FC Kopenhagen - Ajax 9-3-2017
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: FC Kopenhagen - Ajax 9-3-2017
Tete is zoveel beter als Veltman..
Klaassen beheers je nou eens
Klaassen beheers je nou eens
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik heb gisteren geleerd dat het niet erg is om door de scheids genaaid te worden. Wederom: schandalig.brigade zuid schreef:2 x in 1 week een randdebiel als scheids
Zoveel deed Klaassen toch niet? Kom op, beetje emotie, moet kunnen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Giacomo Puccini
Was niks aan de hand, gewoon een duel, goal had geteld moeten worden.
Ajax!
Naaihuis 2 

Waarom keurt die mongool een zuivere goal af?Sandro_Calaaabro schreef:Zoveel deed Klaassen toch niet? Kom op, beetje emotie, moet kunnen.
- InnerHarbour
Nee dat zie je verkeerd, dat is alleen niet erg als het je tegenstander overkomt.wimpey schreef:Ik heb gisteren geleerd dat het niet erg is om door de scheids genaaid te worden. Wederom: schandalig.brigade zuid schreef:2 x in 1 week een randdebiel als scheids

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Ik wordt er zo schijtziek van dat ons dit twee keer in 1 week gebeurd. Wat moet je daar nou mee?wimpey schreef:Waarom keurt die mongool een zuivere goal af?Sandro_Calaaabro schreef:Zoveel deed Klaassen toch niet? Kom op, beetje emotie, moet kunnen.
Gracias hijo de puta.
Dacht ik ook. De herhaling straks maar eens bekijken.Lionel schreef:Was toch gewoon een overtreding van Dolberg?
Vond het niet zo vreemd dat ie hiervoor fluit, daarbij was de 1-1 gewoon buitenspel dus klagen over de scheids is wel erg eenzijdig
En dat gezicht van die motherfucker ook: hoe durf jij mij te bekritiseren! Ik deel hier de lakens uit! Generaaltje Franco. Kost je effe de volgende ronde. Ik heb het wel gehad met voetbal zo onderhand.brigade zuid schreef:Ik wordt er zo schijtziek van dat ons dit twee keer in 1 week gebeurd. Wat moet je daar nou mee?wimpey schreef:Waarom keurt die mongool een zuivere goal af?Sandro_Calaaabro schreef:Zoveel deed Klaassen toch niet? Kom op, beetje emotie, moet kunnen.
Inderdaad, alleen het kleinzielige van gelijk geel geven is tenenkrommend.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Mwwwaaah, die Matic draait heel raar zijn rug erin, Dolberg gaat voor de bal en komt op die rug terecht. Ik had er wel een herhaling voor nodig, maar volgens mij was het geen overtreding. Maar ja, met dit soort twijfelgevalletjes wordt altijd in het voordeel van de verdedigende partij gefloten.Khraa schreef:Het was wel een overtreding, maar die lul had geel al in zijn handen voordat Klaassen er was.
- InnerHarbour
Tuurlijk was het een overtreding, daar heb ik geen herhaling voor nodig.Sandro_Calaaabro schreef:Dacht ik ook. De herhaling straks maar eens bekijken.
YNWA
Jouw visie op overtredingen kennen we. Hij gooit z'n lichaam erin om bij de bal te komen. Het was een duel.Lionel schreef:Was toch gewoon een overtreding van Dolberg?
Het was zeker een overtreding, hoewel die verdediger misschien de eerste overtreding maakte door te bukken. Ik weet niet wat Klaassen gezegd heeft, maar hij mag natuurlijk wel wat zeggen als aanvoerder. Liep daarvoor ook al een paar keer misbaar te maken, dan moet hij scheids ook aanvoelen, dit is gewoon niet handig.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Gênant hoor, tegen zo een ploeg zo een resultaat halen.
Ziyech z'n invalbeurt leek op sabotage. Younes en Viergever ook verschrikkelijk zwak. Wat Younes deze wedstrijd deed, dat is toch een regelrechte schande?
Ik vond Tete en Dolberg echt geweldig spelen. Tete is 2 klasse beter dan Veltman hoor.
Ziyech z'n invalbeurt leek op sabotage. Younes en Viergever ook verschrikkelijk zwak. Wat Younes deze wedstrijd deed, dat is toch een regelrechte schande?
Ik vond Tete en Dolberg echt geweldig spelen. Tete is 2 klasse beter dan Veltman hoor.
Sinkgraven bij die 2-1. Wat een afgang.
Tete is alles wat Veltman niet is. Gaat erover heen. Geeft voorzetten.
IK GELOOF!!!!!!
Madrid 2x thuis genaaid uit Warschau en nu weer tyfus beleid maffia
zei je dit ook bij de 1-1?wimpey schreef:Gracias hijo de puta.
Speelde ijzersterk. Net als Dolberg.Lionel schreef:Tete is alles wat Veltman niet is. Gaat erover heen. Geeft voorzetten.
Ziyech leek idd op sabotage. Hakim de kikker.
Niets mis met die goal. Die gozer bukt en hij zoekt met z'n hoofd de bal. Dat mag niet?
Wat vinden we van deze uitslag? Op zich niet heel slecht, vind ik.