Ajaciedjuh schreef:Belachelijke 2e kaart.
Gewoon super domme actie met geel op zak.. Wellicht had Bosz moeten wisselen..
Bij verlengen etc.. ben ik bang dat dit door speelt naar Zondag..
Moderator: mods
Ajaciedjuh schreef:Belachelijke 2e kaart.
Wat een kul.. bwerg...brigade zuid schreef:Ergens hoop ik dat Schalke er nog 1 maakt voor de 90e minuut ivm zondag. Met 10 wordt het erg moeilijk en de penalties tja..
Een Rotterdammer zegt dan: "Tering, tyft een end op". Ik heb één ziekte weggelaten.Ajs Ajax ee. Topploeg wil zijn moet dat hAlf uurtje ook niet meer uit maken... anders is het geen topploeg
Dus eifenlijk had Ajax niet zover moeten komen...brigade zuid schreef:Het is feest in Rdam en Eindhoven.
Vanaf het begin niet het eigen spel KUNNEN spelen...Marillion schreef:Doodzonde dit. Absoluut niet nodig en nu heb je het slechtste wat je vooraf kon bedenken. Een verlenging met weinig uitzicht op succes en zondag moe aan de aftrap. Ik denk dat uitgerekend Huntelaar 'm straks nog maakt.
Vanaf het begin niet het eigen spel gespeeld en daardoor in de problemen gekomen.
Hij MOEST er toch inkomen ipv Traore?columbus schreef:Dolberg doet ook werkelijk geen stap teveel hè
Dus ook geen redder...Khraa schreef:Tete sjokt ook maar wat.
Oh doet ie ook mee dan?columbus schreef:Dolberg doet ook werkelijk geen stap teveel hè
Vermoeidheid? Hij bukt.. letterlijk en figuurlijk..Ajaciedjuh schreef:Viergever laat zich aftroeven. Vermoeidheid vermoed ik,
Toch trots op mijn cluppie.