Golf
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Golf
Shit happens. Ook als het ons overkomt moeten wij een slag extra rekenen anders moet je dat de rest van de middag in de pub horen. 

YNWA
- InnerHarbour
Zo, zo, ze zien die El tegenwoordig ook voor vol aan, heeft een Tee time samen met Kim en Mickelson om 10:45, onze tijd kwart voor 5. Mijn favoriet Rose zit samen met Day een flight later en de rest van de kanonnen starten ergens tussen kwart voor 1 en 2 uur plaatselijke tijd.
Ziggo begint morgen met zijn uitzending om 9 uur 's-avonds, Sky en wie kan dat nu niet ontvangen
een uurtje eerder.
Ziggo begint morgen met zijn uitzending om 9 uur 's-avonds, Sky en wie kan dat nu niet ontvangen

YNWA
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Zo heeft de rest ook nog een kans
Dustin Johnson heeft zich teruggetrokken. rug problemen.
Dustin Johnson heeft zich teruggetrokken. rug problemen.
YNWA
- InnerHarbour
Cut ligt op +6, De winnaar van vorig jaar staat op +7, Hoffman die gister een ronde van 65 liep doet vandaag 75. Garcia gedeeld 1 op dit moment, moeilijke baan met veel wind.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
De baan veranderd niet hoor, de Masters is het enige GS toernooi wat altijd op dezelfde baan, Augusta, gespeeld wordt.
Vond El al de laatste weken minder spelend geen grote verwachtingen van hem hier. Voorlopig doe de tot 20 het niet overdreven goed.

Vond El al de laatste weken minder spelend geen grote verwachtingen van hem hier. Voorlopig doe de tot 20 het niet overdreven goed.
YNWA
I know, ik zeg ook niet dat de baan verandert.
We gaan het zien. Ik geef Garcia goede papieren voor de overwinning. Die andere spanjaard Rahm ook niet uitvlakken. Gevaarlijke outsider.
We gaan het zien. Ik geef Garcia goede papieren voor de overwinning. Die andere spanjaard Rahm ook niet uitvlakken. Gevaarlijke outsider.
- InnerHarbour
Op CNN noemden ze allerlei records als Spieth alsnog zou winnen. Quadruple bogey gemaakt en toch nog winnen, 10 slagen achter de leider gestaan en toch nog winnen. Laten we aub hopen dat hij het niet wordt 

Amerikanen zijn daar toch goed in :-). Ik was daar een keer en toen lag er een laagje sneeuw. Niet eens genoeg om de grond te bedekken, en toen was het van "If we get 3 foot more snow it will be a record for the area [..]"
Het ziet ernaar uit dat Rose en Garcia het uit gaan maken vandaag. Weet niet of ik het helemaal mee ga maken vanavond, maar het is wel spannend.

Het ziet ernaar uit dat Rose en Garcia het uit gaan maken vandaag. Weet niet of ik het helemaal mee ga maken vanavond, maar het is wel spannend.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Al jaren mijn favoriet, eigenlijk al sinds hij in 98 als 17 jarige amateur 4de werd op het Open. Voor mij de mooiste swing van de tour.
YNWA
Wow, Dat is toch wel gemiste kans van Rose. Dat ze beiden par spelen gezien de positie van Garcia, moet die laatste toch moed geven.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring