Ajax - Schalke 13/04/17
Moderator: mods
Re: Ajax - Schalke 13/04/17
Ik onderschat Schalke dan ook niet. Ik vind dat we blij moeten zijn dat Ajax zo ver gekomen is en dat we een goede uitgangspositie hebben om de halve finale (!) te halen van de Europa League. Tegen alle zwartkijkerij in vind ik dat een knappe prestatie van dat schoolelftal uit de Mickey Mouse competitie.
Ik was gewoon trots hoe er op de Engelse TV over Ajax gesproken werd. Da's een tijdje geleden hoor.
Ik was gewoon trots hoe er op de Engelse TV over Ajax gesproken werd. Da's een tijdje geleden hoor.
De bewering van de BBC dat Ajax sinds 1982 al 1650 wedstrijden onafgebroken met minimaal 1 jeugdspeler heeft gespeeld is onjuist. Het zijn er inmiddels 1652 en de reeks loopt al sinds september 1981. Een of andere mafkees heeft het gefactchecked.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
De nieuwe waarheid? Iemand die beweringen die als feit worden gepresenteerd controleert, is een mafkees? Trump, Erdogan, Poetin zullen dat wel willen bevestigenEen of andere mafkees heeft het gefactchecked.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
150,000 minuten en maar 21 minuten in totaal zonder 1 jeugdproduct...
Hoort daar ook de verplichte discussie bij over wie je echt als jeugdproduct mag tellen?
-
Toch blijft het verschil tussen uit of thuis voetballen een vreemd gegeven.
- Giacomo Puccini
Ik vind het vooral vreemd dat Bosz zijn team hier niet op had voorbereid. Hij stuurde al zijn ideale schoonzonen de wei in. Heb me er mateloos aan geërgerd. Van de Beek, Neres en Tete hadden moeten starten in deze wedstrijd.Historicus schreef:Toch blijft het verschil tussen uit of thuis voetballen een vreemd gegeven.
Ajax!
De mensen die erin kwamen bewezen wederom niet het ongelijk van Bosz (afgezien van Vd Beek). Dolberg was onzichtbaar en kijk eens wat Tete doet bij de 3-0, lucht dekken.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!