Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Keepertje hoor... die Jones
Nou de Zweedse Messi erin. Laat het zien dan!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Dat sowieso....999 schreef:Ja beter dan die van Nek ...

Dan moeten we het zelf maar doen, maar eerst Exelcior uit, altijd lastig 

Blij met de punten ...
Spectaculaire wedstrijd dit wel. Leuk om te zien. Eerlijk is eerlijk.
Verder wel balen.
Verder wel balen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gewoon superslecht. Op basis van de eerste helft moet je hier gelijk met 2-0 a 3-0 de rust in gaan. Sukkels.
-
- AT Toto winner 15/16
Als je nu nog Ajax - Excelsior gaat kijken moet je je wel heel erg vervelen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Winnen met behulp vanuit Zeist.. niks is ze tegek.. Wat een tyfush club is het en blijft het...

Weer op zoek naar een Interim coach..
- InnerHarbour
Dat is toch eredivisie? Voor rust verzaken, na rust inkakken. Wedstrijd niet gezien trouwens....Peter schreef:Gewoon superslecht. Op basis van de eerste helft moet je hier gelijk met 2-0 a 3-0 de rust in gaan. Sukkels.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Verklaar je naderInnerHarbour schreef:Ik begrijp niet waarom mensen mij niet willen geloven.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- InnerHarbour
Hoeveel maanden zeg ik al niet dat Feyenoord kampioen gaat worden en elke week hoor ik dat ze gaan instorten, doen ze niet en als het dreigt hebben ze de scheids nog. Gunfactor wordt steeds belangrijker.
YNWA
Zoals Ajax nu speelt heb ik het idee dat zelfs zij het Feyenoord wel gunnen...InnerHarbour schreef:Hoeveel maanden zeg ik al niet dat Feyenoord kampioen gaat worden en elke week hoor ik dat ze gaan instorten, doen ze niet en als het dreigt hebben ze de scheids nog. Gunfactor wordt steeds belangrijker.
Kan er maar 1tje eerste worden.En dat dat Feyenoord na zo lange tijd zou worden zat er gewoon een keertje aan te komen ..InnerHarbour schreef:Hoeveel maanden zeg ik al niet dat Feyenoord kampioen gaat worden en elke week hoor ik dat ze gaan instorten, doen ze niet en als het dreigt hebben ze de scheids nog. Gunfactor wordt steeds belangrijker.
En , misschien een schrale troost, maar heb het idee ( jammer dat het punten kost ) dat Feyenoord in de C.L zeer vermakelijk gaat worden ...
Blij met de punten ...
Deed de Dominee hier nou een mindere imitatie van Cruijff vs Beenhakker? Wie denkt ie wel dat hij is... 

Laatst gewijzigd door beelzebub op ma mar 20, 2017 2:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Vilhena slaat Fox Sports over vanwege vertonen beelden
20 maart 2017
Tonny Vilhena hield tijdens interviews na afloop van Heerenveen - Feyenoord nadrukkelijk zijn kaken op elkaar over zijn zaak bij de tuchtcommissie. 'Over die hele beroepszaak wil ik niets zeggen,' zo gaf hij steevast aan. FOX Sports wilde hij helemaal niet te woord staan. Volgens het Algemeen Dagblad omdat hij geïrriteerd is over het feit dat de beelden van het incident met Pogba destijds in het programma 'Dit was het weekend' werden getoond. Bij Feyenoord lieten ze eerder ook al weten dat Vilhena een slecht gevoel had bij de eerdere zitting in tuchtcommissie. 'Hij kreeg toen het idee dat hij een misdaad had begaan.'
Blij met de punten ...
Ik stel voor dat de tuchtcommissie die elleboogstoot tegen zijn ploegmaat bij het juichen van afgelopen zondag ook even meepakt. Het is al toegegeven voor de camera. Lijkt me minimaal zaak om die wedstrijd voorwaardelijk om te zetten in een schorsing. 

Nil volentibus arduum
Zou zijn moeder zich niet omdraaien in haar graf nu haar zoon dit soort gedrag vertoont?
IK GELOOF!!!!!!
Dit soort dingen zijn nog wel een valkuil voor de kakkerlakjes hoor. Hoewel ze tot nu toe aan alle kanten handjes geholpen zijn, blijven ze van die verongelijkte zeikerdjes die het idee hebben dat een groot deel van de wereld tegen ze is.Lionel schreef:Zou zijn moeder zich niet omdraaien in haar graf nu haar zoon dit soort gedrag vertoont?
De Ajacieden die gisteren een flut prestatie leverden tegen Excelsior gaven tenminste eerlijk toe dat hun prestatie flut was. Kakkies die straks op hun flikker krijgen in de Arena en daarna een verdere inzinking kunnen het nog weleens helemaal kwijt gaan raken.
Als Ajax alsnog kampioen wordt, vind ik dat we dat op de Coolsingel moeten vieren.
volgens mij vind ik het leuker om kampioen te worden om daarna de kakkies gezichtjes te zien dan om de schaal te zien

volgens mij vind ik het leuker om kampioen te worden om daarna de kakkies gezichtjes te zien dan om de schaal te zien

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Op de Coolsingel hebben Ajacieden in 1972 feestgevierd, na het voor de tweede keer winnen van de EC 1, gaf een heel goed gevoel. Ben bang dat dit er in 2017 niet in zit.Als Ajax alsnog kampioen wordt, vind ik dat we dat op de Coolsingel moeten vieren.![]()
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik denk dat Feyenooit de bloemen beter naar de Knvb mogen sturen met dit wanbeleid ze worden aan alle kanten geholpen Het enige wat ik als ramp voorzie is de CL deelname met waarschijnlijk 2 punten uit 6 wedstrijden
Laatst gewijzigd door Toppie op ma mar 20, 2017 7:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, als ik het goed heb was Feyenoord in 1999 ( in het gulden tijdperk nog ) voor de laatste keer kampioen, dan weet dat het er een keertje aan zit te komen ..
Blij met de punten ...