Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Leerdam heeft nog niks goed gedaan
Gun em een eigen doelpunt in de bekerfinale
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Zo is het toch altijd met Vitesse. 2007 ging het zo, nu ook. Lekker met de benen wijd liggen, op het veld en op de tribune. Wat hoop ik toch dat deze plastic club failliet gaat.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- InnerHarbour
Ik heb geen idee of dit het normale niveau van Vitas is of niet, zie ze nooit spelen en Feyenoord alleen tegen Ajax, vind en niet veel aan schakel zo over naar de PL want dit is zesmaal niks.
YNWA
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Maak daar er maar 2 van Wolfswinkel is het ook gegund..Mano schreef:Leerdam heeft nog niks goed gedaan
Je zult maar een warm hart hebben voor deze club en voor vandaag een kaartje gekocht hebben.. Ga je toch spontaan weg daar
Ach Buttner heeft pijn..
0-2 over en sluiten
Weer op zoek naar een Interim coach..
Room duikt na achteren ipv op zij.
Ze willen echt niet ballen
Hoop dat ze die finale volgende week worden afgestraft door AZ

Ze willen echt niet ballen

Hoop dat ze die finale volgende week worden afgestraft door AZ
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Echt helemaal niets. Wat een slappe bende, ze geven meters en meters ruimte. Gaan geen duels aan en willen zelf niet op een normale manier voetballen. Scheidsrechter doet ook gezellig mee want ik vond het inkomen met gestrekt been. Ben benieuwd hoeveel er overgemaakt gaat worden naar Arnhem, wanvertoning!LucaS schreef:Doen er niet zo veel aan.
Echt helemaal niets. Wat een slappe bende, ze geven meters en meters ruimte. Gaan geen duels aan en willen zelf niet op een normale manier voetballen. Scheidsrechter doet ook gezellig mee want ik vond het inkomen met gestrekt been. Ben benieuwd hoeveel er overgemaakt gaat worden naar Arnhem, wanvertoning!LucaS schreef:Doen er niet zo veel aan.
- mattie
Inderdaad laat Az de beker winnen en in de play offs eruit vliegen... Wat een...... club is dit
Tja, deze keer valt het wel heel erg op.Maar goed, het is niet anders ..
Blij met de punten ...
Hopen dan maar op een de graafschapmomentje voor f de komende wedstrijden.
Dit is wel schandalig, ze doen niet eens huun best om het niet al te opvallend te maken
Dit is wel schandalig, ze doen niet eens huun best om het niet al te opvallend te maken
I think I lost my fucking headache
Oh zeker. Wanneer Ajax 'gewoon' van Excelsior en Groningen wint hebben we deze discussie niet. Maar wat opzichtig is dit zeg. Ik zou er als Vitesse aanhanger behoorlijk belazerd voelen. Je wilt toch winnen als sportman?999 schreef:Tja, deze keer valt het wel heel erg op.Maar goed, het is niet anders ..
- mattie
Ws niet " de haat en of afkeer " naar Ajax toe zal groter zijn..columbus schreef:Oh zeker. Wanneer Ajax 'gewoon' van Excelsior en Groningen wint hebben we deze discussie niet. Maar wat opzichtig is dit zeg. Ik zou er als Vitesse aanhanger behoorlijk belazerd voelen. Je wilt toch winnen als sportman?999 schreef:Tja, deze keer valt het wel heel erg op.Maar goed, het is niet anders ..
Eigen schuld, dikke bult. Had Ajax maar van Excelsior moeten winnen.
Vitesse is niets, die club slooft zich alleen uit tegen Ajax en NEC.
- mattie
Tja een misstap kan altijd, zoals ook bij Groningen uit..Yopii schreef:Eigen schuld, dikke bult. Had Ajax maar van Excelsior moeten winnen.
Maar inderdaad je kunt dus voortaan beter een kaartje kopen als alleen deze 2 clubs langs komen... Moet je je als toeschouwer toch heel heel diep voor schamen..
Ach, Ajax doet het ook wel eens, dus we hebben weinig te klagen
I think I lost my fucking headache
Ik zou nooit een kaartje kopen voor Vitesse, haha.
Al die tegenstanders gunnen het F, dat is lastig.
Al die tegenstanders gunnen het F, dat is lastig.
Zo hebben ze Pisvee ook vaak geholpen geen weerstand alleen die 5-1 was toen al schandalig maar ja Feyenooit kampioen 

Zeik niet zo.
Het hoort erbij. Waarom zou Vitesse voluit gaan met risico op blessures?

-
- AT Toto winner 15/16
Er is ook nog een middenweg, jij zit alles recht te praten vandaag. Ga volgende week maar lekker naar de Coolsingel. 

Huh?brigade zuid schreef:Er is ook nog een middenweg, jij zit alles recht te praten vandaag. Ga volgende week maar lekker naar de Coolsingel.

Tja, Vitesse gaat zich niet uitsloven voor Ajax. Zo realistisch moet je zijn.
En zelfs áls... Zo geweldig is Vitesse niet.
En zelfs áls... Zo geweldig is Vitesse niet.

- mattie
Pff blessures donder op.. Je hebt een week rust...Yopii schreef:Zeik niet zo.![]()
Je hebt ook een plicht naar je sponsors/bestuur supporters toe.. Wat er vandaag gebeurde is te schandalig voor woorden...
Alleen al daarom verdient AZ de beker en hoop ik dat de play offs een hel word voor deze club en dat er ook aan het eind Vitas met alleen maar schulden over blijven..