NEC
Moderator: mods
Re: NEC
Dat hoorde ik een nazaat van die familie ook zeggen op TV Gelderland, maar hoe weten we zeker dat dat klopt?Wouter schreef:Kwam tot alinea 2. Daarin staat iets wat volgens mij niet klopt. De clubkleuren van Vitesse zijn namelijk gekozen i.v.m. met het familiewapen van de familie Van Pallandt, die in 1900 voor de shirts ging betalen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Laten we er maar vanuit gaan dat het klopt. Het past namelijk wel bij Vitesse om zoiets te doen. Voor een paar munten meer waren ze vast bereid geweest om de naam te veranderen in Pallandt Sport 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Nee, dan op AT, alwaar veel echte Nuilers zijn...
Hyballa klaagt niet over interlands: 'Ik ben geen nuiler'
Hup N.E.C.!!!

Hyballa klaagt niet over interlands: 'Ik ben geen nuiler'
Hup N.E.C.!!!

www.vi.nlHoekman doet boekje open over rol Futuralis bij NEC
Danny Hoekman heeft in een uitgebreid interview met VI voor het eerst een boekje opengedaan over de veelbesproken samenwerking tussen NEC en makelaarsbureau Futuralis. De huidige technisch adviseur van de Nijmegenaren gaat ook in op zijn kortstondige avontuur als technisch manager van de club.
Hoekman werd in de zomer van 2016 aangesteld als technisch manager, maar werd begin september op non-actief gesteld. Uiteindelijk keerde de oud-speler van de club als technisch adviseur toch nog terug. 'Het probleem is dat de mannen van Futuralis te veel ruimte kregen en gaandeweg ook de petten van technisch manager en hoofdtrainer gingen opzetten. Dat creëerde spanningen. Bij de trainers Ruud Brood, Ernest Faber en Peter Hyballa, en uiteindelijk ook bij mij.'
Niet Hoekman, maar Futuralis bepaalde het aankoopbeleid van NEC. 'Het verbaasde me dat er niet was geanticipeerd op de grote leegloop van vorig seizoen. We gingen vrij snel op de Duitse toer. Ik vind het altijd een brevet van onvermogen als ik zie dat spelers louter uit de koker van een nieuwe trainer komen. Andere nieuwelingen werden op basis van een paar minuten aan videobeelden aangetrokken. Dat spelers ongezien driejarige contracten mochten tekenen, druisde volledig in tegen mijn visie.'
NEC schoof Hoekman naar voren als het gezicht van het spelersbeleid. Tegen de zin van de persoon in kwestie in, maar hij accepteerde het. Uiteindelijk klapte het toch met Futuralis na uitspraken van Hans Kraay junior. 'In een uitzending van De Tafel van Kees maakte hij Futuralis uit voor "zakkenvullers". De dag erna waren ze in Cuijk compleet van de leg. Ze kwamen niet opdagen bij de vergadering van het technisch hart, nota bene in hun eigen kantoorgebouw. Ik was de gebeten hond, zou Kraay tot zijn uitspraken hebben aangezet. Terwijl ik de beste man jarenlang niet had gesproken.'
De selectie die Futuralis voor het huidige seizoen van NEC samenstelde kan niet op de goedkeuring van Hoekman rekenen, vertelt hij. 'Met de huidige selectie van NEC kan ik me niet identificeren. Hopen op derderangs buitenlanders, zover hoeft het niet te komen. Zorg voor een efficiënte scouting en heb aandacht voor de jeugdopleiding. In een straal van een paar honderd kilometer zit demografisch gezien genoeg potentieel.'
Naar aanleiding van dit interview is Hoekman helemaal aan de kant gezet. Kom er maar in, Nuilers, wat vinden we van het beleid van NEC?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dis alvast niet gelukt... :)Wojciech Golla zag de afgelopen weken zijn ploeg afzakken op de ranglijst. Volgens de Poolse verdediger gaan alle alarmbellen momenteel af bij de Nijmeegse ploeg.
We moeten echt punten gaan halen om daar weg te komen'', laat Golla aan Omroep Gelderland weten. ''Tegen Twente moeten we hetzelfde doen als thuis, toen we van ze wonnen. We hebben Ünal toen redelijk uitgeschakeld, dat moeten we nu ook weer doen.
De afgelopen week ging NEC met de ploeg op teamuitje waar ze onder andere een speedboot mochten besturen. ''Dat was een leuk trip. ''Ik hou wel van snelheid, dus ook in een boot. Van mij mogen we wel vaker dit soort dingen doen, even wat anders. Er was van alles aan de hand op de club, maar daar maken wij ons niet druk om. Wij focussen op de wedstrijden.''
Hier kan je toch helemaal niks mee?beelzebub schreef:Zo kan je de supporters ook naar de oren praten...![]()
Hij heeft het gewoon niet goed gedaan... klaar... heel NEC heeft het niet goed gedaan... dan is het logisch als je degradeerd...
En een beroerd beleid en een... tja... niet zo'n beste traner...
Alle ingredienten om te degraderen.
Vorige keer vond ik het oprecht kut dat ze degradeerden. Toen had ik nog wat met het tram... maar met dit team... ik heb er echt he-le-maal niks mee.... laat ze maar degraderen... jammer, maar helaas. Eigen schuld
Alle ingredienten om te degraderen.
Vorige keer vond ik het oprecht kut dat ze degradeerden. Toen had ik nog wat met het tram... maar met dit team... ik heb er echt he-le-maal niks mee.... laat ze maar degraderen... jammer, maar helaas. Eigen schuld
- InnerHarbour
- Giacomo Puccini
Het is belangrijk dat Nec as zaterdag van Excelsior weet te winnen, zodat Excelsior nog niet veilig is en tegen Feyenoord een resultaat nodig heeft. Ben er alleen bang voor dat Excelsior te sterk is voor de jongetjes van Hyballa.
Ajax!
Dan heb je vorige week nog zo staan te janken tegen je supporters en weet weer een fantasie opstelling te maken tegen je directe concurrent.
Nu heeft hij ook spelers die nog nooit een bal hebben gezien in hun leven, maar dat had je dan vorige week gewoon moeten zeggen... je kan toch geen support van je supporters verwachten als de spelers het zelf ook niks interesseert?
Echt... vreselijk dit team...
Degradeer en ga kijken of je volgend jaar De Graafsvhap de baas kunt zijn en dan mag je blij zijn...
Nu heeft hij ook spelers die nog nooit een bal hebben gezien in hun leven, maar dat had je dan vorige week gewoon moeten zeggen... je kan toch geen support van je supporters verwachten als de spelers het zelf ook niks interesseert?
Echt... vreselijk dit team...
Degradeer en ga kijken of je volgend jaar De Graafsvhap de baas kunt zijn en dan mag je blij zijn...
Ik zit trouwens te denken...
Ik denk dat NEC dit expres doet. Nu hoeft excelsior volgende week niet meer en kunnen ze Feyenoord laten winnen zodat ze kampioen worden.
Dan krijgen ze volgend jaar wat b-spelers van Feyenoord voor de Juup en alles is weer goed...
Ik heb er geen bewijs voor... maar toch..et klinkt best logisch...
Ik denk dat NEC dit expres doet. Nu hoeft excelsior volgende week niet meer en kunnen ze Feyenoord laten winnen zodat ze kampioen worden.
Dan krijgen ze volgend jaar wat b-spelers van Feyenoord voor de Juup en alles is weer goed...
Ik heb er geen bewijs voor... maar toch..et klinkt best logisch...
- InnerHarbour
Snap ik ook niet... slechtste trainer sinds jaren...InnerHarbour schreef:Waarom zijn ze zo gek op die Duitser, regelrecht naar degradatie.
Hij heeft werkelijk waar geen idee waar hij mee bezig is...
Nooit fan van die lillijke schreeuwert geweest ook... doe mij Vloet dan maar