Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Dat lijkt me bloedje rood voor Neymar. Bewuste attack die niets met het spel te maken had.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
-
Wat een naaipartij zeg. De een nog erger dan de ander. Vandaar dat noord Europa afgehaakt is.
Whitey on the moon.
Jammer dat Barcelona niet in de eerste twintig minuten scoorde, dan was het misschien nog een leuke partij geworden.
Messi mist volgens mij ook steeds vaker kansen die er 'vroeger' genadeloos in gingen.
Messi mist volgens mij ook steeds vaker kansen die er 'vroeger' genadeloos in gingen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Als er een ploeg aansprak maakte op een doelpunt was het juve wel. Barca kan er niks tegenover stellen. Het is passé. Zeiken tegen de scheids hebben ze trouwens nog niet verleerd.zeux schreef:Jammer dat Barcelona niet in de eerste twintig minuten scoorde, dan was het misschien nog een leuke partij geworden.
Whitey on the moon.
- Giacomo Puccini
Walgelijk toneelspel van Barça, niet om aan te gluren. Kuipers had wel wat meer kaarten mogen trekken voor spelbederf van die Catalaanse fopduikers
Juventus verdedigt trouwens erg goed, nice teamwork. Doet me denken aan de wedstrijd Barça-Internazionale uit 2010.
Juventus verdedigt trouwens erg goed, nice teamwork. Doet me denken aan de wedstrijd Barça-Internazionale uit 2010.
Ajax!
- InnerHarbour
Nah, ik zag ook wel wat kansen voor Barcelona, maar de manier waarop alles verkwanseld werd, doet wel vrezen dat de glory days over zijn.GangstaRiB schreef:Als er een ploeg aansprak maakte op een doelpunt was het juve wel. Barca kan er niks tegenover stellen. Het is passé. Zeiken tegen de scheids hebben ze trouwens nog niet verleerd.zeux schreef:Jammer dat Barcelona niet in de eerste twintig minuten scoorde, dan was het misschien nog een leuke partij geworden.
- InnerHarbour
Monaco naar de halve finale, degene die ze loot is niet te feliciteren. Mooie ploeg. 

YNWA
[quote="GangstaRiB
Als er een ploeg aansprak maakte op een doelpunt was het juve wel. Barca kan er niks tegenover stellen. Het is passé. [/quote]
Verbaast me niet. De doctrine van Pep is verwaterd. Barcelona voetbalde lang niet zo gedisciplineerd als Juventus.
Als er een ploeg aansprak maakte op een doelpunt was het juve wel. Barca kan er niks tegenover stellen. Het is passé. [/quote]
Verbaast me niet. De doctrine van Pep is verwaterd. Barcelona voetbalde lang niet zo gedisciplineerd als Juventus.
- InnerHarbour
Zozo. De vermoedelijke dader van de aanslag op de spelersbus van Dortmund speculeerde erop dat de beurskoers van de club zou dalen.
Nog een reden om Ajax van de beurs te halen.
Nog een reden om Ajax van de beurs te halen.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Kijk nou dan toch Rishi heeft dit topic weer gevonden.
Zie overigens liever Monaco-Real met mijn vrienden Ronaldo en Pepe.

Zie overigens liever Monaco-Real met mijn vrienden Ronaldo en Pepe.

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Voorlopig heeft AM weinig te vertellen in Bernabéu. Siert klinkt wat zuur. 

YNWA
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
5 Tegen Bayern Munchen, nu al weer 2 tegen Atletico..
-
- AT Toto winner 15/16
En daar is nummer 3.