Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Javiskamp

Re: Feyenoord

Bericht door Javiskamp » zo apr 16, 2017 3:23 pm

Sjezus wat een frustratie...

Ajax wil toch zo graag overal aan mee doen qua prijzen... daarom moeten ze wel vaker spelen...

Bahbah wat een slecht excuus

zeux

Bericht door zeux » zo apr 16, 2017 3:27 pm

WP_LeGeNd schreef:
brigade zuid schreef:Slechtste, meest onterechte, meest gematste kampioen ooit.
ze staan al 250 dagen opeen op de eerste plaats, gewoon die poep uit je ogen wassen... Tja ze hebben mindere spelers dan wij, maar ze winnen gewoon al hun wedstrijdjes, en ja dan wordt je kampioen.
Precies. Niet gaan lopen calimeroën. Laat de F-supporters niet hier kunnen komen voor ramptoerisme om te genieten van het gejank om 'hun' kampioenschap.
Win like a champion, lose like a champion.

Maaareh, ze moeten echt nog drie potjes voetballen en Ajax vier. Verschil is maar één punt. Never give up.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Iniesta

Bericht door Iniesta » zo apr 16, 2017 3:46 pm

Is ook wel het droomscenario, als Feijenoord het in de laatste wedstrijd alsnog verspeeld.

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » zo apr 16, 2017 3:52 pm

Net zoiets als vorig jaar zeg maar

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo apr 16, 2017 4:46 pm

Javiskamp schreef:Net zoiets als vorig jaar zeg maar
Ben jij het alter ego van IH?
Whitey on the moon.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 16, 2017 5:06 pm

Iniesta schreef:Is ook wel het droomscenario, als Feijenoord het in de laatste wedstrijd alsnog verspeeld.
Thuis tegen Heracles? Nee je moet bidden en hopen dat Excelsior op het moment dat ze tegen Fnoord spelen nog punten nodig heeft en er dus zelf ook nog voor moet gaan.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo apr 16, 2017 5:45 pm

Nee je moet bidden
ja, dat helpt :hypocrite.gif:

Geld geven zal beter werken, geef Heracles vijf miljoen voor de rechtsback (geen idee wie dat is), als Heracles van Feyenoord weet te winnen, waardoor Ajax kampioen wordt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 16, 2017 5:53 pm

Zou het een idee zijn om de spelers van Vitesse een premie in het vooruitzicht te stellen als ze Fnoord punten afsnoepen? Volgens mij is dat niet verboden.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo apr 16, 2017 6:08 pm

brigade zuid schreef:Zou het een idee zijn om de spelers van Vitesse een premie in het vooruitzicht te stellen als ze Fnoord punten afsnoepen? Volgens mij is dat niet verboden.
Heeft een sponsor van PSV bij De Graafschaap gedaan, was geen enkel probleem. Het wordt alleen een probleem als je geld geeft om te verliezen.

De KNVB zal trouwens fel reageren als een Ajax-sponsor geld geeft aan Vitesse, want tot nu toe hebben alle KNVB'ers, die over het kampioenschap spraken, zich uitgesproken voor een kampioenschap van Feyenoord.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Sandro

Bericht door Sandro » zo apr 16, 2017 6:11 pm

brigade zuid schreef:Zou het een idee zijn om de spelers van Vitesse een premie in het vooruitzicht te stellen als ze Fnoord punten afsnoepen? Volgens mij is dat niet verboden.
Mag sinds een aantal jaren geleden niet meer.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo apr 16, 2017 6:27 pm

Demosthenes schreef:
Heeft een sponsor van PSV bij De Graafschaap gedaan, was geen enkel probleem. Het wordt alleen een probleem als je geld geeft om te verliezen.

De KNVB zal trouwens fel reageren als een Ajax-sponsor geld geeft aan Vitesse, want tot nu toe hebben alle KNVB'ers, die over het kampioenschap spraken, zich uitgesproken voor een kampioenschap van Feyenoord.
Inderdaad stel je eens voor.. ten koste van alles moet deze club kampioen worden.. dat vervolgens deze club in de cl in pot 4 terecht komt en ws met 0 punten eruit wordt gekegeldt.. en dat het ook heel veel punten kost internationaal kost doet er waarschijnlijk niet toe
Weer op zoek naar een Interim coach..

999

Bericht door 999 » zo apr 16, 2017 6:32 pm

Demosthenes schreef:

En dat is natuurlijk te gek voor woorden.Een KNVB moet neutraliteit uitstralen ...
Blij met de punten ...

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo apr 16, 2017 6:33 pm

Sandro_Calaaabro schreef:
Mag sinds een aantal jaren geleden niet meer.
mag wel, je noemt het gewoon een iPhone :ajaxsmiley.gif:
http://www.vi.nl/nieuws/sponsor-psv-bel ... -ajax-.htm

Mano

Bericht door Mano » di apr 18, 2017 8:47 am

Zag je die stress in de Kuip? :smallgrin.gif:
De eerste helft al die koppies op de tribune...stress....

Ik weet niet hoe Vitesse gaat spelen, of ze Feyenoord het vuur aan de schenen gaan leggen.
Dit Feyenoord is te pakken, zeker in uitwedstrijden
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Sandro

Bericht door Sandro » di apr 18, 2017 3:54 pm

Nee, de kans dat Vitesse ze puntverlies gaat bezorgen is m.i. nihil. Doen ze dat wel dan zal ik wel een stukje minder anti-Vitesse zijn :)
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wouter

Bericht door Wouter » di apr 18, 2017 4:58 pm

Bij Voetbal Inside zeiden ze dat Feyenoord al kampioen is, dat Ajax puntverlies gaat lijden bij PSV en dat Vitesse geen kans heeft tegen Feyenoord.

En bij VI hebben ze het altijd mis. :smallgrin.gif:

Yopii

Bericht door Yopii » di apr 18, 2017 5:40 pm

F. redt het gewoon.

Laatste twee wedstrijden zijn een eitje. Een thuiswedstrijd en een wedstrijd tegen Excelsior - die jongens van Excelsior willen graag na de wedstrijd normaal over straat. Blijft alleen Vitesse uit over, dat is ook geen enorm probleem voor ze.

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 19, 2017 1:13 am

Yopii schreef:F. redt het gewoon.

Laatste twee wedstrijden zijn een eitje. Een thuiswedstrijd en een wedstrijd tegen Excelsior - die jongens van Excelsior willen graag na de wedstrijd normaal over straat. Blijft alleen Vitesse uit over, dat is ook geen enorm probleem voor ze.
Denk het ook.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 19, 2017 6:23 am

Yopii schreef:F. redt het gewoon.

Inderdaad en verdiend ook, hele seizoen bovenaan, shitload wedstrijden winnen en in de 'toppers' er alleen bij Ajax flink afgegaan.
YNWA

Mano

Bericht door Mano » wo apr 19, 2017 8:38 am

Wil natuurlijk dat ze verliezen/gelijkspelen zodat Ajax de kans heeft langs zij te gaan.

Maar als ze wel alles winnen en Ajax kan niet langs zij, hebben ze een top seizoen neergezet.
historisch zelfs nog nooit zoveel punten gehaald.

Waar je vorig jaar jezelf voor de kop kon slaan, is dat nu niet het geval
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

999

Bericht door 999 » wo apr 19, 2017 9:01 am

+1
Blij met de punten ...

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » wo apr 19, 2017 9:20 am

Wouter schreef:Bij Voetbal Inside zeiden ze dat Feyenoord al kampioen is, dat Ajax puntverlies gaat lijden bij PSV en dat Vitesse geen kans heeft tegen Feyenoord.

En bij VI hebben ze het altijd mis. :smallgrin.gif:
Weet jij hoe 'warm' de band van Bosz is met zijn oude club Vitesse? Ofwel, gunnen ze hem daar het kampioenschap?

Dat van Wolfswinkel niet mee doet vind ik niet zo'n probleem, als iemand uitspreekt dat hij hoopt dat Feyenoord kampioen zal worden, mag je daar dan veel van verwachten?

Mano

Bericht door Mano » wo apr 19, 2017 11:08 am

Als Vitesse geen inzet toont, kost het ze de beker. je moet in de flow blijven.
wil niet zeggen dat ze winnen maar ze kunnen niet labbekakke, dan heb je 2x verloren in aanloop van de beker.

Yopii

Bericht door Yopii » wo apr 19, 2017 12:18 pm

Zo zullen ze niet redeneren. Eerder dat ze geen blessures willen oplopen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 19, 2017 12:27 pm

Mano schreef:Wil natuurlijk dat ze verliezen/gelijkspelen zodat Ajax de kans heeft langs zij te gaan.
Ja dat lijkt mij logisch dat iedereen hier liever Ajax kampioen ziet worden, zover ik weet posten hier geen Feyenoord fans. :smile-ajax.gif:
YNWA

Plaats reactie