Vandaag gaan we het kampioenschap weggeven.
Moderator: mods
Het zou ook wel terecht zijn... sterker nog... 2de plek gaat nog een hele steijd worden..Arthur schreef:Ik verwacht dat we vanmiddag jammer genoeg zullen afhaken voor de titel. Slecht gevoel over.
Younes is meer een keffend chihuahuatje. Oetsjiekoetsjie! Bijten homaar.Ajaciedjuh schreef:Blaffende hond.
Raar dat hij in de Eredivisie uberhaupt op een veld staat. Is traag, slap, kan niet goed koppen, scoort weinig, verliest veel duels. Hij heeft geen sterke punten.Ajaciedjuh schreef:Raar dat Veltman telkens niet voor de goal staat bij de corners.
Veltman wint meer duels dan Tete.Giacomo Puccini schreef:Raar dat hij in de Eredivisie uberhaupt op een veld staat. Is traag, slap, kan niet goed koppen, scoort weinig, verliest veel duels. Hij heeft geen sterke punten.Ajaciedjuh schreef:Raar dat Veltman telkens niet voor de goal staat bij de corners.
Dat heet nou efficiënt voetbal kijkenSandro_Calaaabro schreef:Schakel net pas in. Ik heb niks gemist geloof ik he?
Sandro_Calaaabro schreef:Dat heet nou efficiënt voetbal kijkenSandro_Calaaabro schreef:Schakel net pas in. Ik heb niks gemist geloof ik he?
Als hij maar bedient word...Giacomo Puccini schreef:Dolberg eenzame klasse.