NEC - Ajax 08/04/17
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: NEC - Ajax 08/04/17
Volgens sommige speelt het knotje bizar goed.Sandro_Calaaabro schreef:Traore weer met een vreemde actie hoor. Hij werd licht aangetikt, had kunnen vallen maar doet het niet en gaat vervolgens wel fopduiken als hij zich vastgelopen heeft. Dat was eigenlijk geel.
YNWA
-
Jaja je langspeelplaat blijft weer hangen. Traore doet niet alles goed, maar creëert voor zichzelf enorm veel ruimte. Loopt constant slim weg. Hij moet alleen koelbloediger voor het doel worden. Een meer dan uitstekende vervanger voor Dolberg op het moment.InnerHarbour schreef:Volgens sommige speelt het knotje bizar goed.Sandro_Calaaabro schreef:Traore weer met een vreemde actie hoor. Hij werd licht aangetikt, had kunnen vallen maar doet het niet en gaat vervolgens wel fopduiken als hij zich vastgelopen heeft. Dat was eigenlijk geel.
Whitey on the moon.
Traore kopen voor 20 miljoen en dit samen houden geld van de bank en door selecteren kampioen 3 jaar achter elkaar en CL kwalificeren.Traore heeft vertrouwen nodig
Traore in de spits is gewoon uitstekend. Voor mij geen zekerheid dat Dolberg weer erin moet. Vind Traore veel aanweziger. Wint ook veel meer duels dan Dolberg.
IK GELOOF!!!!!!
Traore in de spits is gewoon uitstekend. Voor mij geen zekerheid dat Dolberg weer erin moet. Vind Traore veel aanweziger. Wint ook veel meer duels dan Dolberg.
IK GELOOF!!!!!!
Doe normaal joh...Toppie schreef:Traore kopen voor 20 miljoen en dit samen houden geld van de bank en door selecteren kampioen 3 jaar achter elkaar en CL kwalificeren.Traore heeft vertrouwen nodig
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Giacomo Puccini
Ajax is goed in vorm de laatste maand, het swingt. Als ze dit kunnen doortrekken tegen Schalke, dan ligt de halve finale Europa League in het verschiet.
Neres en Kluivert zijn heerlijke spelers, genieten! Eindelijk weer kwaliteit en spektakel bij Ajax op de vleugels, wat hebben we daar lang op moeten wachten zeg.
Neres maakt zijn prijskaartje waar. Zijn looplijnen zijn goed, hij is dynamisch, snel, doelgericht, en verdedigd ook mee. Hier gaan we veel plezier aan beleven.
Neres en Kluivert zijn heerlijke spelers, genieten! Eindelijk weer kwaliteit en spektakel bij Ajax op de vleugels, wat hebben we daar lang op moeten wachten zeg.
Neres maakt zijn prijskaartje waar. Zijn looplijnen zijn goed, hij is dynamisch, snel, doelgericht, en verdedigd ook mee. Hier gaan we veel plezier aan beleven.
Ajax!
-
For the record: Younes staat op een assist bij de 0-2 en houdt prima overzicht bij de 0-3.mattie schreef:Ik zei het toch... Younes kan er niks van.. Sublieme actie Neres vanaf rechts en op 2 mtr vrij voor het goal schiet Younes hoog over..
- InnerHarbour
Ja hij is geweldig, heb naar Chelsea zitten kijken en hoorde Costa na afloop zeggen zeggen dat hij volgend jaar naar een andere club wil want die 'niet' scorende spits in een vierderangs competitie komt volgend seizoen terug, Costa was bang voor zijn plaats.GangstaRiB schreef:Jaja je langspeelplaat blijft weer hangen. Traore doet niet alles goed, maar creëert voor zichzelf enorm veel ruimte. Loopt constant slim weg. Hij moet alleen koelbloediger voor het doel worden. Een meer dan uitstekende vervanger voor Dolberg op het moment.InnerHarbour schreef:Volgens sommige speelt het knotje bizar goed.Sandro_Calaaabro schreef:Traore weer met een vreemde actie hoor. Hij werd licht aangetikt, had kunnen vallen maar doet het niet en gaat vervolgens wel fopduiken als hij zich vastgelopen heeft. Dat was eigenlijk geel.
YNWA
-
-
Nou loopt Onana alweer te kloten, zo ver uit zijn goal. Wat doet ie daar?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zal wel maar die bal had erin gemoeten.. Nu door zeer zeer foutieve organisatie word het 1-3...Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:For the record: Younes staat op een assist bij de 0-2 en houdt prima overzicht bij de 0-3.mattie schreef:Ik zei het toch... Younes kan er niks van.. Sublieme actie Neres vanaf rechts en op 2 mtr vrij voor het goal schiet Younes hoog over..
Trouwens wel een mooi doelpunt.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik begrijp dat hij een troetelkindje is, maar laten we wel objectief blijven; hij maakt nogal wat fouten die tot tegengoals leiden.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nou loopt Onana alweer te kloten, zo ver uit zijn goal. Wat doet ie daar?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
-
Ach... die gast liep alleen op Onana af. Heel Ajax stond voor de bal.Sandro_Calaaabro schreef:Ik begrijp dat hij een troetelkindje is, maar laten we wel objectief blijven; hij maakt nogal wat fouten die tot tegengoals leiden.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nou loopt Onana alweer te kloten, zo ver uit zijn goal. Wat doet ie daar?
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Mee eens, vooralsnog is er geen enkele reden om te wisselen.Lionel schreef:Traore in de spits is gewoon uitstekend. Voor mij geen zekerheid dat Dolberg weer erin moet. Vind Traore veel aanweziger. Wint ook veel meer duels dan Dolberg.
- InnerHarbour
Psssst, Sandro, het golf is begonnen, veel interessanter dan Ajax.Sandro_Calaaabro schreef:Ik begrijp dat hij een troetelkindje is, maar laten we wel objectief blijven; hij maakt nogal wat fouten die tot tegengoals leiden.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nou loopt Onana alweer te kloten, zo ver uit zijn goal. Wat doet ie daar?

YNWA
- Giacomo Puccini
Uitstekende goal van Traore. Bekroont een goede wedstrijd. Is toch wel een openbaring in de spits hoor, hij laat zich op die positie veel meer gelden.
Ajax!
-
Hoe speelde De Ligt?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Sober.. zeker na zijn blessure.Historicus schreef:Hoe speelde De Ligt?
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die steekbal op Neres kwam van een NEC'er. Was ook bijzonder geweest als Younes zo'n bal zou geven, want dan zou blijken dat 'ie inzicht heeft.