Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
95 procent van de mensen doen mee om prijzen te winnen, niet om goede doelen te sponsoren. Anders zouden ze dat wel direct doen.
-
Bedoel je dat je nu door een goed doel te sponsoren via die loterij, Feyenoord prijzen kunt laten winnen?WP_LeGeNd schreef:95 procent van de mensen doen mee om prijzen te winnen, niet om goede doelen te sponsoren. Anders zouden ze dat wel direct doen.
Ik doe niet mee aan die postcodeloterij, ik vind dat ik Feyenoord als Rotterdamse belastingbetaler al genoeg sponsor, iets als ruim € 130.000.000 (alle Rotterdammers bij elkaar, maar ik voel dat ik die last alleen draag

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ricky is behoorlijk op schot de laatste tijd, en Rashica en Foor leveren goede voorzetten af...Wellicht sloopt een ontketend Vitesse Feyenoord nog even een week voordat de bekerfinale wordt gewonnen, wie weet.
-
Geloof je toch Zeker zelf niet. Fraser zal die spelers, voor de zekerheid, niet opstellen of de opdracht meegeven vooral niets te doen.Wouter schreef:Ricky is behoorlijk op schot de laatste tijd, en Rashica en Foor leveren goede voorzetten af...Wellicht sloopt een ontketend Vitesse Feyenoord nog even een week voordat de bekerfinale wordt gewonnen, wie weet.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Mwah, ik overdrijf wat, maar ik had vanavond niet bepaald het idee dat Vitesse zich spaarde. Waarom zouden ze dat over twee weken wel gaan doen? Vanwege het Feyenoord-verleden van Fraser? Ik geloof daar niet zo in. Club en stad zijn nu in een positieve flow: de binnenstad hangt vol met geel en zwart, 19000 kaarten verkocht voor de bekerfinale, nog even en zelfs indringer Sandro Calabro koopt een Vitesseshirt. In zo'n situatie moet je in de flow proberen te blijven en niet jezelf uit het ritme halen door je te gaan sparen.
-
Het antwoord. Voor Vitesse is winnen in de bekerfinale niet alleen een beker, maar ook Europees voetbal = veel geld.19000 kaarten verkocht voor de bekerfinale,
Ja, maar lager dan de 5e plaats eindigen kost Vitesse weer een bak aan TV-geld, dus Vitesse moet maar gewoon van zowel Feyenoord als AZ winnen. 

Zeg Wouter, ik wil vandaag naar het Sonsbeekpark met het gezin. Daar hangt toch geen geelzwarte meuk he? Doet pijn aan de ogen van m'n kinders en mij.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ze hebben de Witte Villa geelzwart geverfd, en het Vitesse-logo staat de op de watermolen en het beukenbos heet nu het Theobos.
Dat lijkt me een prima plan.Wouter schreef:Ja, maar lager dan de 5e plaats eindigen kost Vitesse weer een bak aan TV-geld, dus Vitesse moet maar gewoon van zowel Feyenoord als AZ winnen.
Misschien kan die spits van jullie ook nog even topscorer worden?
Nil volentibus arduum
Dit wordt of weer zo'n 0 - tig wedstrijdje voor Feyenoord, of Pec Zwolle snapt dat ze ook nog steeds degradatie kandidaat zijn en voetballen of hun leven er van af hangt ... 

Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Gaan we het beleven? 2-0 voor Zwolle
oh leuk begin... kom op Pec..
ai ai 2-1...
Kom op Pec volhouden dit!
Kom op Pec volhouden dit!
-
- AT Toto winner 15/16
Pff dit winnen die kakkerlakken nog wel, gelijkspelletje zou ik nu blind voor tekenen.
Ze spelen zonder spits bij Feyenoord, ik snap die tactiek niet helemaal
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- Giacomo Puccini
Gelijkspel is al voldoende, 2 keer veeliezen OF gelijkspelen en Ajax heeft het weer in eigen hand 

Ajax!
Ik vind het wel moeilijk hoor zo'n wedstrijd van Feyenoord kijken, zonder Jorgensen kan alleen Vilhena een beetje voetballen.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind die Berghuis zo'n irritant mannetje, zo'n kakkerlakken rotkop.
Feyenoord kan niet voetballen maar straks gooien ze een paar ballen hoog voor de pot en dan zakt PEC, met Van der Hart voorop, door zijn hoeven.
-
- AT Toto winner 15/16
Gvd was geen buitenspel voor Zwolle en de daaropvolgende aanval van Fnoord gaat er in.
Geen buitenspel en feyenooit schiet hem aan de andere kant erin 

-
- AT Toto winner 15/16
Zwolle is nergens meer en Fnoord krijgt alles mee.
Verdonk, Schenkenveld. Waar is Ron Jans mee bezig?