Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Als ik de posts hiervoor lees, zou je de indruk kunnen krijgen dat deze beslissing van de knvb van invloed zou zijn op et kampioenschap. Dat lijkt mij wat te dol.Sandro_Calaaabro schreef:Wat bedoel je?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hmmm ja. Als we het daarvan moeten hebben dan zijn we wel een eind gezonken eigenlijk.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Het probleem is als ik het goed heb begrepen zo dat de beroepscommissie niet fulltime in dienst is bij de KNVB. Die mensen hebben allemaal een baan en als er dan een beroep dient moeten ze dus gewoon de agenda trekken om een moment te vinden dat ze allemaal beschikbaar zijn. Kan er één niet dan gaat het feest niet door. Dat komt een beetje over als de vrijwilligerscommissie van een kleinschalige amateur club maar kennelijk is dit hoe het werkt.
Het duurt allemaal wel erg lang. Als een schorsing effect moet hebben dan wil je die eigenlijk zo snel mogelijk in laten gaan. Het lijkt me daarom verstandig als de KNVB hier iets nieuws op verzint. Maar zolang dit het systeem is zullen we het ermee moeten doen. Het kan ook nog verkeerd voor ze uitpakken. Stel dat ze komend weekend met Vilhena van Heerenveen verliezen. Dan missen ze hem bij een daadwerkelijke schorsing tegen Zwolle en hebben ze het daar ook nog eens extra lastig.
Het duurt allemaal wel erg lang. Als een schorsing effect moet hebben dan wil je die eigenlijk zo snel mogelijk in laten gaan. Het lijkt me daarom verstandig als de KNVB hier iets nieuws op verzint. Maar zolang dit het systeem is zullen we het ermee moeten doen. Het kan ook nog verkeerd voor ze uitpakken. Stel dat ze komend weekend met Vilhena van Heerenveen verliezen. Dan missen ze hem bij een daadwerkelijke schorsing tegen Zwolle en hebben ze het daar ook nog eens extra lastig.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Al 3 kansen voor Hveen, maar Fnoord zal wel weer winnen.
-
- AT Toto winner 15/16
Yesss!
In speelronde 27 krijgt Feyenoord voor het eerst dit seizoen een penalty tegen.
En Heerenveen schiet hem raak: 1-0.
En Heerenveen schiet hem raak: 1-0.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Terechte pingel en een terechte achterstand voor deze club
Weer op zoek naar een Interim coach..
Daar ben ik ook bang voor maar Feyenoord wordt gewoon weggetiktbrigade zuid schreef:Al 3 kansen voor Hveen, maar Fnoord zal wel weer winnen.
Hoorde ik trouwens Bronkie zeggen dat vd Heijden ook in het NL elftal hoort?
Geen penalty? Hij had er hoe dan ook in gemogen. Fnoord wordt weggespeeld.
Hoe kan het in godsnaam nog maar 1-0 zijn? Kom op Heerenveen!
-
- AT Toto winner 15/16
De wedstrijd had al lang beslist moeten zijn.
Feyenoord gaat er vast wel eentje inprikken tegen zo'n verdediging. Larsson is een handige speler.
- mattie
Die Karim... wat moet hij doen om " geel " te pakken.. Word eens wakker, knakker in het zwart
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ongelooflijk dat Heerenveen hier niet met 3-0 leidt. Laten we hopen dat de tweede helft ook zo gaat, want dan vliegt er bij Feyenoord nog wel eentje af. En zo'n Nelom moet natuurlijk wel blijven staan he. Dat is ook een garantie voor succes.
Ik dacht dat Vilhena geschorst zou zijn
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heerenveen is geen schim meer van de ploeg in de eerste helft.
- mattie
Au daar is bijna de 1-1.. kakkies worden sterker en sterker