In het doelsaldo-verhaal geloofde ik al een tijd niet meer, daarvoor scoren we gewoon te moeilijk. En in welke wedstrijd is dat meer naar voren gekomen dan deze? Had Dolberg gespeeld dan...ach laat maar, zo moet je niet denken.Ajax Rules schreef:Tsja, dat er gewonnen moest worden was voor ieder kampioensscenario een 'sine qua non'. Daarnaast moest het doelsaldo overbrugbaar gemaakt kunnen worden, zodat Feyenoord weer op overbrugbare afstand (1 dramatische wedstrijd) zou komen. Nu moeten ze eigenlijk twee keer wanpresteren.Sandro_Calaaabro schreef:Tuurlijk wel. We zijn drie punten ingelopen! Een kleine kans resteert.Ajax Rules schreef:
Ik vraag me af of de kampioenskansen nu hoger zijn dan voor vandaag.
Dus zeg het maar, is dit een verbetering of niet? We zijn wel weer een ronde dichter bij de eindstreep en Ajax stond er zo belabberd voor dat de schaarse kansen die er nog waren optimaal benut hadden moeten worden. Dat is gewoon niet gebeurd. Aan de andere kant zijn er wel wat blessures, maar ik verwacht dat de volgende tegenstanders van Feyenoord er niet veel aan zullen doen.
Voor mij was het al duidelijk dat we het op punten zouden moeten winnen, wat het een heel lastig verhaal maakt, maar door deze te winnen hebben we dan wat mij betreft gedaan wat we realistisch gezien konden doen.