Hij zou beter bij de Volkskrant passenInnerHarbour schreef:Heerlijk zo'n ouwe zure lul (moet iets Rotterdams zijn), het was weer de schuld van de scheidsrechter, Feyenoord niet goed en Ajax hooguit wel aardig, hij vindt zichzelf weel eerlijk.
![]()

Moderator: mods
Hij zou beter bij de Volkskrant passenInnerHarbour schreef:Heerlijk zo'n ouwe zure lul (moet iets Rotterdams zijn), het was weer de schuld van de scheidsrechter, Feyenoord niet goed en Ajax hooguit wel aardig, hij vindt zichzelf weel eerlijk.
![]()
Ik zie ook een Regi Blinker Effect. Het knappe is dat Regi dit voor elkaar heeft gekregen door slechts drie keer aan te schuiven in het programma Studio Voetbal. Het Regi Blinker Effect is dit: alles waar hij iets over zegt, neem je sowieso niet serieus, omdat hij als een clowntje klinkt. Het is misschien flauw om iemand daarop af te rekenen, maar ik weet waar ik over praat. Ik lees bij DWDD zelf gedichten voor alsof ik net een paard heb begraven. Ik weet als geen ander hoeveel invloed de stem kan hebben op de inhoud.
Bij mij denken mensen dat het een gedicht is, omdat ik praat als een dichter. Bij Regi Blinker denken mensen dat hij niets boeiends vertelt, omdat hij klinkt als Clowntje Kobus. Het helpt ook niet erg dat Regi, als je wél naar de inhoud gaat luisteren, alleen maar clichés murmelt. Ik kijk liever twaalf seizoenen Bassie en Adriaan dan een half uurtje naar Regi Blinker.
Ook na vanavond, want ten eerste moet Ajax winnen van AZ en dat gaat niet altijd zo gemakkelijk en Feyenoord zal wel een gemakkelijke overwinning op Go Ahead halen, desnoods is het eerste doelpunt 'een beetje buitenspel'.999 schreef:Maar goed Feyenoord staat natuurlijk nog steeds bovenaan ...
Iswel prettig toch... hoef je je dit seizoen nergens druk meer over te makenbrigade zuid schreef:En voor Pec staat er niks meer op het spel, degraderen doen ze niet meer en play off kunnen ze niet meer halen. Voor Vitas staat er niks meer op het spel, play off is verzekerd en de focus komt meer en meer op de bekerfinale te liggen.
Maar PEC speelt wel thuis. En ik denk dat ze voor eigen publiek nog wel alles willen geven.En voor Pec staat er niks meer op het spel, degraderen doen ze niet meer en play off kunnen ze niet meer halen.
Denk nou eens positief BZ , dat wil nog wel eens helpen ..brigade zuid schreef:En voor Pec staat er niks meer op het spel, degraderen doen ze niet meer en play off kunnen ze niet meer halen. Voor Vitas staat er niks meer op het spel, play off is verzekerd en de focus komt meer en meer op de bekerfinale te liggen.