Ajax - SC Heerenveen 16/04/17
Moderator: mods
Re: Ajax - SC Heerenveen 16/04/17
die pass van Younes 

Easy overwinning. Mooi.
En laat die slappe eerste tien minuten een les zijn voor donderdag.
En laat die slappe eerste tien minuten een les zijn voor donderdag.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Doelsaldo kun je nog niet helemaal uitvlakken met nog een thuiswedstrijd tegen Eagles in het verschiet. Maargoed dat komt alleen ter sprake als Fnoord nog een keer verliest, dan zou je je een gelijkspel bij PSV kunnen permitteren.
Wat kan dit Ajax leuk voetballen zeg, galleryplay...
Goh als we deze ploeg nou nog bij elkaar zouden kunnen houden volgend jaar, dan worden we met 2 vingers in de neus kampioen!
Goh als we deze ploeg nou nog bij elkaar zouden kunnen houden volgend jaar, dan worden we met 2 vingers in de neus kampioen!
-
Deze ploeg zal niet bij elkaar blijven, zo gaat het nooit bij Ajax. Traore zal in ieder geval vertrekken, dat terzijde.WP_LeGeNd schreef:Wat kan dit Ajax leuk voetballen zeg, galleryplay...
Ajax zal ook volgend seizoen punten verspelen in uitwedstrijden na een Europees duel, de kans is groot dat Ajax meer Europese duels zal spelen dan Feyenoord (al geplaatst voor de poule van de CL, als Feyenoord kampioen wordt) en, net als dit seizoen, punten verspeelt voordat de poule begint, dit seizoen vijf punten verspeeld aan Willem II en Roda (naast andere factoren van een nieuw team neerzetten) Met die vijf punten erbij ...
Gallery play; in het Feyenoordstadion hing ooit een spandoek waar volgens mij galoryplay op stond. Niemand die zicch afvroeg wat dat betekende

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Ik vond overigens Sanchez er bij de 0-1 en Onana een paar minuten later er niet goed uitzien jongens... Maar desondanks goeie zaak dat we een paar dagen na Schalke met 4 doelpunten verschil winnen.
Nu volgt de week van de waarheid... Ik ben heeeeeeeel benieuwd hoe we ons volgende week om deze tijd voelen... (met ons bedoel ik: de Ajaxsupporters onder de AT'ers)
Nu volgt de week van de waarheid... Ik ben heeeeeeeel benieuwd hoe we ons volgende week om deze tijd voelen... (met ons bedoel ik: de Ajaxsupporters onder de AT'ers)
-
Zal de handschoen (als Ajacied) opnemen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik vond overigens Sanchez er bij de 0-1 en Onana een paar minuten later er niet goed uitzien jongens... Maar desondanks goeie zaak dat we een paar dagen na Schalke met 4 doelpunten verschil winnen.
Ongeacht het resultaat tegen Schalke, ben ik gelukkig met het spel in de thuiswedstrijd. Ajax staat weer op de kaart, ook in Engeland wordt over Ajax gesproken. De UEFA kan beslissen dat het financieel aantrekkelijker is om Schalke in de halve finale te krijgen, want Bayern en Borussia zullen waarschijnlijk de halve finale van de CL niet halen, kortom het wordt 4-1 voor Schalke dankzij een paar discutabele beslissingen van de scheidsrechter, een strafschop in minuut 95, een "Barcelona-format".
In de competitie wacht dan PSV. Ik geloof niet in een verliespunt voor Feyenoord, daar is de KNVB, bij monde van De Jong, Van Praag en Van Breukelen duidelijk genoeg in geweest, en Vitesse mag dan de beker winnen? Als Ajax nog twee keer wint, heeft het 81 punten, een prima resultaat.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Ajax - SC Heerenveen 16/04/17
De kakkies kampioen en wij ook geen Europese prijs? Dan kruip ik even een maandje of wat weg om dit alles te verwerken.
- InnerHarbour
Ajax gaat sowieso geen Europese prijs halen, ik heb gister United zonder Zlatan Chelsea kansloos zien verslaan, daar gaat Ajax nooit van winnen.
YNWA
Altijd heerlijk om op basis van 1 wedstrijd een tegenstander de hemel in te prijzen. Heb tig wedstrijden van MU gezien waarin NEC nog een kans had gehad.
- InnerHarbour
Ik doe nu gewoon even wat 'jullie' al sinds donderdag doen, was benieuwd wie als eerste zou happen, ik had alleen jou niet verwacht, eerder Cees of Rishi.Iniesta schreef:Altijd heerlijk om op basis van 1 wedstrijd een tegenstander de hemel in te prijzen. Heb tig wedstrijden van MU gezien waarin NEC nog een kans had gehad.

YNWA
- InnerHarbour
- Giacomo Puccini
Manchester gaat het heel lastig krijgen tegen Ajax. Maar eerst maar eens kijken of ze Anderlecht weten te verslaan. 1-1 is nog niet gespeeld he. Ajax is de enige club die op basis van de eerste uitslag al met 1 been in de halve finale staat.
Ajax!