Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Mano

Re: Feyenoord

Bericht door Mano » ma apr 10, 2017 11:51 am

Duke schreef:
Mano schreef:Alles straalt angst uit bij Feyenoord :blub.gif:

Interview met Berghuis, op de vraag worden jullie kampioen: Dat weet ik niet maar we doen er alles aan!

Ze durven het gewoon niet uit te spreken, bang dat ze het daarmee verpesten :smallgrin.gif:

Met een beetje geluk geen El H tegen Utrecht
Mounir? :confused.gif:

haha el A
kleine verspreking :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma apr 10, 2017 2:23 pm

Ik heb de hele middag Parijs Roubaix gekeken, maar livescore werd om de 30 seconden ververst na de 75ste minuut haha.

Neemt niet weg dat het voor ons nog altijd lastig wordt. Utrecht pakt over het algemeen weinig punten in de topduels (volgens mij zelfs nul), dus daar verwacht ik ook niet al teveel van. Vitesse? Mwah. Excelsior? Zou kunnen.
Ik zie ons alleen niet winnen in Eindhoven. En als we daar een punt pakken, dan zijn we nog altijd gezien, want ik zie Feyenoord geen 2x punten verspelen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma apr 10, 2017 2:28 pm

Het moet bij Vitesse eigenlijk gebeuren. Utrecht zou bonus zijn, die gaan er wel voor. Nemen ook 1200 supporters mee, die hebben de flow te pakken.

Als we na PSV er nog niet voorbij zijn is het alleen maar bidden en hopen op hun De Graafschap-momentje.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

LucaS

Bericht door LucaS » ma apr 10, 2017 2:30 pm

Mwa, zij verliezen 2-0 en wij spelen gelijk bij energie direct.
Dan is het verschil in doelsaldo nog 9. Thuis tegen GAE won F met 8-0 en wij beginnen makkelijker te scoren. En als je snel 3-0 voorstaat dan wissel je toch je rechtsback voor een spits?
I think I lost my fucking headache

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 10, 2017 2:31 pm

Excelsior heeft wel vaker een belangrijke rol bij de ontknoping gespeeld. De spanning gaat ook een rol spelen, dat zag je gisteren al.

Reëel gezien wordt Feyenoord natuurlijk gewoon kampioen. Maar ja, dat gold vorig jaar ook voor Ajax. :blush.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Thijs

Bericht door Thijs » ma apr 10, 2017 2:34 pm

LucaS schreef:Mwa, zij verliezen 2-0 en wij spelen gelijk bij energie direct.
Dan is het verschil in doelsaldo nog 9. Thuis tegen GAE won F met 8-0 en wij beginnen makkelijker te scoren. En als je snel 3-0 voorstaat dan wissel je toch je rechtsback voor een spits?
Haha, daarover gesproken...Laatste uitwedstrijd bij Willem II, de flashbacks beginnen al terug te komen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma apr 10, 2017 2:42 pm

Thijs schreef:Het moet bij Vitesse eigenlijk gebeuren. Utrecht zou bonus zijn, die gaan er wel voor. Nemen ook 1200 supporters mee, die hebben de flow te pakken.

Als we na PSV er nog niet voorbij zijn is het alleen maar bidden en hopen op hun De Graafschap-momentje.
Ja ik zit ook wel eens stiekem te hopen op een gelijkspel tegen Utrecht een verliespot tegen Vitesse. Als we dan verliezen van EDSV, dan staan we nog altijd boven ze. :biggrin.gif:

Feyenoord moet tegen de nummer 4, 5, 9 en 16. Ajax tegen de nummer 3, 8, 10, 17. Dan hebben wij het dus makkelijker. :blush.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » ma apr 10, 2017 2:42 pm

Het kan natuurlijk allemaal best pijnlijk worden. Zoals F verliest van Utrecht waarna wij de 1e plaats bij psv verspelen
I think I lost my fucking headache

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma apr 10, 2017 3:53 pm

Zoiets deed Ten Cate toch in 2007 tegen Sparta? Stonden we na een minuut of 20 met 3-0 voor, stond het net na rust ineens 3-2...

Nachtmerrie, dat seizoen. Vergelijkbaar met afgelopen seizoen.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma apr 10, 2017 4:03 pm

Thijs schreef:
Haha, daarover gesproken...Laatste uitwedstrijd bij Willem II, de flashbacks beginnen al terug te komen.
Iemand de biervoorraad van die hockeyclub al gecheckt?

999

Bericht door 999 » ma apr 10, 2017 4:36 pm

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat AJAX en Feyenoord beide al hun wedstrijden winnen.Kortom het kan vriezen en het kan dooien ...
Blij met de punten ...

Sandro

Bericht door Sandro » ma apr 10, 2017 4:43 pm

Sjezus, 999 :biggrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

999

Bericht door 999 » ma apr 10, 2017 4:50 pm

:smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma apr 10, 2017 7:59 pm

Thijs schreef:Het moet bij Vitesse eigenlijk gebeuren. Utrecht zou bonus zijn, die gaan er wel voor. Nemen ook 1200 supporters mee, die hebben de flow te pakken.

Ik zou Excelsior niet onderschatten. Halen de laatste weken hele behoorlijke resultaten en ze spelen op kunstgras. Ze zijn tegen die tijd ook niet veilig en hebben dus alle reden om een resultaat te halen.

Oh jongens, ze worden daar met het uur zenuwachtiger. Als ze het nog uit handen geven kunnen ze Qurrent beter opzij schuiven als shirtsponsor. Slachtofferhulp of Stichting Korrelatie is dan meer op zijn plaats.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 10, 2017 8:24 pm

Als Ajax toch nog kampioen wordt, komt het wel in mn top 5 te staan van wat ik met Ajax heb meegemaakt.

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma apr 10, 2017 8:32 pm

Marillion schreef:

Ik zou Excelsior niet onderschatten. Halen de laatste weken hele behoorlijke resultaten en ze spelen op kunstgras. Ze zijn tegen die tijd ook niet veilig en hebben dus alle reden om een resultaat te halen.

Oh jongens, ze worden daar met het uur zenuwachtiger. Als ze het nog uit handen geven kunnen ze Qurrent beter opzij schuiven als shirtsponsor. Slachtofferhulp of Stichting Korrelatie is dan meer op zijn plaats.
Thuis zijn ze wel heel sterk, alleen tegen ons punten laten liggen dacht ik. En het zou me niet verbazen als Utrecht supporters hun eigen spelers bedreigen om vooral niet te winnen in de Kuip. Dus dan moet het uit gebeuren. Excelsior zal helaas een thuiswedstrijd worden. Er zijn zat Rotterdamse Excelsior supporter die hun seizoenskaart voor volgend jaar al binnen hebben doordat ze 'm verkocht hebben aan een Feyenoorder...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 10, 2017 8:47 pm

Dus dan blijft Vitesse over. Had ik al gezegd dat het een week voor de bekerfinale is? :smallgrin.gif:

O ja en Van Wolfswinkel is die hard Fnoord fan.

Thijs

Bericht door Thijs » di apr 11, 2017 7:45 am

Marillion schreef:

Ajax-supporters moeten dan ff wat geld bij elkaar leggen om boven de Kuip zo'n vliegtuigje te laten vliegen met een spandoek erachter waarop zoiets staat... Hahaha, het zou zo geniaal zijn.

Mano

Bericht door Mano » di apr 11, 2017 8:09 am

Als Feyenoord verliest van Utrecht, verwacht ik een volledige instorting bij Feyenoord.
Dan volgen er meer wedstrijden waarin ze punten laten liggen. Als ze winnen tegen Utrecht, is er weer 'hoop'
30 wedstrijden aan kop, en dan de bal uit je handen laten vallen...Dat komen ze niet meer te boven.

Je had die koppie moeten zien tegen PEC, iedereen keek boos en strak (voor de wedstrijd)
Check de interviews, niemand staat op en zegt: WE WORDEN GVD KAMPIOEN, men durft het niet uit te spreken... :smallgrin.gif:

zie gewoon gebeuren:
verliezen van Utrecht, Ajax winnen van Heereveen. Ajax aan kop.
gelijk spel tegen Vitesse, Ajax verliest van PSV. Ajax blijft aan kop.
PSV gewoon gelijk in punten met Feyenoord. :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander

Bericht door Alexander » di apr 11, 2017 8:39 am

Ik denk dat Feyenoord alles gaat winnen. Die gasten zijn nu weer scherp. Als ze verliezen zal het van Vitesse moeten zijn. Zondag tegen Utrecht wordt appeltje eitje.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di apr 11, 2017 8:57 am

De twijfel is erin geslopen. Heerlijk hoe de media, Feyenoord spelers etc. hier mee aan de haal gaan. Ik hoop op een self fulfilling prophecy, kleine kans maar niet onmogelijk :ajaxsmiley.gif:
Ajax!

999

Bericht door 999 » di apr 11, 2017 9:03 am

Iets met dooien en vriezen ... :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Thijs

Bericht door Thijs » di apr 11, 2017 9:14 am

Het komt nu veel meer op het mentale aspect aan, en het doet me goed om te zien dat ze bij Feyenoord totaal geen idee hebben hoe ze daarmee om moeten gaan. Berghuis acteert dat er niks aan de hand is, Elia vindt oprecht dat er niks aan de hand is (maar dat is ook niet het scherpste mes uit de la) en de rest schijt al zichtbaar in z'n broek. Michel van Egmond gaf het gisteren bij DWDD al aan, de druk van het Legioen/de stad kan wel eens verlammend werken. Na 18 jaar is de hoop zó groot, maar tegelijk is de angst dat het mis gaat ook zo groot.

Hun hele goede seizoen was gebaseerd op zelfvertrouwen, en dat is nu weg. Hopelijk krijgen ze niet een of andere goedkope pingel ofzo waardoor ze dat weer terugkrijgen.

999

Bericht door 999 » di apr 11, 2017 9:29 am

Mwah, punt is een beetje of dat Feyenoord het gaat forceren en vervolgens hun taken, en wat in principe heel het seizoen hun kracht was, uit elkaar gaat vallen en iedereen het voor zich zelf wil doen.Als dat gebeurt hebben we een kans.Veder heb ik ook het idee dat Feyenoord niet als eerste moet scoren want dan vind(en) de tegenstander(s) het meestal wel goed zo.

Maar goed, onze obstakels die we nog tegen gaan krijgen zijn in principe moeilijker dan de obstakels die Feyenoord nog tegen gaat krijgen ...
Blij met de punten ...

Wouter

Bericht door Wouter » di apr 11, 2017 9:35 am

Alexander schreef:Ik denk dat Feyenoord alles gaat winnen. Die gasten zijn nu weer scherp. Als ze verliezen zal het van Vitesse moeten zijn. Zondag tegen Utrecht wordt appeltje eitje.
Ik geloof er niks van dat Feyenoord alles gaat winnen. De vraag is of Ajax bij PSV wint.

Plaats reactie