Feyenoord
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Feyenoord
Knvb start vooronderzoek naar Elleboogstoot Vilhena.. Tja gaat dus als het meezit Heerenveen en Ajax missen.. 

Weer op zoek naar een Interim coach..
In het kader van de zorgvuldigheid lijkt het mij verstandig om geen overhaaste beslissing te nemen. Derhalve is het noodzakelijk de schorsing pas na dit weekend uit te spreken. Gelukkig voor Feyenoord kan hij dan tegen AZ nog spelen. Die uitwedstrijden tegen Heerenveen en Ajax worden toch al niets.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Verkeerde plek. 

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di mar 07, 2017 6:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Mij ook. KNVB wil alle schijn van competitievervalsing voorkomen, zeker die Gijs de Jong.
En die huisjurist van die dodo's krijgt zelfs Holleeder nog vrij dus ik maak me geen illusies.

En die huisjurist van die dodo's krijgt zelfs Holleeder nog vrij dus ik maak me geen illusies.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- AT Toto winner 15/16
Wordt gewoon vrijgesproken, niks aan het handje voor fnoord.999 schreef:Zou mij verbazen al hij geschorst wordt ..
Vilhena schorsing, Jones blessure. Worden ze niet sterker van.
-
Zou bizar zijn als ze hem vrijspreken, was toch een duidelijke elleboog?Lionel schreef:Mwahh Vermeer..
Vilhena wordt vrijgesproken hoor.
-
- AT Toto winner 15/16
4 Duels, waarvan 1 voorwaardelijk. De huisjurist van fnoord mag het allemaal weer recht breien. Is al diverse keren een succes gebleken.
Ze zullen 'm voor 2 wedstrijden schorsen. Daar durf ik wel 100 euri op te zetten.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus morgen beroep!!!! Normaliter is dit toch pas na het weekend..wimpey schreef:Ze zullen 'm voor 2 wedstrijden schorsen. Daar durf ik wel 100 euri op te zetten.
Dus ze gokken erop dat Az en Hveen geen Vilhena.. Az bakt er niks van en thuis, maar Hveen is andere koek en zeker bij Hveen..Kan je daar dus punten kosten
Weer op zoek naar een Interim coach..
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Misschien iemand even anoniem een telefoontje naar Zeist zodat ze het niet kunnen behandelen tot na het weekend?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Is er geen procedurefout gemaakt? Staat die komma er wel duidelijk genoeg? Is de juiste seconde van de actie wel vermeld? Vilhena speelt tegen Ajax, ook al wordt die wedstrijd verplaatst naar aanstaande vrijdag.wimpey schreef:Ze zullen 'm voor 2 wedstrijden schorsen. Daar durf ik wel 100 euri op te zetten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Juist. Vilhena tegen Ajax is de crux.Demosthenes schreef: Vilhena speelt tegen Ajax, ook al wordt die wedstrijd verplaatst naar aanstaande vrijdag.
Laat die Vilhena lekker spelen. Opgefokt mannetje. Juist hem kan je gek maken.
IK GELOOF!!!!!!
Van de andere kant, wij zijn Ajax. Moeten wij bang zijn voor Tony 'fucking' Vilhena?
Als-ie echt zo goed speelt in de Arena is er vast wel een speler die 'm breekt door iets te roepen over zijn moeder. Oh nee wacht, dat soort klootzakken hebben we al jaren niet meer in het veld staan.
Als-ie echt zo goed speelt in de Arena is er vast wel een speler die 'm breekt door iets te roepen over zijn moeder. Oh nee wacht, dat soort klootzakken hebben we al jaren niet meer in het veld staan.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Daar gaat het niet om. De KNVB wil een 'affiche' en dus zal Vilhena tegen Ajax van de partij zijn.beelzebub schreef:Van de andere kant, wij zijn Ajax. Moeten wij bang zijn voor Tony 'fucking' Vilhena?
Vergelijk het met een kwartfinale CL zonder Baffa. Niet gewenst.
Was het dan niet eenvoudiger geweest om hem gewoon niet in staat van beschuldiging te stellen?
Nil volentibus arduum
Nee, want had je een shit storm gekregen. Nu komt er een compromis. 2 wedstrijden.Marillion schreef:Was het dan niet eenvoudiger geweest om hem gewoon niet in staat van beschuldiging te stellen?
Ach, wij zouden toch ook hetzelfde doen.Bietje hypocriet allemaal .. 

Blij met de punten ...
Haha je zet jezelf wel voor lul door Vilhena met Barca te vergelijken.... je kan beter..wimpey schreef:Daar gaat het niet om. De KNVB wil een 'affiche' en dus zal Vilhena tegen Ajax van de partij zijn.beelzebub schreef:Van de andere kant, wij zijn Ajax. Moeten wij bang zijn voor Tony 'fucking' Vilhena?
Vergelijk het met een kwartfinale CL zonder Baffa. Niet gewenst.
IK GELOOF!!!!!!
De aanklager gaat er met gestrekt been in:
Aanklager verhoogt eis tegen Feyenoorder Vilhena tot vier duels
Feyenoorder Tonny Vilhena moet vrezen voor een lange schorsing. De aanklager betaald voetbal verhoogde de strafeis tegen de middenvelder donderdag van drie naar vier wedstrijden. Vilhena ging woensdag niet akkoord met de eis van vier duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk. De eenmalig Oranje-international verscheen daardoor donderdag voor de tuchtcommissie, waar de aanklager de eis verhoogde. Dinsdag stelde de aanklager een voorzonderzoek in naar Vilhena, nadat hij zondag in de uitwedstrijd tegen Sparta (1-0) bij een kopduel Mathias Pogba met een elleboog raakte in het gezicht.
Arbiter Danny Makkelie ontging het incident, maar op basis van de televisiebeelden besloot de aanklager alsnog in actie te komen. Mocht Vilhena vier duels geschorst worden, dan mist de 22-jarige Nederlander de topper in de Arena tegen Ajax op zondag 2 april. Ook zal hij niet inzetbaar zijn bij de thuiswedstrijd tegen AZ (zondag), het thuisduel met sc Heerenveen (19 maart) en de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles (5 april).
De uitspraak in de zaak is vrijdagochtend.
Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum
Hier het moment met Pogba nog eens. Grappig wel wat die commentator zegt. Mensen zien wat ze willen zien.
http://nos.nl/video/2161757-vilhena-dee ... pogba.html
http://nos.nl/video/2161757-vilhena-dee ... pogba.html