Joël Veltman
Moderator: mods
- InnerHarbour
-
Re: Joël Veltman
Op whoscored.com staat hij er goed op (nr. 5 op de ranglijst van de eredivisie en beste verdediger), wie weet wordt het Engeland: https://www.whoscored.com/Regions/155/T ... -2016-2017Marillion schreef:Ik wil me nergens mee bemoeien maar het is natuurlijk wel leuk om ook eens in een buitenlandse competitie rond te kijken.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Giacomo Puccini
Bijzonder dat Joel in dit soort potjes altijd tot de beste mensen behoort.
Het scheelt ook wel dat hij tegen Kuijt speelde. Tegen Elia had hij het wel lastiger gehad.
IK GELOOF!!!!!!
Die had hij bij de vorige Ajax-Feyenoord ook compleet in zijn binnenzak, dus dat vraag ik me af.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Mwah, tot de beste.. Zijn overtreding op Kuyt had zomaar rood kunnen zijn, en dat soort fratsen doet ie iedere wedstrijd wel een keer.Alexander schreef:Bijzonder dat Joel in dit soort potjes altijd tot de beste mensen behoort.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Mwah, Nijhuis had er niet eens voor gefloten. Kuyt was gewoon een beetje aan het matennaaien omdat ie er niet aan te pas kwam ..
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Meen je dat nou? Vond het een flinke overtreding maar die erger werd gemaakt door het doorrollen van die enge Katteker, maar goed ik kwam uit Liverpool-Everton, daar ging het anders aan toen.Raymon schreef:Mwah, tot de beste.. Zijn overtreding op Kuyt had zomaar rood kunnen zijn, en dat soort fratsen doet ie iedere wedstrijd wel een keer.Alexander schreef:Bijzonder dat Joel in dit soort potjes altijd tot de beste mensen behoort.
YNWA
-
Serieus? Hij blijft een houthakker. Het is een soort Heitinga, middelmatig maar met een Ajax-hart en daarom weet ie precies wat er moet gebeuren bij een klassieker. Maar voetballend vind ik hem maar zeer zeer matig.Alexander schreef:Bijzonder dat Joel in dit soort potjes altijd tot de beste mensen behoort.
Whitey on the moon.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nog eens teruggekeken en dacht dat ie iets meer van achteren was maar kwam meer van de zijkant dus geel was inderdaad logisch. Maar wel weer onbehouwen inkomen. Overigens was die van El Ahmadi smerig hoor. Dat had ook heel fout kunnen aflopen.InnerHarbour schreef:Meen je dat nou? Vond het een flinke overtreding maar die erger werd gemaakt door het doorrollen van die enge Katteker, maar goed ik kwam uit Liverpool-Everton, daar ging het anders aan toen.Raymon schreef:Mwah, tot de beste.. Zijn overtreding op Kuyt had zomaar rood kunnen zijn, en dat soort fratsen doet ie iedere wedstrijd wel een keer.Alexander schreef:Bijzonder dat Joel in dit soort potjes altijd tot de beste mensen behoort.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Giacomo Puccini
Het was een ziekenhuis tackle, was totaal onnodig. Niet bikkelhard (net op of over het randje) zoals Tete wel eens doet, maar gewoon een slecht uitgevoerde tackle. Hij had wel meer onbeholpen momenten, en aanvallend brengt hij niks. Maar voor zijn doen speelde hij uitstekend.
Ajax!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Snapte die tackle ook niet. Kuyt stond geparkeerd en zat 0,0 gevaar in.
Het blijft Kuyt, die wil je zelfs schoppen als hij naar de bus loopt!
Couldn't have put it better myselfWP_LeGeNd schreef:Het blijft Kuyt, die wil je zelfs schoppen als hij naar de bus loopt!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
WP_LeGeNd schreef:Het blijft Kuyt, die wil je zelfs schoppen als hij naar de bus loopt!

YNWA
En als je moet wachten tot hij gevaarlijk wordt, kun je Kuyt nooit tackelen
Veltman heeft een nieuw contract aangeboden gekregen, volgens Mike Verweij. Dan zal Tete wel gaan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Veltman is een prima back voor Ajax. Laatste wedstrijden wat minder, maar daarvoor telkens 1 van de betere in het elftal.
Tete heeft het nu een paar wedstrijden leuk/goed gedaan, maar daarvoor was het ook een periode een stuk minder. Daarnaast verlengt hij zijn contract niet, ondanks de berichten die nu verschijnen. Raiola en Ajax matcht niet samen.
Tete heeft het nu een paar wedstrijden leuk/goed gedaan, maar daarvoor was het ook een periode een stuk minder. Daarnaast verlengt hij zijn contract niet, ondanks de berichten die nu verschijnen. Raiola en Ajax matcht niet samen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik mis het aanvallende bij Veltman. Dat maakt het spel een stuk dynamischer.
IK GELOOF!!!!!!
Nou dat aanvallende hoef je bij Tete helemaal niet te verwachten