KomttieAjaciedjuh schreef:Dolberg moet erin, voorin de bal vast kunnen houden.
Schalke 04 - Ajax
Moderator: mods
Re: Schalke 04 - Ajax
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb het idee als je nog 10 uur door voetbalt dat Ajax nog geen doelpunt maakt.
-
Zo veel tijd is er niet, dan zal het zondag ook niets worden.brigade zuid schreef:Ik heb het idee als je nog 10 uur door voetbalt dat Ajax nog geen doelpunt maakt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Gaat ook niet gebeuren en dan heeft Ajax het nog naar hun kunnen gedaan...brigade zuid schreef:Ik heb het idee als je nog 10 uur door voetbalt dat Ajax nog geen doelpunt maakt.
meer zit er niet in... Bosz levert een nette prestatie door zover te komen i
Wat heeft zondg hiermee te maken?Demosthenes schreef:Zo veel tijd is er niet, dan zal het zondag ook niets worden.brigade zuid schreef:Ik heb het idee als je nog 10 uur door voetbalt dat Ajax nog geen doelpunt maakt.
Ajax moet er zondag gewoon weer staan... zo niet... is het geen topclub...
Als je wil dat het overal aan mee doet moet je ook niet zeiken dat het overal aan meedoet en de rext niet...
Probleem is dat te veel spelers voor zichzelf aan het voetballen zijn, iets wat juist in Amsterdam niet het geval was ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Als het verlengen wordt kun je de schaal net zo goed vanavond nog naar Rotterdam brengen.
-
Bosz mag van mij wel wisselen om het middenveld te versterken.
veldman mag toch iets goed gaan doen vandaag... pfff
wanprestatie dit
wanprestatie dit
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Ajaciedjuh
Idd, dat is wel het laatste wat we willen. Wordt eerder 3-0, dan 2-1.brigade zuid schreef:Als het verlengen wordt kun je de schaal net zo goed vanavond nog naar Rotterdam brengen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ajax onzorgvuldig, krampachtig, traag. Schalke speelt ook niet top, maar is nu wel gevaarlijker. Zo zonde dat ze de boel in een paar minuten tijd weggeven direct na rust.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Belachelijke 2e kaart. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- InnerHarbour
En daar krijgen we het 'Real/Bayern'-moment. Straks met een man minder een eventuele verlenging in.
Ze kunnen de druk niet aan.
Ze kunnen de druk niet aan.
Laatst gewijzigd door zeux op do apr 20, 2017 9:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Domme Bosz vooral Veltman de voorkeur blijven geven boven Tete.
- Ajaciedjuh
Tjah, zo gaat het kaarsje uit.
Domme domme Veltman
Ajax is niet beter dan dit.. geen enkel probleem en ze kunnen trots zijn op deze plek...zeux schreef:Ajax onzorgvuldig, krampachtig, traag. Schalke speelt ook niet top, maar is nu wel gevaarlijker. Zo zonde dat ze de boel in een paar minuten tijd weggeven direct na rust.
Jammer, maar helaas... meer dan dit is het jiet...
- Jinne
- Site Admin
Terwijl dit schalke geen wonderploeg heeft.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Ziyech ziet er zeer slecht uit bij her 1ste doelpunt. Moet gewoon een blok zetten.
- Giacomo Puccini
Veltman kan niet op dit niveau, ik heb het maar 1000 keer gezegd. Zo treurig dat een Tete op de bank zit weg te rotten.
Waarom staat Younes er nog altijd in? Heb je niks aan op de counter.
Waarom staat Younes er nog altijd in? Heb je niks aan op de counter.
Ajax!
Lekker ook voor de wedstrijd tegen psv: met tien man een slopende verlenging spelen...
Onana ook niet vind ik. Bal was toch houdbaar?Ajaciedjuh schreef:Ziyech ziet er zeer slecht uit bij her 1ste doelpunt. Moet gewoon een blok zetten.
-
- AT Toto winner 15/16
Ergens hoop ik dat Schalke er nog 1 maakt voor de 90e minuut ivm zondag. Met 10 wordt het erg moeilijk en de penalties tja..