel dat het zuur was om zo te verliezen op dat moment, maar had PSV dan in de race moeten blijven door een arbitrale dwaling?
Prachtig toch dat hij dat serieus denkt? Wie neemt hem nou nog serieus?
In 2020 hebben wij nu al deze spelers staan:
De Ligt, Frenkie, Donnie, Nouri, Neres, Kluivert, Eiting.. En nee, dat zijn niet allemaal eigen jeugd...
De Ligt, Frenkie, Donnie, Nouri, Neres, Kluivert, Eiting.. En nee, dat zijn niet allemaal eigen jeugd...
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Sorry hoor maar de Ligt die over 3 jaar nog bij Ajax speelt? Man je mag blij zijn als hij dat volgend jaar nog doet.Lionel schreef:Prachtig toch dat hij dat serieus denkt? Wie neemt hem nou nog serieus?
YNWA
De Ligt gaat regelrecht naar de top. Die gaat niet eerst naar Everton ofzo. Na het EK 2020 is hij weg.InnerHarbour schreef:Sorry hoor maar de Ligt die over 3 jaar nog bij Ajax speelt? Man je mag blij zijn als hij dat volgend jaar nog doet.Lionel schreef:Prachtig toch dat hij dat serieus denkt? Wie neemt hem nou nog serieus?
IK GELOOF!!!!!!
over 3 jaar is hij 20/21 jaar, vind ik nog steeds vrij jong voor een verdediger hoor... Ook al ben je nog zo goed, in Engeland of Spanje ben je op die leeftijd echt geen basisklant hoor... daar beginnen ze je pas serieus te nemen als je 23-24 bent.
- InnerHarbour
Dan kopen ze hem alvast en lenen ze hem uit.WP_Legend schreef:over 3 jaar is hij 20/21 jaar, vind ik nog steeds vrij jong voor een verdediger hoor... Ook al ben je nog zo goed, in Engeland of Spanje ben je op die leeftijd echt geen basisklant hoor... daar beginnen ze je pas serieus te nemen als je 23-24 bent.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
ja maar dat is precies wat iemand met bovenproportionele kwaliteiten juist niet moet doen...
dat is leuk als je een Bruma of een Rekik bent... maar als je op je 17e al een finale Europa league op je naam hebt ga je niet naar een Chelsea toe om uitgeleend te worden...
dat is leuk als je een Bruma of een Rekik bent... maar als je op je 17e al een finale Europa league op je naam hebt ga je niet naar een Chelsea toe om uitgeleend te worden...
Het zit ook niet mee ook he?

Musical Geheimen van De Herdgang gaat niet door wegens begrotingstekort
De musical Geheimen van De Herdgang, een voorstelling over PSV-iconen Harry van Raaij en Harry van Kemenade, gaat niet meer door. De productie zou te veel geld kosten. Toon Gerbrands, algemeen directeur bij PSV, noemt de annulering "een zeer onaangename verrassing." Gebrands: "De productiekosten zijn vele malen hoger gebleken dan oorspronkelijk was aangekondigd, waardoor liefst zestig procent van de begroting niet gedekt is. Dat risico vinden ze te groot."
"We praten over een tekort van enkele tonnen, een enorm bedrag. We hebben tot gisteren nooit een signaal gehad dat dit scenario tot de mogelijkheden behoorde. Het is erg pijnlijk, zeker ook voor Harry van Raaij en de familie Van Kemenade." PSV vindt dat de producenten hun zaken niet op orde hadden. "Er valt ons niets te verwijten. We hebben ons stadion gratis ter beschikking gesteld, vele gesprekken met de producenten gevoerd en op organisatorisch gebied allerlei hand- en spandiensten verleend. Daarnaast stonden wij en de supportersvereniging garant voor een gedeelte van de kosten." Mensen die al een kaartje hebben gekocht, krijgen hun geld terug, meldt PSV.nl woensdag.
Bron: nu.nl

Nil volentibus arduum
Op PN gaat het hardnekkige gerucht dat een Engelse topclub Hirving Lozano zou kopen om hem vervolgens te stallen bij PSV. Wat denken jullie daarvan?
Mij lijkt deze constructie voor die Engelse topclub niet interessant nu PSV geen CL speelt. En of de speler er zin in heeft?
Mij lijkt deze constructie voor die Engelse topclub niet interessant nu PSV geen CL speelt. En of de speler er zin in heeft?