Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

De Dominee

Re: Feyenoord

Bericht door De Dominee »

Niemand die de onterechte piel voor Feyenoord bij 0-0 al ziet aan komen? Ik wel hoor.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Nijhuis zal wel mogen fluiten, :excited.gif:
beelzebub

Bericht door beelzebub »

Oh jee. Ze gaan gek doen daar. De rest van de week besloten trainen. Alles doen om de druk weg te nemen.

Wie begint alvast kijkersvragen te mailen naar Voetbal Inside? Ik kijk helaas al een paar jaar niet meer. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
elliquido

Bericht door elliquido »

De Dominee schreef:Niemand die de onterechte piel voor Feyenoord bij 0-0 al ziet aan komen? Ik wel hoor.
ze hebben dit seizoen slechts 2 pingels gehad waarvan 1 gemist.

Maar ipv de te verwachten Nijhuis zal de penatltykoning uit dordrecht (!) Danny Makkelie de KNJB mythe geheel moeten ontkrachten.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Wouter

Bericht door Wouter »

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Er zijn veel meer dingen gebeurd. Op NS stations werden treinen die uit Amsterdam kwamen opgewacht en iemand die herkenbaar was als Ajacied werd in mekaar gebeukt, ook vaders met kinderen. Lees je amper wat over.
elliquido

Bericht door elliquido »

waar lees je dat wel?
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Afbeelding
elliquido

Bericht door elliquido »

Dat gaat toch Nijhuis worden

De misstap van Feyenoord bij Excelsior (3-0) is ook een lelijke streep door de rekening van de KNVB.

Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond ondergaat nu de afgang de laatste, allesbeslissende speelronde niet over zijn toparbiters Björn Kuipers en Danny Makkelie te kunnen beschikken.

Het tweetal is dan al onderweg naar Zuid-Korea waar het als (video)scheidsrechter actief is op het WK onder 20. Kevin Blom floot onlangs PSV-Ajax en gisteren Excelsior-Feyenoord en is dus ook geen optie voor beide titelduels. Bas Nijhuis als FC Twente-fan naar Feyenoord-Heracles sturen, zal ook omstreden zijn, terwijl Pol van Boekel Ajax gisteren floot.

De KNVB laat in een reactie weten trots te zijn op de WK-deelname van Kuipers en Makkelie.
beelzebub

Bericht door beelzebub »

Van Boekel naar Rotterdam en Nijhuis naar Tilburg dus.

Hoe zou het met Gozubuyuk zijn?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Toppie

Bericht door Toppie »

En Higler ?
Toppie

Bericht door Toppie »

Iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt, kijk nog even naar Natafelen met Kees van gisteravond. Daar zat die papzak van Rijnmond. De grootste Legioen pijperij ooit vertoond.

Bij beelden van de terugkerende bus bijvoorbeeld "Feyenoord is wel echt een unieke club in de wereld en heel bijzonder" Bij beelden vanuit de Kuip "Feyenoord is echt een unieke religie" over Van Bronckhorst "Dat is een wereldster van Arsenal en Barça en die moet bij ieder tankstation uitleggen waarom die of die niet speelt. De spelers hebben nergens rust, overal worden ze aangesproken. Dat zie je bij Ajax niet"

En dan komen jullie ons hier even uitleggen dat niet Feyenoorders maar Ajacieden zelfpijpers zijn? God wat heb ik me geërgerd aan die speklap. En het is niet alleen hij, jullie zijn allemaal zo. Bij elk voetbalinhoudelijk argument waar jullie geen passend antwoord hebben komen jullie stuk voor stuk aan met non-argumenten die ook nog eens feitelijk onjuist zijn om het legioen of de club de hemel in te praten. "Wij hebben het beste veld" "Wij hebben de beste supporters" "Wij zijn altijd trouw, steunen de club en spelers altijd en blijven altijd zitten" "Wij hebben het mooiste stadion" "Wij zijn unieke supporters, zoals ons vindt je ze nergens".... En zo kan ik nog wel even een kwartaal door gaan.

Feit: Jullie zijn niet uniek, jullie zijn niet geweldig. Jullie zijn het volk dat zijn noodlijdende club in totaal al voor miljoenen aan boetes heeft bezorgd. Jullie zijn het volk dat na tal van Europese steden ook zijn eigen stad sloopt terwijl er nog niets verspeeld is. Jullie zijn het volk dat in de week van 4 en 5 Mei massaal weer Hamas lopen te blèren en jullie roepen vaker k*nk*rj*d*n dan dat jullie adem halen. Jullie zijn het volk waarbij de politie het nodig acht om te schieten met hun vuurwapens omdat jullie anders een gebouw van je club binnendringen om je eigen bestuur lichamelijk af te slachten. Jullie zijn het volk dat een weerloze op de grond liggende man met een hamer dood slaat. Jullie zijn het volk waarvoor het hele land zich schaamt als jullie een Europese wedstrijd spelen.

Jullie hebben geen enkele reden om trots te zijn op je grafclub of jezelf als supporters. Waar zijn jullie zo trots op dan? Op dat geintimideer en ge****** en het spuien van haat tijdens die wedstrijden. Jullie noemen dat unieke steun? Jullie steunen jullie club niet, jullie willen intimideren. Pure haat en afgunst, iedere week weer opnieuw.

Geloof me, uniek zijn jullie niet. Trouw zijn jullie niet, een steun voor de club zijn jullie niet. Jullie zijn een last, een molensteen om de nek voor jullie eigen club.

En dat gejankt van jullie.. allemaal gespeeld en fake. Je hebt nou eenmaal de reputatie dus ga je je daarnaar gedragen. Net als de man die thuis altijd een chagrijn is maar op verjaardagen maakt hij altijd grapjes dus gaat hij op iedere verjaardag waar hij met tegenzin en chagrijn naar toe rijd toch maar rventjes grapjes maken. Omdat hij weet dat dat van hem verwacht wordt. Een soort aangeleerd maar niet gemeend gedrag. Kom jongens, we moeten nu janken want er staan 40 camera's op gericht en we staan nou eenmaal bekend als de passievolle geobsedeerde supporter.... zo fake allemaal. Er is geen mens ter wereld die gaat lopen grienen als een kind terwijl hun club gewoon als koploper de laatste wedstrijd in gaat. Kap met dat neppe, lachwekkende gedrag aub. Janken omdat je denkt dat dat nou eenmaal zo hoort als je van die grafclub bent, terwijl je eigenlijk helemaal niet moet janken maarja de camera's he.

Het enige unieke is dat enorme, walgelijke, zelfmedelijden. Stel stumperds.

Verschrikkelijke club. Echt walgelijk. Arrogante zelfpijpers. En dan ins arrogant noemen. Onvoorstelbaar...
:biggthumpup.gif:
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Geen idee wie dat stukje geschreven heeft maar volgens mij is hij ietwat geïrriteerd. :smallgrin.gif:
YNWA
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Toppie schreef:En Higler ?
Het is dus Higler geworden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
elliquido

Bericht door elliquido »

en wij krijgen de zelfpijper guzubujuk
elliquido

Bericht door elliquido »

Duke schreef:
Toppie schreef:En Higler ?
Het is dus Higler geworden.
uit amersfoort. heeft dit seizoen 8 strafschoppen gegeven
Wouter

Bericht door Wouter »

Bij ons op het werk wordt er flink gedold tussen Ajacieden en Feyenoorders. En ik doe natuurlijk lekker mee. Een weekje geleden had ik een collega, fanatiek Feyenoord-fan, een mailtje gestuurd waarin ik hem uitlegde dat Hasselbaink veel weg had van Menig. Snelle, donkere jongen, en bovendien Amsterdammer. Die zou ongetwijfeld scoren tegen Feyenoord, aangezien Van der Heijden en Botteghin niet bekend staan om hun snelheid.

Vandaag kreeg ik een bozig mailtje terug... :smallgrin.gif:

Ik moet de Ajacieden ook pesten, maar dat is wat moeilijker in deze tijd. :confused.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Feyenoord droomt van historische deceptie
'Unieke kans op grootste teleurstelling in clubgeschiedenis'

Dankzij de nederlaag bij Excelsior kan Feyenoord blijven dromen van een legendarische deceptie. Als de Rotterdammers volgende week de titel verspelen tegen Heracles, is de historische blamage een feit.Trainer Giovanni van Bronckhorst: “Natuurlijk denk je er soms aan. Deze club heeft al zo veel grote teleurstellingen meegemaakt, en wij hebben een unieke kans om daar de grootste in de clubgeschiedenis aan toe te voegen. Maar ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn.”

Bron: De Speld
Nil volentibus arduum
Sandro

Bericht door Sandro »

Heb weleens betere van De Speld gezien.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Wouter

Bericht door Wouter »

Sandro

Bericht door Sandro »

Idd :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Wouter

Bericht door Wouter »

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze zo blij zijn met de handhaving van Excelsior dat de Coolsingel wordt omgedoopt in de Ryan Koolwijksingel.
Wouter

Bericht door Wouter »

Ik begrijp trouwens niet dat de lokale politici in Rotterdam zo geil worden van Feyenoord City. Dat lijkt me echt een prestigeproject van spilzieke politici en doortrapte lobbyisten van bouwbedrijven.
Demosthenes

Bericht door Demosthenes »

Wouter schreef:Ik begrijp trouwens niet dat de lokale politici in Rotterdam zo geil worden van Feyenoord City. Dat lijkt me echt een prestigeproject van spilzieke politici en doortrapte lobbyisten van bouwbedrijven.
Daar gaat het veel politici om, ooit daar lopen en tegen de moeder van de tweede leg zeggen:"Dat heb ik daar neer laten zetten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Wouter

Bericht door Wouter »

Het hele grapje is op een miljard (!) begroot. En dan moet je ook nog bedenken dat de kosten bij dit soort projecten steevast veel hoger uitvallen. De gemeente Rotterdam zou 135 miljoen moeten bijdragen. 35 miljoen aan infrastructuur en 100 miljoen aan bouwgrond en stadion.

Ik weet dat bij veel andere voetbalclubs, waaronder mijn cluppie, de gemeente ook dubieuze zaken heeft gedaan in het verleden. Maar dat onverlet dat ik vind dat overheden eigenlijk geen betaalde voetbalclubs moeten steunen. Feyenoord moet het zelf maar financieren als ze dit zo graag willen. Als ik een huis koop krijg ik toch ook geen steun van de gemeente?

Wonderlijk dat, op GroenLinks en de Partij voor de Dieren na, alle lokale partijen weer zo graag belastinggeld willen verkwanselen aan een prestigeproject.
Laatst gewijzigd door Wouter op do mei 11, 2017 7:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie