Ajax- FC Kopenhagen 16-3-2017
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Ajax- FC Kopenhagen 16-3-2017
Weer een super aktie van Younes.. Kijk eens om je heen
Weer op zoek naar een Interim coach..
- InnerHarbour
Scheids fluit net zoveel voor als tegen Ajax, alleen die idioot van de TV heeft dat niet door.
YNWA
Jezus wat hebben ze het lang spannend gehouden.
Dat het geen 3-0 is geworden is een schande.
Dat het geen 3-0 is geworden is een schande.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Mooi man! Maar die Younes op het eind joh.
Inderdaad, het was een malloot, maar geen partijdige malloot.InnerHarbour schreef:Scheids fluit net zoveel voor als tegen Ajax, alleen die idioot van de TV heeft dat niet door.
-
3-0? Had minimaal 5-0 moeten zijn.
I think I lost my fucking headache
Die van Ziyech op het eind... Die 2 van Dolberg. (Zeker de eerste had erin gemoeten)wimpey schreef:Mooi man! Maar die Younes op het eind joh.
Mooi! 
Maar dat uitspelen van kansen in de laatste fase, daar mag Bosz nog wel wat aandacht aan besteden.

Maar dat uitspelen van kansen in de laatste fase, daar mag Bosz nog wel wat aandacht aan besteden.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Overigens is Kopenhagen maar 2 x gevaarlijk geweest volgens mij. Dat waren niet eens enorme kansen.
Zeer sterke 2e helft. Snorremans had wel gelijk vwb De Ligt
We hadden het wel ff wat eerder mogen killen he. Maar prima teamprestatie. Goede wissels ook.
Wel een slopende pot voor Ajax. Excelsior uit zondag, geloof ik. Je zal de brede bank nodig hebben.

We hadden het wel ff wat eerder mogen killen he. Maar prima teamprestatie. Goede wissels ook.
Wel een slopende pot voor Ajax. Excelsior uit zondag, geloof ik. Je zal de brede bank nodig hebben.
Klaassen rolt Excelsior in zijn eentje op. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Vallen er op een bepaald momenten nog gele kaarten weg? Afgezien van Klaassen heeft iedereen er wel 1 na vandaag.
Straks interlands toch? Moet goedkomen. Dit Ajax is beter dan menig hier denkt maar dat Kopenhagen kon er geen klote van. Zag je vorige week al.wimpey schreef:Zeer sterke 2e helft. Snorremans had wel gelijk vwb De Ligt![]()
Ik vond Schone tegenvallen aan de bal.
IK GELOOF!!!!!!
Gefeliciteerd allemaal. Dit was mooi. Door naar de kwartfinale. 

-
- AT Toto winner 15/16
Idd. Waarom moet de nadruk weer op Younes gelegd worden, was gewoon weer goed bezig vandaag.Khraa schreef:Die van Ziyech op het eind... Die 2 van Dolberg. (Zeker de eerste had erin gemoeten)wimpey schreef:Mooi man! Maar die Younes op het eind joh.
-
Nee, inderdaad. En hij was ook niet persé bezig streng te zijn. Toen hij die strafschop gaf, probeerde hij zelfs die speler van Kopenhagen nog wat te troosten. Zo van: "dat kan gebeuren/overkomt je."Khraa schreef:Inderdaad, het was een malloot, maar geen partijdige malloot.InnerHarbour schreef:Scheids fluit net zoveel voor als tegen Ajax, alleen die idioot van de TV heeft dat niet door.
Zoals ik al verwachte.Tete viel wederom goed in, wisselwerking met Traore was goed ..
Blij met de punten ...
Was niet zozeer onzekerheid maar meer dat hij als rechtsbenige op links moest spelen.Mr. Ajax schreef:Ik snap ergens wel waarom ie dat zegt, hij leek in het begin een beetje onzeker als die Cornelius bij hem in de buurt kwam. Groeide echter keurig in de wedstrijd en doet het vooralsnog weer prima.wimpey schreef:
De snor vindt De Ligt niet lekker in z'n vel zitten. Dat zie ik anders.
Jammer van die belachelijke gele kaart van Sanchez. Sloeg nergens op.
Prima scheids hoor. Honderd keer beter dan zo'n Nijhuis die de regels niet eens kent. Die had het penalty-moment met Dolberg weggewuifd en Kopenhagen lekker in het rond laten schoppen.
-
- AT Toto winner 15/16
Vond hem wel veel te snel kaarten geven. Maar idd beter dan Nijhuis, die laat alles doorgaan.
-
Godsamme wat waren die Denen ruk zeg. Jammer dat we het niet keihard afgestraft hebben. Maar dit was prima. Ben blij dat we de mond van die irritante coach gesnoerd hebben.
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
En Boilesen kan ook ff terug zijn hok in na zijn gejubel toen ze Ajax geloot hadden.